Bekijk volle/desktop versie : Zelfs Marokkaanse Ministers zijn niet serieus



Pagina's : [1] 2

20-11-2010, 12:53
http://www.amazightv.net/nieuws/2491_marokkaanse-minister-lacht-om-volksgezondheidsprobleem.html


Tijdens een parlementssessie in Rabat in Juli 2010, waar minister van volksgezondheid, mevrouw Baddo, een vraag kreeg over een epidemie in het ZUid-Oosten van Marokko, kon de minsiter de vraag niet meteen beantwoorden. Niet dat de vraag te moeilijk of onduidelijk was, maar omdat de minister hard moest lachen (vanaf 1:66 op video van Youtube). aanleiding hiervoor was zeer waarschijnlijk het feit dat de vraag over een 'insect' ging, die huidziekten (zichtbar op video) had veroorzaakt in de regio. De vraag nu is niet zozeer of de minister het fout heeft gedaan, of waarom vond ze de vraag grappig, maar of ze de moeite zal nemen om zich in het openbaar te verontschuldigen. Tot zover is bekend is dat niet gebeurd.

20-11-2010, 13:03


Het kan toch zo zijn dat ze daavoor iets heeft meegemaakt en daarom de slappe lach heeft. Het betekent niet meteen dat ze lacht om de volksgezondheids problemen Als ik de slappe lach heb kan ik er ook niets aan doen Maar ik vind wel dat ze haar excuses moet aanbieden want ik begrijp de reacties van mensen.

20-11-2010, 13:16

Citaat door amoela87:
Het kan toch zo zijn dat ze daavoor iets heeft meegemaakt en daarom de slappe lach heeft. Het betekent niet meteen dat ze lacht om de volksgezondheids problemen Als ik de slappe lach heb kan ik er ook niets aan doen Maar ik vind wel dat ze haar excuses moet aanbieden want ik begrijp de reacties van mensen.

Als ik de slappe lach krijg zou ik er dus geen 1 woord meer uitkrijgen
Maar een excuus vind ik wel zo netjes

20-11-2010, 13:38
Volgens mij had ze al veel eerder de slappe lach. Je ziet dat ze niet eens naar de vraag luistert maar bezig is haar lach in te houden. Misschien zitten ze aan de overkant vreselijke lelijke bekken te trekken

20-11-2010, 13:49


Echte berbers hé....die Amazigh.nl...die vrouw heeft allang al haar excuses gemaakt en ook uitgelegd waarom ze de slappe lach kreeg....Het ging om een verspreking die erg grappig was.

Verder heeft het niks te maken met het besproken onderwerp....

Gebeurd overal ook hier.

20-11-2010, 13:56
Zij is gewoon een voorbeeld van hoe serieus de Marokkaanse politici het land en het volk nemen. Gewoon helemaal niet dus...

Ik snap alleen niet dat dit het nieuws haalt want dit gebeurt elke dag.

Jaaa jaaa, de overheid doet haar best en jaaa jaaa en de overheid verspreidt medicijnen. Waar hebben we dat eerder gehoord?

Het enige dat die ongelovige overheid verspreid is terreur en onderdrukking en immoraliteit en ongeloof.


Citaat door ouasimagirl:
http://www.amazightv.net/nieuws/2491_marokkaanse-minister-lacht-om-volksgezondheidsprobleem.html


Tijdens een parlementssessie in Rabat in Juli 2010, waar minister van volksgezondheid, mevrouw Baddo, een vraag kreeg over een epidemie in het ZUid-Oosten van Marokko, kon de minsiter de vraag niet meteen beantwoorden. Niet dat de vraag te moeilijk of onduidelijk was, maar omdat de minister hard moest lachen (vanaf 1:66 op video van Youtube). aanleiding hiervoor was zeer waarschijnlijk het feit dat de vraag over een 'insect' ging, die huidziekten (zichtbar op video) had veroorzaakt in de regio. De vraag nu is niet zozeer of de minister het fout heeft gedaan, of waarom vond ze de vraag grappig, maar of ze de moeite zal nemen om zich in het openbaar te verontschuldigen. Tot zover is bekend is dat niet gebeurd.

20-11-2010, 13:56

Citaat door Zilaalal-Janna:
Echte berbers hé....die Amazigh.nl...die vrouw heeft allang al haar excuses gemaakt en ook uitgelegd waarom ze de slappe lach kreeg....Het ging om een verspreking die erg grappig was.

Verder heeft het niks te maken met het besproken onderwerp....

Gebeurd overal ook hier.


Ja, dit bedoel ik nou Meteen ervan uitgaan dat ze lacht om gezondheidsproblemen.

20-11-2010, 13:58
Misschien komt dat door hun staat van dienst waarbij ze alleen hun best doen om hun zakken te vullen en de rest van de tijd achterover leunen in het pluche en de slappe lach krijgen als het om belangrijke zaken gaat.


Citaat door amoela87:
Ja, dit bedoel ik nou Meteen ervan uitgaan dat ze lacht om gezondheidsproblemen.

20-11-2010, 14:05

Citaat door roumaisa:
Volgens mij had ze al veel eerder de slappe lach. Je ziet dat ze niet eens naar de vraag luistert maar bezig is haar lach in te houden. Misschien zitten ze aan de overkant vreselijke lelijke bekken te trekken


20-11-2010, 14:08

Citaat door amoela87:
Ja, dit bedoel ik nou Meteen ervan uitgaan dat ze lacht om gezondheidsproblemen.

Wat ik niet serieus vind is dat ze tijdens zoiets belangrijks dan de slappe lach krijgt
En niet of het om het gezondheidsprobleem ging of niet

20-11-2010, 14:42

Citaat door Sabrun_Jameel:
Misschien komt dat door hun staat van dienst waarbij ze alleen hun best doen om hun zakken te vullen en de rest van de tijd achterover leunen in het pluche en de slappe lach krijgen als het om belangrijke zaken gaat.



Is dat niet iets universeel, Takfiriyya?

20-11-2010, 14:49
Kan toch gebeuren.

20-11-2010, 15:30


ik zocht het filmpje van die ziekte al.

20-11-2010, 15:56

Citaat door amoela87:
Het kan toch zo zijn dat ze daavoor iets heeft meegemaakt en daarom de slappe lach heeft. Het betekent niet meteen dat ze lacht om de volksgezondheids problemen Als ik de slappe lach heb kan ik er ook niets aan doen Maar ik vind wel dat ze haar excuses moet aanbieden want ik begrijp de reacties van mensen.


inderdaad? ik had helemaal niet idee dat ze daarom lachte?

20-11-2010, 16:16

Citaat door ouasimagirl:
http://www.amazightv.net/nieuws/2491_marokkaanse-minister-lacht-om-volksgezondheidsprobleem.html


Tijdens een parlementssessie in Rabat in Juli 2010, waar minister van volksgezondheid, mevrouw Baddo, een vraag kreeg over een epidemie in het ZUid-Oosten van Marokko, kon de minsiter de vraag niet meteen beantwoorden. Niet dat de vraag te moeilijk of onduidelijk was, maar omdat de minister hard moest lachen (vanaf 1:66 op video van Youtube). aanleiding hiervoor was zeer waarschijnlijk het feit dat de vraag over een 'insect' ging, die huidziekten (zichtbar op video) had veroorzaakt in de regio. De vraag nu is niet zozeer of de minister het fout heeft gedaan, of waarom vond ze de vraag grappig, maar of ze de moeite zal nemen om zich in het openbaar te verontschuldigen. Tot zover is bekend is dat niet gebeurd.



ministers zijn sowieso niet te vertrouwen en die moet je zeker niet serieus nemen, het is een grote show vol met leugens voor de mensen die geloven dat democratie bestaat !!!!

Pagina's : [1] 2