Bekijk volle/desktop versie : De verleiding weerstaan.



20-11-2010, 02:18
Daar zat ik dan. Er werd me iets aangeboden. Het was zo dichtbij. Voor me neus. Het was de ''perfecte'' moment.. niemand die het zou zien, zou achterkomen. Het zou mijn ''problemen'' voor effe oplossen.

Wie heeft er weleens gerookt al is het maar voor 1 x? Mijn gevoel wilde het proberen, maar mijn verstand overwon het.

20-11-2010, 02:23



Citaat door gewoon_iets:
zuen? ikke

Hoe begon je eraan en ben je inmiddels gestopt?

20-11-2010, 02:25
Weet je wat ik ziek vind. In groep 8 werd het me ook aangeboden door toen mijn beste vriendin (hollandse). We gingen naar de snackbar, ze deed zich als 16 jarige voor en ze kreeg de verkoopster zover dat ze uiteindelijk een pakje sigaretten kocht. We waren 12 a 3ibadellah!?! Toen werd het me ook aangeboden, toen had ik er niet eens behoefte aan, vond het echt stinken. Ik verdien gewoon een schouderklopje

20-11-2010, 02:28
ik ben verslaafd tfoe

20-11-2010, 02:30


kutwijf waarom doe je dat

20-11-2010, 02:31

Citaat door maroccain.:
ik ben verslaafd tfoe

Raakte je meteen verslaafd na de 1e x? Het werkt goed tegen de stress, dat is de reden waarom de mensen roken. Je moet wat anders ter vervanging zoeken.

20-11-2010, 02:33

Citaat door tangawi_04:
kutwijf waarom doe je dat

Stomme hater. Nogwel mijn stadsgenootje

20-11-2010, 02:34

Citaat door Nerdchick.:
Raakte je meteen verslaafd na de 1e x? Het werkt goed tegen de stress, dat is de reden waarom de mensen roken. Je moet wat anders ter vervanging zoeken.


nee nee was eerst ze3ma partysmoker om erbij te horen daarna na 3 sigaretjes gaan mensen gierig doend enk je ewa laat me eigen pakje kope dan doe ik ook gierig toen daarna begonnen de stress tijden en had elke keer reden om te roken en tjah nu kan ik niet meer zonder egt zonde man

20-11-2010, 02:43

Citaat door maroccain.:
nee nee was eerst ze3ma partysmoker om erbij te horen daarna na 3 sigaretjes gaan mensen gierig doend enk je ewa laat me eigen pakje kope dan doe ik ook gierig toen daarna begonnen de stress tijden en had elke keer reden om te roken en tjah nu kan ik niet meer zonder egt zonde man


Hahaha. Zeker zonde joh. Slecht voor je gezondheid. Weet je wat me tegenhield, ik kreeg opeens het beeld voor me dat sigaretten je longen letterlijk zwartverroet vanbinnen.! Je gaat er eerder dood van en kans op longkanker word erdoor vergroot..

20-11-2010, 02:45

Citaat door Nerdchick.:
Hahaha. Zeker zonde joh. Slecht voor je gezondheid. Weet je wat me tegenhield, ik kreeg opeens het beeld voor me dat sigaretten je longen letterlijk zwartverroet vanbinnen.! Je gaat er eerder dood van en kans op longkanker word erdoor vergroot..


ewaaaaaa daarom slim meisje je noemt jezelf niet voor niets nerdchick nee maar wollah je moet je neit laten aansmeren want stoppen is echt moeijlijk ik owu dat ik het kon

20-11-2010, 02:56

Citaat door maroccain.:
ewaaaaaa daarom slim meisje je noemt jezelf niet voor niets nerdchick nee maar wollah je moet je neit laten aansmeren want stoppen is echt moeijlijk ik owu dat ik het kon

Hahhaha ja kan soms echt nerdig zijn geef ik toe Waarom niet? Je hebt tegenwoordig zelfs nepsigaretten of so af te halen bij de apotheek dacht ik, schijnt hetzelfde effect te hebben als een echte sigaret???? Gebruik dan gewoon dat tot je bent afgekickt. Of van die ''snoepjes''.