Bekijk volle/desktop versie : met baby van 6maanden in de auto naar marokko



18-11-2010, 11:02
zou dat kunnen dames?? of is het echt slecht ivm lang zitten in maxi cosi????

Vliegtuig is geen optie want ik heb vliegangst en ga echt geen vliegtuig in.

18-11-2010, 11:04


ja hoor kan best, ik ben met een baby van vier wk oud naar marokko gegaan, je moet wel regelmatig rusten

18-11-2010, 11:05
ja dat is wel te doen.. het lijkt moeilijk maar die leeftijd is wel te doen met de auto.. ik zou eerder dat doet dan met een kind van bijv. 1jaar. als jullie stoppen de baby uit de maxi cosie halen en plat leggen je kan iets meenemen zodat je je baby daarop kunt leggen. wat je ook hebt..zijn van die reiswiegen die je kunt huren en die vast gemaakt worden met een gordel op de achterbank zodat je kindje veilig ligt op de achterbank.. maarja moetje maar net de ruimte voor hebben.. ik zat daar lange tijd over te twijfelen maar had het uiteindelijk niet gedaan en gewoon met maxi cosie en als we stopten gewoon uit de maxi en laten slapen plat

18-11-2010, 11:06
je kan toch ook zo een wiegje meenemen, en op de achterbank doen? dan kan je baby lekker slapen de hele weg. heeft me nicht ook vorige keer gedaan haar zoontje was pas 2 maanden

18-11-2010, 11:07


ps. als je in de zomer gaat is het wel zwaaaaaaaaar van belang dat je airco in de auto hebt.

18-11-2010, 11:10

Citaat door sakina86:
je kan toch ook zo een wiegje meenemen, en op de achterbank doen? dan kan je baby lekker slapen de hele weg. heeft me nicht ook vorige keer gedaan haar zoontje was pas 2 maanden


en hoe maak je zo een wiegje veilig vast dan??

18-11-2010, 11:11

Citaat door zandkasteeltje:
ps. als je in de zomer gaat is het wel zwaaaaaaaaar van belang dat je airco in de auto hebt.


dat sowieso.

18-11-2010, 11:25
Wij hadden richting spanje de bugaboo reiswieg op de achterbank liggen en daarnaast de maxi cosi. Maar mijn zoontje was toen 2 maanden dus sliep veel en klaagde niet veel. Met 6 maanden zijn ze al drukker willen liggen rollen kruipen. Dus ik denk dat je veel moet stoppen langs de weg

18-11-2010, 12:06

Citaat door leila1989:
en hoe maak je zo een wiegje veilig vast dan??



die kan je toch vast maken aan de gordel? of kan dat niet, ik heb er eigenlijk niet gevraagd.

18-11-2010, 13:20
de gewone wieg kun je niet veilig vast maken lijkt mij.. je hebt wel speciale die je kunt huren end ie kunnen wel bevestigd worden mt een gordel. maar die kun je weer niet op een kinderwagen plaatsen

18-11-2010, 13:30
Hey meid,

in de zomer was mijn zoontje 4,5 maand en toen hebben we een autoreiswieg gehuurd via http://www.autoreiswieg.nl

Is echt heel goedkoop. Ze zijn heel eenvoudig op de achterbank vast te zetten met de gordels en mijn zoontje vond het heerlijk.. Lekker heel de tijd liggen.. Zo'n maxi-cosi mogen ze niet langer als anderhalf uur in liggen dus dan moet je vaaaaak stoppen.. Ik vond het echt ideaaaal!

18-11-2010, 15:54
shokran lieffie. lijkt me ook ideaal. masallah wat een mooi mannetje heb je daar.