Bekijk volle/desktop versie : Ik kan niet voetballen.



Pagina's : [1] 2

18-11-2010, 20:25
Maar ik wil het wel heel graag leren. Zit ik hier goed?

18-11-2010, 20:50


hoe wil je, dat mensen jou via internet laten voetballen..

18-11-2010, 20:56
je kan beter leren koken

18-11-2010, 21:02

Citaat door xHijabia:
hoe wil je, dat mensen jou via internet laten voetballen..


18-11-2010, 21:10



Citaat door xHijabia:
hoe wil je, dat mensen jou via internet laten voetballen..



Voordat je ergens aan begint, zul je toch wel de spelregels moeten kennen.

18-11-2010, 21:11
http://www.google.nl

18-11-2010, 21:13
Jullie zijn afgekeurd. Onaardige stervelingen.

18-11-2010, 23:29
Whahaha meissie, take it easy. Je moet je vraag wat specifieker maken.

Wil je de spelregels kennen/weten? Dus hoe je in teamverband dat spel speelt?

Online wordt lastig, ik zou gewoon veel wedstrijden kijken en wat je ziet gewoon proberen op het veld. Hoe denk je dat al die rotjochies als Ronaldo en Messi zijn begonnen?

18-11-2010, 23:31

Citaat door psvamazigh:
je kan beter leren koken


En ga jij aan je toekomst werken i.p.v. je leven aan PSV geven, of wil je later je gezin droog brood voorschotelen?

18-11-2010, 23:33

Citaat door Nidaa:
Whahaha meissie, take it easy. Je moet je vraag wat specifieker maken.

Wil je de spelregels kennen/weten? Dus hoe je in teamverband dat spel speelt?

Online wordt lastig, ik zou gewoon veel wedstrijden kijken en wat je ziet gewoon proberen op het veld. Hoe denk je dat al die rotjochies als Ronaldo en Messi zijn begonnen?



Nee maar ik ken en kan niets. Ik ken de spelregels niet, ik ken de techniek van het bal schieten niet. Helemaal niets. Ik weet alleen dat je in het doel van je tegenstander moet schieten.

18-11-2010, 23:34
Behalve ik kan bijna niemand het in dit hoekje, dus je zit inderdaad goed. De meeste hier zijn papzakken die alleen kunnen ruzieen over Barca - Real en AC - Inter.

18-11-2010, 23:36

Citaat door MounEB:
Behalve ik kan bijna niemand het in dit hoekje, dus je zit inderdaad goed. De meeste hier zijn papzakken die alleen kunnen ruzieen over Barca - Real en AC - Inter.



of niet

Traptechniek enz., moet je echt gewoon ruimte hebben en een bal

18-11-2010, 23:40



Citaat door Afriqiyah.:
Nee maar ik ken en kan niets. Ik ken de spelregels niet, ik ken de techniek van het bal schieten niet. Helemaal niets. Ik weet alleen dat je in het doel van je tegenstander moet schieten.


Waar een wil is is een weg.

Begin in ieder geval wedstrijden te kijken, zo ga je het spel begrijpen. En om het te leren spelen moet je het echt zelf doen. Tjah voor de rest weinig tips, ja je kan altijd nog op een voetbalclub gaan.

18-11-2010, 23:40
Hey meid kijk of je ergens in je buurd een club kan vinden en daar een keer mee mag trainen en mee mag doen dan komt alles van zelf en je leer het dan vanzelf wel. Gewoon doen en laat die sukkels praten je hebt tog niks aan ze. Succes

18-11-2010, 23:41

Citaat door MounEB:
Behalve ik kan bijna niemand het in dit hoekje, dus je zit inderdaad goed. De meeste hier zijn papzakken die alleen kunnen ruzieen over Barca - Real en AC - Inter.


Jij bent zeker van die soort die de akka 6000, Marmitos en de Gizoe kan?

Pagina's : [1] 2