Bekijk volle/desktop versie : 'opstaan Voor Iemand, Misstaat Niemand'



Pagina's : [1] 2 3

21-12-2002, 12:10
Salaam mensen,


Jij kennen dit wel, je ziet het over in de tram en bussen 'opstaan voor iemand, misstaat niemand''
maar.........
doen jullie dat ook. Als bijv een oude vrouw de tram in komt en de tram zit helemaal vol, ga jij dan opstaan voor haar of denk je 'jaah dag ik wil ook zitten."

Sokran
Thallouw

21-12-2002, 12:11


ja zeker oude vrouwen wel en mannen, maar voor kleine kidneren ook, maar de rest ga rennen ofzo

21-12-2002, 12:11

Citaat:
Origineel gepost door BENTGHATAR
Salaam mensen,


Jij kennen dit wel, je ziet het over in de tram en bussen 'opstaan voor iemand, misstaat niemand''
maar.........
doen jullie dat ook. Als bijv een oude vrouw de tram in komt en de tram zit helemaal vol, ga jij dan opstaan voor haar of denk je 'jaah dag ik wil ook zitten."

Sokran
Thallouw
ja...ik sta wel op...

21-12-2002, 12:18
Ik sta niet alleen op ik pak zelfs hen tassen over..

alleen geef ik hem nooit meer terug..


Nee ik sta altijd op.. ze schrikken dan ook.. een marokkaan die opstaat..

21-12-2002, 12:19


Goedzo
Twee marokkanen die dat wel doen
Maar...............
is dat alles

21-12-2002, 12:20

Citaat:
Origineel gepost door BENTGHATAR
Goedzo
Twee marokkanen die dat wel doen
Maar...............
is dat alles
twee maar

Nog een keer tellen

21-12-2002, 12:22
ik doe het wel maar als ik echt moe ben niet...ligt eraan wie er moet zitten

21-12-2002, 12:33
Ik sta ook op. Maar best wel veel staan op bij ons in de tram. Lijn 1 en 7.(rotterdam) De oudjes zitten meestal vooraan in de tram.

21-12-2002, 12:48
Ik snap het niet. Die ouderen hebben hun hele leven de kans gehad om te zitten. Dan vind ik dat wij nu ook wel eens mogen blijven zitten! We zijn nog jong en moeten nog van onze zitjaren genieten. Want wie zegt dat een Nederlands kind opstaat voor een oud Marokkaans vrouwtje?

21-12-2002, 12:51

Citaat:
Origineel gepost door BENTGHATAR
Salaam mensen,


Jij kennen dit wel, je ziet het over in de tram en bussen 'opstaan voor iemand, misstaat niemand''
maar.........
doen jullie dat ook. Als bijv een oude vrouw de tram in komt en de tram zit helemaal vol, ga jij dan opstaan voor haar of denk je 'jaah dag ik wil ook zitten."

Sokran
Thallouw
voor echt ouder mensen en zwangere vrouwen sta ik graag op maar niet als er een mens van +/- 50 het aan mij vraagt.

21-12-2002, 12:51

Citaat:
Origineel gepost door BENTGHATAR
Salaam mensen,


Jij kennen dit wel, je ziet het over in de tram en bussen 'opstaan voor iemand, misstaat niemand''
maar.........
doen jullie dat ook. Als bijv een oude vrouw de tram in komt en de tram zit helemaal vol, ga jij dan opstaan voor haar of denk je 'jaah dag ik wil ook zitten."

Sokran
Thallouw
ja ik zou wel moeten....want ze kijken me net zo lang aan totdat ik opsta....dus ik heb geen keus....

21-12-2002, 12:51

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Ik doe het altijd, vooral als t een oude vrouw is. Maar weet je wat er een keer gebeurd is. Dus ik stond gewoon op he, ik keek haar aan, ik zeg zo, mevrouw, wilt u zitten. Ze kijkt me zo vies aan, zegt ze, NEE, dank je. Zomaar he. Maar jah, meestal accepteren ze het wel. En dan voel ik me kapot goed, je weet toch engel style
hahah,
wat je ook vaak ziet is dat oude mensen niet naast buitenlanders willen zitten.
Dan blijven ze staan en dan kijken ze naar mij, net alsof ik voor hun moet opstaan,
nou dat doe ik dus echt niet,tzzzzzz is er plek vrij en dan moet ik voor hun optsaan.

21-12-2002, 12:54



Citaat:
Origineel gepost door Miss_Banana
Ik snap het niet. Die ouderen hebben hun hele leven de kans gehad om te zitten. Dan vind ik dat wij nu ook wel eens mogen blijven zitten! We zijn nog jong en moeten nog van onze zitjaren genieten. Want wie zegt dat een Nederlands kind opstaat voor een oud Marokkaans vrouwtje?
hahahahha
Daar zit wat in......
Ach die marokaanse vrouwen vinden altijd wel plek, desnoods gaan ze op de grond zitten, zijn ze toch gewend

21-12-2002, 12:56

Citaat:
Origineel gepost door Massilya20
Ik sta ook op. Maar best wel veel staan op bij ons in de tram. Lijn 1 en 7.(rotterdam) De oudjes zitten meestal vooraan in de tram.
De allochtonen zitten meestal achteraan, en daar willen ze natuurlijk niet bij zitten

21-12-2002, 12:56

Citaat:
Origineel gepost door dima_zina85
ja ik zou wel moeten....want ze kijken me net zo lang aan totdat ik opsta....dus ik heb geen keus....
Gewoon terugkijken totdat ze omkijken. Doe ik ook altijd. En je moet dan wel proberen je lach in te houden. Hehehe

Pagina's : [1] 2 3