Bekijk volle/desktop versie : Wat moet ik doen?



19-11-2010, 23:11
het zit zo...
ik ken dus n meisje bij me op school en we zitten al 7 jaar bij elkaar in de klas ze is heel lief leuk serieus goed meisje kortom alles wat je in n meisje zoekt.. en we zijn ook altijd goed met elkaar geweest(nog steeds)
alleen wil ik nu meer met r.. maar ik ben bang dat als ik dat vraag of probeer dat het anders gaat worden tussen ons?
dus wat moet ik doen?
vragen of het erbij laten zitten?

ow dit zijn 3 gebruikers 2 jongens 1 meisje
Groetjes Rachid!

19-11-2010, 23:13


ewwwwwwwwww

19-11-2010, 23:21

Citaat door CHEBALEILA:
ewwwwwwwwww



hhaha wat eewwwwww omdat je vrouwelijk zag..
t zijn 3 gebruikers.. en ik n jongen dus haha
sorry! mijn foutje

19-11-2010, 23:25
Ik zou het wel proberen als ik jou was, wat heb je te verliezen. Misschien reageert ze anders dan je hoopt en gaat het daarna een beetje vreemd worden tussen jullie maar als de vriendinschap goed zit, overwinnen jullie het wel.

En wie weet voelt ze voor jou wat je voor haar ook voelt.

19-11-2010, 23:26


Ik zou het langzaam opbouwen, zo nu en dan een hintje laat vallen niet 3ayak natuurlijk want dan gaat ze ook freaked out raken
als ze het dan na een lange tijd nog steeds niet door heeft, dan haar ermee confronteren je hebt tenslotte niks te verliezen

Nouw suc6.

19-11-2010, 23:29

Citaat door miss_talbidoet:
Ik zou het langzaam opbouwen, zo nu en dan een hintje laat vallen niet 3ayak natuurlijk want dan gaat ze ook freaked out raken
als ze het dan na een lange tijd nog steeds niet door heeft, dan haar ermee confronteren je hebt tenslotte niks te verliezen

Nouw suc6.



Dank je wel

19-11-2010, 23:42
Ik zou dan eerder voor rechtstreeks kiezen. Dit is dan misschien wel beangstigend door de mogelijke gevolgen, maar als je voor langere tijd hints laat vallen dan heb je kans dat ze gaat denken dat je heel raar doet, dat gaat nooit in je voordeel werken, zeker ook als ze niet een relatie met je zou willen, dan denk ik dat ze liever heeft dat je er gewoon voor uitkom en ter sprake stel dan op andere manieren.