Bekijk volle/desktop versie : Virtueel verliefd worden op iemand.



Pagina's : [1] 2

18-11-2010, 23:42
Kun je, volgens jou, virtueel verliefd worden/iemand leuk vinden?

Bijvoorbeeld door zijn/haar gedrag, manier van spreken, foto's etc?

18-11-2010, 23:43


Ja ik denk van wel

18-11-2010, 23:44
Ik denk het wel.

Alles kan. Vroeger ging het via brieven, toen lange tijd via telefoon en nu is internet aan de beurt

18-11-2010, 23:45

Citaat door Imane_ITF:
Ja ik denk van wel



Waarom denk jij van wel?

18-11-2010, 23:47



Citaat door Rei7aan:
Ik denk het wel.

Alles kan. Vroeger ging het via brieven, toen lange tijd via telefoon en nu is internet aan de beurt


Hahaha. =/

Nee maar even serieus, vraag je eens af.. Hoeveel relaties zijn tot stand gekomen door het internet..

18-11-2010, 23:48
Ik denk dat het ook zeker wel kan, opzich ook niks mis mee lijkt mij alleen niet te hard van stapel lopen..

18-11-2010, 23:50
waarom zou dat niet kunnen? dan val je tenminste echt op innerlijk als diegene zich niet anders voor doet dan die echt is, maar dan kan in real life ook en je krijgt de kans niet om 'de fout' in te gaan en toch leer je elkaar kenne

18-11-2010, 23:51
het kan zeker!

18-11-2010, 23:55

Citaat door Desert.Rose:
Hahaha. =/

Nee maar even serieus, vraag je eens af.. Hoeveel relaties zijn tot stand gekomen door het internet..


Veel... laatste jaren is het heel normaal.

Citaat door KleineDame:
waarom zou dat niet kunnen? dan val je tenminste echt op innerlijk als diegene zich niet anders voor doet dan die echt is, maar dan kan in real life ook en je krijgt de kans niet om 'de fout' in te gaan en toch leer je elkaar kenne


Nee hoor, net als in het echt kunnen mensen zichzelf anders voordoen dan ze in het echt zijn.

Weird sentence :S

18-11-2010, 23:57

Citaat door dustismybed:
gevaarlijk
Why?

Citaat door MarcoBorsato:
Ik denk dat het ook zeker wel kan, opzich ook niks mis mee lijkt mij alleen niet te hard van stapel lopen..
Verklaar je nader..

Citaat door KleineDame:
waarom zou dat niet kunnen? dan val je tenminste echt op innerlijk als diegene zich niet anders voor doet dan die echt is, maar dan kan in real life ook en je krijgt de kans niet om 'de fout' in te gaan en toch leer je elkaar kenne


Dat is helemaal waar! Maar wat nou als.. de persoon van wie je dacht dat hij/zij was, niet is wie je dacht.

Een beetje ingewikkeld, I know.=/

18-11-2010, 23:59

Citaat door Desert.Rose:
Waarom denk jij van wel?

Omdat je verliefd op iemands innerlijk en uiterlijk kan zijn, in dit geval waarschijnlijk het innerlijk (en na webcam of foto's ook het uiterlijk)
Nu gaan mensen misschien zeggen, ja, iemand kan zich anders voordoen
Maargoed, zoveel mensen doen zich ook anders voor in het echt (zelf vaak genoeg meegemaakt)

19-11-2010, 00:00

Citaat door Rei7aan:
Veel... laatste jaren is het heel normaal.


Nee hoor, net als in het echt kunnen mensen zichzelf anders voordoen dan ze in het echt zijn.

Weird sentence :S




Je bedoelt op internet kunnen mensen zich anders voor doen dan dat ze zijn.

19-11-2010, 00:03


dikke bla. dat is echt bullshit.

ik heb we gehoord dat er mensen zijn getrouwd via m.nl sommige leden zijn hier nog steeds actief, maar ik denk dat je pas echt verliefd kunt worden als je die gene echt ontmoet hebt/ op normale manier gesproken hebt en niet via internet. anders ben je gewoon verliefd op een illusie, op een beeld dat je van die gene hebt..

19-11-2010, 00:03

Citaat door Desert.Rose:
Je bedoelt op internet kunnen mensen zich anders voor doen dan dat ze zijn.


Juist... maar dat kunnen ze ook in 'real life' doen. Geen verschil. Het verschil is alleen dat je op internet niet kunt letten op het gedrag van degene etc.

19-11-2010, 00:06
Alleen als je geen leven hebt. Serieus. Sorry.

Pagina's : [1] 2