Bekijk volle/desktop versie : dit gebeurd mij de laatste tijd zo vaak he !! :moe:



Pagina's : [1] 2

20-11-2010, 19:56
[dat ik een sms per ongeluk naar de verkeerde persoon verstuur


nu net weer... ik stuurde per ongeluk naar mijn man....'en? was de kip gelukt gister?' ...hij zal ook wel denken waar heeft zij het over

het was namelijk voor mijn vriendin bedoeld die gister voor het eerst het marokkaanse kip recept ging uitproberen.



nu is dit natuurlijk niet erg....maar wel als je een heel persoonlijk smsje per ongeluk naar de verkeerde verstuurd ...dat is zooo erg



wie is dit ook weleens overkomen?]

20-11-2010, 19:58


Gebeurt me ook wel eens, meestal naar iemand die toevallig dezelfde naam draagt, gelukkig geen te persoonlijke berichten.

21-11-2010, 00:30
hahaha ik had een x iets lelijks over me vriend gesegd , en dacht het naar me vriendin te sturen heb ik het naar hem gestuurd

21-11-2010, 00:38
ja echt heel vaak
naar een vriend(klasgenoot die geinteresseerd was) en ik stuurde naar hem wat ik naar me vriendje wilde sturen, was hy effe boos
ik wilde een sms sturen naar me man(toen hy me vriendje was) en k stuurde t naar me zwager.. ik stuurde ik hou van je ... ....( voor en familienaam:moe
naar mijn gierige nicht terwijl ik tegen me zus wilde klagen over mijn gierige nicht

21-11-2010, 00:40


Heel verhaal een keer over m'n vriend indertijd. Dat ie weer terug kruipt als een hond stuur ik t naar hem.

21-11-2010, 00:44
Ik heb dat zo vaak.

Een klaagsmsje over m'n werkgever voor m'n nicht, naar m'n werkgever. Ik was gelijk ontslagen.

En een smsje voor m'n vriendin dat m'n moeder zo boos was omdat ze door school was gebeld en dat ik vol angst aan het wachten was tot ze thuis kwam, naar m'n moeder.

Op dat soort momenten wil je het liefst door de grond zakken, maar achteraf moet je er elke x weer om lachen.

21-11-2010, 00:45
ik stuurde een keer naar mijn vader terwijl het voor mijn moeder was bedoelt. "3afek breng een pak always mee uit de winkel'.

21-11-2010, 00:49
haha vaak genoeg gehad, helemaal met touchscreen man, grr! En het irritante is als je op annuleren drukt, ECHT niet dat ie stopt met verzenden! Je krijgt daarna gewoon n ontvangstbevestiging, aargh!

21-11-2010, 12:25
Pareltje ben je toen echt ontslagen

21-11-2010, 12:29

Citaat door Snoepiet:
Pareltje ben je toen echt ontslagen


Hahaah, ja. Het was een bijbaantje in een Marokkaanse bakkerij.

21-11-2010, 12:31
Ik had een keer een sms gestuurd die ik wilde verzenden na een vriendin en die na me toenmalige verloofde ging. De hele sms ging over hem en dat ik het niet meer zag zitten.

21-11-2010, 12:50
3la blunders

21-11-2010, 12:53


Jaren terug naar me pa ik lag beneden hoorde letterlijk boven het smsje aankomen op zijn Noekija whaiahihiahia..

21-11-2010, 14:17


Sommige zijn echt erge blunders!

21-11-2010, 14:18

Citaat door sarach:
Hahahaha
Gisteravond nog wilde ik mijn vriendin een sms'je sturen met de vraag of wanneer we weer gingen bijkletsen. Op mijn toestel moet je eerst het telefoonnummer of de contacpersoon invullen en dan kun je sms'en.
Maar op de een of andere manier had ik eerst het sms'je geschreven en toen ik klaar was (ik eindigde met 'dikke kus') drukte ik op verzenden.

En de sms werd verzonden.....naar mijn eerste contactpersoon op mijn lijst.....een bekende RAQI. Voordat ik van de schrik bekomen was, belde hij terug...Pfffffff. Ik heb het hem uitgelegd, hij wist nog wie ik was en gelukkig kon hij het wel waarderen.
Nadat ik had opgehangen, kwam ik niet meer bij van het lachen, maar ik bleef me doodschamen!!!!!!!

GELUKKIG OOK begon ik met "Salaam Laila, dat is alweer een tijd geleden".



Die raqi zal wel denken, lekker bijkletsen?!

Pagina's : [1] 2