Bekijk volle/desktop versie : Mannen hebben jullie geen geweten..?



Pagina's : [1] 2

19-11-2010, 11:28
Hoe kan je misbruik maken van een meisje die verblind is door liefde voor jou dat ze niet eens ziet wat een grote klootzak je bent.

Hebben jullie geen spijt als jullie naar jullie moeders, zusters, dochters kijken. Hoe durven jullie?





Ps..moest me even afreageren

19-11-2010, 11:29



Citaat door salima85:
Hoe kan je misbruik maken van een meisje die verblind is door liefde voor jou dat ze niet eens ziet wat een grote klootzak je bent.

Hebben jullie geen spijt als jullie naar jullie moeders, zusters, dochters kijken. Hoe durven jullie?





Ps..moest me even afreageren

met spijt kijken naar de de meid zelf. hoe achterlijk haar ouders wel niet geweest zijn dat ze zo een goedkope straatsloerie op aarde hebben gezet. ergste van alles is dat ze dat niet eens weten.

uiteindelijk zij die er om vragen worden gebruikt. zij die er niet om vragen zie je geentopics openen over hoe ze gebruikt zijn en dat ander geslacht schuldig is aan hun eigen goedkope sloerie gedrag.

19-11-2010, 11:33

Citaat door ghalil:
met spijt kijken naar de de meid zelf. hoe achterlijk haar ouders wel niet geweest zijn dat ze zo een goedkope straatsloerie op aarde hebben gezet. ergste van alles is dat ze dat niet eens weten.

uiteindelijk zij die er om vragen worden gebruikt. zij die er niet om vragen zie je geentopics openen over hoe ze gebruikt zijn en dat ander geslacht schuldig is aan hun eigen goedkope sloerie gedrag.

Die meid zou je zus kunnen zijn, en dan?

19-11-2010, 11:34

Citaat door salima85:
Die meid zou je zus kunnen zijn, en dan?

kan met trots zeggen, heb geen zus. kom je met voorbeeld als nicht(je), die hebben hun broers. kom je met voorbeeld je dochter, mijn dochter zal al het juiste krijgen waardoor ze niet achterlijk wordt als hedendaagse meid.

nog wat anders wat je als voorbeeld wilt gebruiken?

je krijgt wat je zelf waard bent. kun je verstand niet gebruiken en wil je maar al te graag aanpassen aan nederlandse maatschappij, dan niet janken wanneer je gebruikt wordt en daarna weg getrapt wordt voor een volgende idioot die zelfde lot te wachten staat.

19-11-2010, 11:35



Citaat door salima85:
Die meid zou je zus kunnen zijn, en dan?



dan wordt er opeens een hele drama over gemaakt

stelletje hypocriete klootzakken tfoe

19-11-2010, 11:38

Citaat door ghalil:
kan met trots zeggen, heb geen zus. kom je met voorbeeld als nicht(je), die hebben hun broers. kom je met voorbeeld je dochter, mijn dochter zal al het juiste krijgen waardoor ze niet achterlijk wordt als hedendaagse meid.

nog wat anders wat je als voorbeeld wilt gebruiken?

je krijgt wat je zelf waard bent. kun je verstand niet gebruiken en wil je maar al te graag aanpassen aan nederlandse maatschappij, dan niet janken wanneer je gebruikt wordt en daarna weg getrapt wordt voor een volgende idioot die zelfde lot te wachten staat.

Je moeder?

19-11-2010, 11:39

Citaat door salima85:
Je moeder?

die heeft haar man (mijn vader) waarbij ze woont. oma heeft haar man (opa) en tantes hebben hun mannen. nog een ander?

19-11-2010, 11:41

Citaat door salima85:
Hoe kan je misbruik maken van een meisje die verblind is door liefde voor jou dat ze niet eens ziet wat een grote klootzak je bent.

Hebben jullie geen spijt als jullie naar jullie moeders, zusters, dochters kijken. Hoe durven jullie?





Ps..moest me even afreageren



je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen gedrag.

19-11-2010, 11:41

Citaat door Karimavir:
je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen gedrag.

eerste meid die wat zinnigs zegt in dit topic.

19-11-2010, 11:42
wie haar poesje brand, moet op een paal gaan zitten, zo luidt het spreekwoord.

m.a.w houd je zelf kuis en blijf weg van jongens, wordt je ook niet na gebruik gedumpt

19-11-2010, 11:42
Had je maar niet verliefd moeten worden. :/

19-11-2010, 11:42

Citaat door ghalil:
die heeft haar man waarbij ze woont. oma heeft haar opa en tantes hebben hun mannen. nog een ander?

Nee, dat was het wel zo een beetje.

19-11-2010, 11:44



Citaat door ghalil:
eerste meid die wat zinnigs zegt in dit topic.



Het is makkelijk om de schuld bij de ander te leggen. Maar zij is zelf naar m toe gegaan ze heeft hem zelf gebeld enz enz

19-11-2010, 11:44

Citaat door Effe_serieus:
wie haar poesje brand, moet op een paal gaan zitten, zo luidt het spreekwoord.

m.a.w houd je zelf kuis en blijf weg van jongens, wordt je ook niet na gebruik gedumpt

Het was een stelling, ik had je niet om advies gevraagd. Maar toch bedankt

19-11-2010, 11:44

Citaat door salima85:
Nee, dat was het wel zo een beetje.

dan weet je voor volgende keer dat wanneer je zelf achterlijk bezig bent en jezelf laat gebruiken het niet op een ander moet afschuiven en met achterlijke voorbeelden komen, wat als je zus, nicht etc.

wil je de slet uithangen, dan niet janken wanneer je als een slet gebruikt wordt

Pagina's : [1] 2