Bekijk volle/desktop versie : Wiens man ook?



Pagina's : [1] 2 3

21-11-2010, 12:16
Mijn heeft een hekel aan make-up, volgens hem bedek ik mijn schoonheid Soms als ik me sta op te maken, dan kijkt hij mij echt aan alsof ik iets verkeerd sta te doen

21-11-2010, 12:18


dat kan. dat is alleen maar beter hoor..

er zijn mannen en dit is echt waar, die hun vrouwen niet willen zien zonder make up... ik ken er 1 wiens man haar een keer van buiten opbelde en zei,, maak je op, want ik kom er aan..
dit is niet gezond..

dus wees blij dat jou man jou liever ziet zonder make up dan met.

21-11-2010, 12:20

Citaat door zouzou7t:
dat kan. dat is alleen maar beter hoor..

er zijn mannen en dit is echt waar, die hun vrouwen niet willen zien zonder make up... ik ken er 1 wiens man haar een keer van buiten opbelde en zei,, maak je op, want ik kom er aan..
dit is niet gezond..

dus wees blij dat jou man jou liever ziet zonder make up dan met.


daar heb je idd gelijk in.
heb een vriendin wie haar man ook zo is.
ze moet zich opmaken
blote kleren aantrekken
en vervolgens gedwongen met hem uitgaan om ergens wat te drinken.

nou ik spring nog liever in een droge put

21-11-2010, 12:21

Citaat door zouzou7t:
dat kan. dat is alleen maar beter hoor..

er zijn mannen en dit is echt waar, die hun vrouwen niet willen zien zonder make up... ik ken er 1 wiens man haar een keer van buiten opbelde en zei,, maak je op, want ik kom er aan..
dit is niet gezond..

dus wees blij dat jou man jou liever ziet zonder make up dan met.



Echt?? schandalig zeg Maar soms heb ik me helemaal opgedost en dan kijkt ie me aan van heb je weer die troep op

21-11-2010, 12:22



Citaat door zouzou7t:
dat kan. dat is alleen maar beter hoor..

er zijn mannen en dit is echt waar, die hun vrouwen niet willen zien zonder make up... ik ken er 1 wiens man haar een keer van buiten opbelde en zei,, maak je op, want ik kom er aan..
dit is niet gezond..

dus wees blij dat jou man jou liever ziet zonder make up dan met.

tfoee walg van zulke mietjes,zijn ze bang dat hun vrouwen worden afgewezen

21-11-2010, 12:23

Citaat door koekje21:
daar heb je idd gelijk in.
heb een vriendin wie haar man ook zo is.
ze moet zich opmaken
blote kleren aantrekken
en vervolgens gedwongen met hem uitgaan om ergens wat te drinken.

nou ik spring nog liever in een droge put

en dat noemt zich een een getrouwd stel.

21-11-2010, 12:24

Citaat door casawija09:
en dat noemt zich een een getrouwd stel.


ja vreselijk snap niet wat ze nog bij hem doet

21-11-2010, 12:25

Citaat door gelukkigeleven:
Echt?? schandalig zeg Maar soms heb ik me helemaal opgedost en dan kijkt ie me aan van heb je weer die troep op



er zijn nou eenmaal mannen die niks moeten hebben van die hele plamuur. en eerlijk gezegd vind ik dat de betere mannen. hij vind jou gewoon mooi zoals je bent, be proud of it.

21-11-2010, 12:26

Citaat door casawija09:
tfoee walg van zulke mietjes,zijn ze bang dat hun vrouwen worden afgewezen



nou nee, zij is dan thuis en hij is dan buiten en komt naar huis en belt haar op voor zichzelf, om haar niet zonder make up en zo te zien snap je.. dus die vrouw moest snel zichzelf opmaken en zo, want tja haar man kwam er aan.

21-11-2010, 12:30

Citaat door zouzou7t:
nou nee, zij is dan thuis en hij is dan buiten en komt naar huis en belt haar op voor zichzelf, om haar niet zonder make up en zo te zien snap je.. dus die vrouw moest snel zichzelf opmaken en zo, want tja haar man kwam er aan.

zielig

21-11-2010, 12:30
Die vrouwen zijn zelf zo dom!

21-11-2010, 12:33

Citaat door zouzou7t:
nou nee, zij is dan thuis en hij is dan buiten en komt naar huis en belt haar op voor zichzelf, om haar niet zonder make up en zo te zien snap je.. dus die vrouw moest snel zichzelf opmaken en zo, want tja haar man kwam er aan.


wat een belediging zeg. ik zou echt niet gehoorzamen maar mascara laten uitlopen zielig voor haar...

21-11-2010, 12:34


Beter toch ? Hij vindt je zo mooier, dus dan hoef je ook minder moeite te doen om voor hem op z'n mooist te zijn. Je moet een man ook niet laten wennen aan make-up.. want dan gaat ie je zwaar lelijk vinden zonder . Je zou maar inderdaad een man hebben die je alleen maar met make-up wilt zien, dan zou je elke dag moeten plamuren .

21-11-2010, 12:35
Als je het over foundation en poeder hebt dan begrijp ik hem helemaal!
Maar mascara,oogpotlood of khoul moet kunnen vind ik.
Ik doe nooit foundation of poeder op vind ik vies en niet nodig
Mijn ex had daar geen moeite mee mascara en oogpotlood of khoul, maar lipstift vond hij niet echt super.
Maar als ik het af en toe opdeed dan zei hij daar niets over.

21-11-2010, 12:35

Citaat door gelukkigeleven:
Mijn heeft een hekel aan make-up, volgens hem bedek ik mijn schoonheid Soms als ik me sta op te maken, dan kijkt hij mij echt aan alsof ik iets verkeerd sta te doen



Je bent ook met iets verkeerds bezig en zeker als je met die troep naar buiten gaat.
Makeup en parfum is een vorm van zina plegen wa Allaho a3lem.
Aangezien een vrouw zich alleen voor haar man moet mooi maken en jou man wil dat niet dan moet je dr mee kappen en zijn wens respecteren .

Je bent vast mooier zonder al die plamuur,gewoon wat khol in je ogen een cremeetje gebruiken en je zult blinken

Pagina's : [1] 2 3