Bekijk volle/desktop versie : ingeleid worden bij week 38...is dat risico



19-11-2010, 12:26
is dat geen risico?want je kindje is heeft toch nog inprincipe 4weken nog te gaan maximaal?

19-11-2010, 12:32


wat is de reden van inleiding? te snelle groei van het kindje of wat?

19-11-2010, 12:35
nee schat dat is geen probleem, ik ben ingeleid toen ik 36 weken zwanger was, en mijn dochter mocht gelijk mee naar huis ze was wel een prematuur, 2.300 gram, maar hamdoelah echt niks aan t handjeee

sterkte ermeee

19-11-2010, 12:41

Citaat door TemsoenT:
nee schat dat is geen probleem, ik ben ingeleid toen ik 36 weken zwanger was, en mijn dochter mocht gelijk mee naar huis ze was wel een prematuur, 2.300 gram, maar hamdoelah echt niks aan t handjeee

sterkte ermeee

wat was het reden dat je werd ingeleid
Alhamdullillaah gaat het goed met je dochtertje

19-11-2010, 12:42



Citaat door zouzou7t:
wat is de reden van inleiding? te snelle groei van het kindje of wat?

heb zwangerschapssuiker helaas en dat kan een effect hebben op het kindje vandaar eigenlijk.

19-11-2010, 12:44

Citaat door InToMyEyes:
wat was het reden dat je werd ingeleid
Alhamdullillaah gaat het goed met je dochtertje



hmdl !
nou ik was met 34 weken opgenomen, en moest 2 weken wachten tot ik 36 weken wass

maare ik had een gaatje in mijn baarmoeder en verloor steeds vruchtwater en ze waren bang voor infecties dus vandaar dat ik was ingeleid, t was wel vermoeiend want ik voeld me goed maar moest daar 2 weken blijven en bedrust houden, maar jah hamdoelah is t goed gekomen.

19-11-2010, 12:45

Citaat door InToMyEyes:
heb zwangerschapssuiker helaas en dat kan een effect hebben op het kindje vandaar eigenlijk.


ja dat kan een reden zijn om vroeg ingeleid te worden anders kan je kindje daaraan gevolgen overhouden.

38 weken is goed om te bevallen hoor.

Moge Allaah je bijstaan en je bevalling makkelijk maken en jou een gezond babytje schenken, ameen.

19-11-2010, 12:47

Citaat door zouzou7t:
ja dat kan een reden zijn om vroeg ingeleid te worden anders kan je kindje daaraan gevolgen overhouden.

38 weken is goed om te bevallen hoor.

Moge Allaah je bijstaan en je bevalling makkelijk maken en jou een gezond babytje schenken, ameen.

Alhamdullilaah want bij me vorige werd ik ingeleid bij 40weken...

Ameen op je dou3a ,moge Allaah jou een gemakkelijke bevalling geven en een gezond kindje..ameen

19-11-2010, 12:50

Citaat door TemsoenT:
hmdl !
nou ik was met 34 weken opgenomen, en moest 2 weken wachten tot ik 36 weken wass

maare ik had een gaatje in mijn baarmoeder en verloor steeds vruchtwater en ze waren bang voor infecties dus vandaar dat ik was ingeleid, t was wel vermoeiend want ik voeld me goed maar moest daar 2 weken blijven en bedrust houden, maar jah hamdoelah is t goed gekomen.

oh dat was vervelend voor je.

19-11-2010, 12:55
Ik ben bij mijn oudste zoontje ook met 36 weken ingeleid ivm te hoge bloeddruk en kans op een zwangerschapsvergiftiging. Mijn zoon was toen ook prematuur. Maar alhamdulilah is hij 11 en het gaat goed met hem alhamdulilah.

19-11-2010, 14:17

Citaat door InToMyEyes:
oh dat was vervelend voor je.


ja ach heb er wat moooooooooois voor teruggekregen, hamdoelah .

komt goed meid niet stressen !!!!!!!


sterkte moppppp met je inleidingggg.