Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Vergeet niet..........dat ik je MIS

Cherifa
12-03-2002, 16:52

Vooruit starend Zoekend waar je bent Treurend om jou Een paar dagen niets Van je vernomen Een rilling door mijn Lichaam Tranen bewingend Om ze geen beloop te geven over mijn Wangen Zoveel dingen die door mijn Gedachte spoken Je zoveel willen Zeggen Net of je nooit hebt bestaan Alleen jou woorden Die mijn gedachte vervullen Ik mis je stem Ik mis je woorden Het doet zo pijn je te moeten missen Vooruitstarend Mijn gedachte die dwaalt Weet dat ik je mis Elk moment dat je Ontbreekt in Mijn leven

KriMoSkie
12-03-2002, 18:23
ga zzo door meid want je hebt echt TALENT..........;)

Cherifa
12-03-2002, 18:31
Dank jewel schatje boesa menie

Cherifa
13-03-2002, 13:40
Beste Naoual, Het komt uit mijn ziel veel liefs cherifa

Cina
14-03-2002, 17:47

mooi Cherifa, echt heel mooi... mooi dat je gevoelens kunt overdragen in woorden

maroc_forever
15-03-2002, 19:59
ik mis het ook !!!!!!!!!

Cherifa
25-03-2002, 12:20
Beste Nog geen lid, ****************** Er vallen geen tranen over mijn wang Ik treur niet om het verleden Het verleden is een deel van ons Een bagage wat we met ons meedragen Waar we geluk en verdriet in herleven Voor ieder eigen weg in het leven Ik lach ik spring en schater De ene keer ben je de gelukstigste ter wereld En de andere keer is het gevoel verdwenen Net of het nooit heeft bestaan Net als de regen die na de zonneschijn komt Ik schrijf met mijn pen of het nou verdriet of Mijn aller gelukkstigste moment is Het geeft niet…………….. Het is iets van mijn geschirft Is het erg …………………. Nee …………………..