Bekijk volle/desktop versie : Dames Wel of Geen steun nodig?



Pagina's : [1] 2

19-11-2010, 17:57
Dames zou graag jullie mening willen weten.
Als je samen met je man hebt besloten dat jullie voor IUI gaan omdat dat de manier is om zwanger te worden.

Bij IUI wordt de sperma van je man bij je ingespoten.
Wil je dan dat je man meegaat en ziet hoe het gedaan wordt en je hand vasthoudt?
Of heb je liever dat je alleen gaat??
Het is tenslotte jullie ding. En niet alleen. want het wordt inshalah jullie kind.
Graag jullie mening, want irriteer me zo erg aan mannen.

19-11-2010, 17:58



Citaat door ilhampje1:
Dames zou graag jullie meming willen weten.
Als je samen met je man hebt besloten dat jullie voor IUI gaan omdat dat de manier is om zwanger te worden.

Bij IUI wordt de sperma van je man bij je ingespoten.
Wil je dan dat je man meegaat en ziet hoe het gedaan wordt en je hand vasthoudt?
Of heb je liever dat je alleen gaat.
Het is tenslotte jullie dat misschien wordt gemaakt.
Graag jullie mening, want irriteer me zo erg aan mannen.

Je man hoort gewoon mee te gaan en punt!

19-11-2010, 18:00

Citaat door BoraSita:
Je man hoort gewoon mee te gaan en punt!


Ok dat is dus jouw mening en zo denk ik er ook over.
Ben nieuwsgierig of er vrouwen zijn die er anders over denken.
Soms denk ik dat ik gek ben.

19-11-2010, 18:03
als hij het niet prettig vindt dat er een ander in de vagina van zijn vrouw graait en hij wil dat beeld niet op zijn netvlies houden. tjah zijn keus....

ik zou er geen waarde aanhechten, zolang hij de zaadjes doneert mag gerust voetbal blijven kijken....


mocht er na 9maanden een blonde of neger kind uitkomen zeg ik tjah had je mee moeten gaan he...

19-11-2010, 18:05



Citaat door samraaa:
als hij het niet prettig vindt dat er een ander in de vagina van zijn vrouw graait en hij wil dat beeld niet op zijn netvlies houden. tjah zijn keus....

ik zou er geen waarde aanhechten, zolang hij de zaadjes doneert mag gerust voetbal blijven kijken....


mocht er na 9maanden een blonde of neger kind uitkomen zeg ik tjah had je mee moeten gaan he...


Ok , maar nee het is niet dat. Het is een vrouwelijke gyneacoloog die het gaat doen en hij heeft er geen problemen mee dat er iemand in zn vrouws vagina graait. het is gewoon dat ie moe is en naar huis wil.

19-11-2010, 18:06

Citaat door ilhampje1:
Ok dat is dus jouw mening en zo denk ik er ook over.
Ben nieuwsgierig of er vrouwen zijn die er anders over denken.
Soms denk ik dat ik gek ben.


Ik zie het als iets normaals!

19-11-2010, 18:11

Citaat door BoraSita:
Ik zie het als iets normaals!



Ik zie het ook als iets normaals, want je dnekt dan. Hallo wij willen toch een kind?
Niet alleen ik. Ik zal het mijn man nooit vergeven.
had hem nog duidelijk gemaakt dat ik iemand nodig heb aan mijn zij.
had echt steun nodig. Ik was zo gestresst. Ging steeds huilen en een dag van tevoren alle chocola in huis opgegeten. En dan zegt meneertje. Ik heb gister gewerkt. Hier heb je mn sperma na moeite. Nou ik ga er vandoor.

19-11-2010, 18:18

Citaat door ilhampje1:
Ok , maar nee het is niet dat. Het is een vrouwelijke gyneacoloog die het gaat doen en hij heeft er geen problemen mee dat er iemand in zn vrouws vagina graait. het is gewoon dat ie moe is en naar huis wil.


Als hij daar openmind in is, vindt ik hem kinderachtig en onverschillig net of hij zelf geen kinderen wil. het is dus jouw pakkie aan, ewa mlih had chie

19-11-2010, 18:23

Citaat door samraaa:
Als hij daar openmind in is, vindt ik hem kinderachtig en onverschillig net of hij zelf geen kinderen wil. het is dus jouw pakkie aan, ewa mlih had chie


ja ik begon zelfs te denken dat hij geen kinderen wil.
Ik heb die iui gedaan en voelde me zo alleen. heb mn vriendin opgebeld en heb zo gejankt. Niet normaal. Ik voelde me net alsof ik die sperma had gekocht van iemand en bij me naar binnen werd gespoten.
Voelde zeker niet dat het van mn eigen man is.
Ik vind dat ie het echt helemaal verpest heeft bij me nu.
Mn hart heeft de scheiding al aangevraagd. Mn hoofd moet het nog doen.

19-11-2010, 18:28
Lijkt me heel logisch dat je samen gaat. Zou me heel vreemd lijken als daar een vrouw alleen komt. Het is toch samen zwanger worden.

19-11-2010, 18:29
Ook al is het een mannelijke gyn, ik zou eerder zeggen JUIST bij een mannelijk gyn, moet ie erbij gewoon bij zijn.

19-11-2010, 18:31
ik was gewoon niet gegaan zonder hem, klaaruit.

19-11-2010, 18:34



Citaat door noona:
Ook al is het een mannelijke gyn, ik zou eerder zeggen JUIST bij een mannelijk gyn, moet ie erbij gewoon bij zijn.



hahaha ja het is samen zwanger worden niet alleen. maar ja sommige mannen denken alleen aan zichzelf.

19-11-2010, 18:42
Zorg dan op zijn minst dat ie er bij is bij de bevalling

19-11-2010, 18:46
[QUOTE=ilhampje1;90025184]Ik zie het ook als iets normaals, want je dnekt dan. Hallo wij willen toch een kind?
Niet alleen ik. Ik zal het mijn man nooit vergeven.
had hem nog duidelijk gemaakt dat ik iemand nodig heb aan mijn zij.
had echt steun nodig. Ik was zo gestresst. Ging steeds huilen en een dag van tevoren alle chocola in huis opgegeten. En dan zegt meneertje. Ik heb gister gewerkt. Hier heb je mn sperma na moeite. Nou ik ga er vandoor.[/QUOTE]

Wat een boer

Pagina's : [1] 2