Bekijk volle/desktop versie : Heeft psv opvolger afellay al in eigen huis?



Pagina's : [1] 2

21-11-2010, 13:54
ik zeg van wel.

Bakkal speelde gister werkelijk fantastisch !! wat is die bakkal een geweldige voetballer. zo rustig aan de bal en doet nooit moeilijk.
vorig seizoen speelde hij ook gruwelijk.

21-11-2010, 14:01


Labyad?

21-11-2010, 14:03
Nee, hij werd gebeten door Suarez.

21-11-2010, 14:04
Ik snap er helemaal niks van dat rutten hem geen vaste basisplaats geeft. Bij speelt liever met een controlerende afellay en een bakkal die de bank verwarmt. Als psv echt aanvallend zou gaan spelen zou niemand ze kunnen stoppen in de eredivisie.

21-11-2010, 14:07


wollah otman bakkel is echt goed...ppfff

21-11-2010, 14:09
Die middenvelders van ajax zijn heracles niveau

21-11-2010, 14:10
Wie zag Afellay die Enoh heel de tijd gek zien maken. Op middenlijn schaar zetten, net doen alsof ie gaat passen etc.

21-11-2010, 14:15

Citaat door henry14:
Wie zag Afellay die Enoh heel de tijd gek zien maken. Op middenlijn schaar zetten, net doen alsof ie gaat passen etc.


Ik zag wel die mislukte rode kaart aansmeren van afellay bij suarez.
zag jij die ook?

verstand van voetbal heb je niet zoveel..Enoh speelde op bakkel en niet op afellay..alleen bij counter van psv stond enoh automatisch op affelay omdat enoh een linie terugspeelt ipv siem de jong.

21-11-2010, 14:24

Citaat door Jeblie:
Ik zag wel die mislukte rode kaart aansmeren van afellay bij suarez.
zag jij die ook?

verstand van voetbal heb je niet zoveel..Enoh speelde op bakkel en niet op afellay..alleen bij counter van psv stond enoh automatisch op affelay omdat enoh een linie terugspeelt ipv siem de jong.


Soow soow hele analyse miskin. Ik heb het ook totaal niet over wie op wie stond, ik vond het gewoon opvallend dat afellay enoh voetballend heel de tijd op zocht

afellay heeft zijn afscheidstopper in nederland gegeven heel ajax jankt terwijl hij over paar weken rondloopt met xavi iniesta messi

21-11-2010, 14:31

Citaat door henry14:
Soow soow hele analyse miskin. Ik heb het ook totaal niet over wie op wie stond, ik vond het gewoon opvallend dat afellay enoh voetballend heel de tijd op zocht

afellay heeft zijn afscheidstopper in nederland gegeven heel ajax jankt terwijl hij over paar weken rondloopt met xavi iniesta messi


ja maar net zoals jouw opvallend idiote website zijn er soms mensen nodig die jou het 1 en ander bijleren/bijpraten.

ajax jankt om afellay? ik denk eerder dat psv om hem jankt zowel financieel als sportief. sportief omdat hij beste speler van psv schijnt te zijn en financieel omdat psv minimaal tussen de 15 a 20 miljoen zou kunnen verdienen..nu krijgen ze slechts wisselgeld en verdiend barca aan hem miljoenen bij het doorverkopen.

21-11-2010, 16:04
Bakkal is een topper!

kan zowel verdedigend als aanvallend op middenveld spelen..
ik hoop dan dat hij op plek van afellay komt te spelen!

daarnaast is het gewoon ook een nette jongen, nooit sda3 en altijd wat zinnigs te melden in intervieuws!


Probloeem van ajax is trouwens dat middenveld, der zit geen enkel voetbal vernuft in!..ze hebben echt behoefte aan een verbindingsspeler

want zowel enoh, lindgren de zeeuw kunnen dat niet!

21-11-2010, 16:09
Ajax gebruikt vaak de lange ballen.. ( die niet goed aankomen ).
Verdedigers als Middenvelders.

21-11-2010, 16:34



Citaat door Jeblie:
ja maar net zoals jouw opvallend idiote website zijn er soms mensen nodig die jou het 1 en ander bijleren/bijpraten.

ajax jankt om afellay? ik denk eerder dat psv om hem jankt zowel financieel als sportief. sportief omdat hij beste speler van psv schijnt te zijn en financieel omdat psv minimaal tussen de 15 a 20 miljoen zou kunnen verdienen..nu krijgen ze slechts wisselgeld en verdiend barca aan hem miljoenen bij het doorverkopen.


http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Jol-Enoh-moet-Afellay-uitschakelen.htm

Ik zeg al niks meer

21-11-2010, 17:05

Citaat door henry14:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Jol-Enoh-moet-Afellay-uitschakelen.htm

Ik zeg al niks meer


affelay speelde in t begin niet met de punt naar voren waardoor hij op Siem de jong kwam te staan. psv schakelde af en toe om waardoor affelay soms op enoh kwam te staan vooral bij counters en dat zag je met name in de 1e helft.

ik heb je idiote link niet bekeken, ik heb me ogen en analyserend vermogen.
nu jij nog. Als Jol of wie dan ook zegt dat jij een teef bent, dan neem je dat ook niet aan voor waarheid.
Richt jij je nou maar op je domme website. ik zeg al niks meer

21-11-2010, 17:07

Citaat door Wald-e-Souk:
Bakkal is een topper!

kan zowel verdedigend als aanvallend op middenveld spelen..
ik hoop dan dat hij op plek van afellay komt te spelen!

daarnaast is het gewoon ook een nette jongen, nooit sda3 en altijd wat zinnigs te melden in intervieuws!


Probloeem van ajax is trouwens dat middenveld, der zit geen enkel voetbal vernuft in!..ze hebben echt behoefte aan een verbindingsspeler

want zowel enoh, lindgren de zeeuw kunnen dat niet!


Bakkal is zeker een topper.
idd ook erg netjes..gister ook al, hij wilde het gewn over de wedstrijd hebben ipv suarez.

Enoh is er voor om de bal af te pakken, altijd een plaag voor iedere voetballer. De Zeeuw was vorig jaar goed en Lindgren? tja handig voor de bank..meer niet.

Pagina's : [1] 2