Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Borstvergroting



18-11-2010, 10:53
ben een meisje van 22 jaar graag zou ik een borstvergroting willen doen. Ik wil dit doen omdat totaal geen borsten heb,niet eens een a cup. Ik leid hier ook fysiek door en het doet me vreselijk pijn omdat ik me niet vrouwlijk voel. Graag wil ik weten of dit haram of halal zal zijn in mijn situatie. Graag hoor ik van jullie.

18-11-2010, 11:09


borstvergroting is haram, want je veranderd Allah's schepping
stel je had wel heleeee grote borsten en daarvan kreeg je allemaal klachten zoals heel veel rugpijn ofzow of andere klachten dan mag je ze volgens mij wel verkleinen(heb ik gelezen)
Maar ik begrijp je wel hoor meid, maar misschien meer eten ofz?:s Misschien dat het daar ook wat aankomt. Er was hier op m.nl wel zo een topic over fenegriekzaaden of zoiets en dat je daardoor dikkere borsten kreeg. Ik heb het niet echt gevolgd dus ik weet niet of het bij meiden echt heeft geholpen.

Succes!

18-11-2010, 11:21
niet doen meid het is haram plus heel erg veel risico neem je ermee, wat nou als je tijdens de operatie overlijd? wallahi meid neem genoegen met wat je hebt als je er zo erg mee zit gebruik vulling genoeg neppe tieten in de winkel. Je kan ook zoals hierboven gemeld is fenegriek zaadjes opeten je krijgt er grotere tieten van wil je er meer over weten?

18-11-2010, 11:22

Citaat door Mami_Vanilla:
borstvergroting is haram, want je veranderd Allah's schepping
stel je had wel heleeee grote borsten en daarvan kreeg je allemaal klachten zoals heel veel rugpijn ofzow of andere klachten dan mag je ze volgens mij wel verkleinen(heb ik gelezen)
Maar ik begrijp je wel hoor meid, maar misschien meer eten ofz?:s Misschien dat het daar ook wat aankomt. Er was hier op m.nl wel zo een topic over fenegriekzaaden of zoiets en dat je daardoor dikkere borsten kreeg. Ik heb het niet echt gevolgd dus ik weet niet of het bij meiden echt heeft geholpen.

Succes!


Hey meid ik heb echt alles geprobeerd ook die fenegriekzaadjes maar het helpt niet bij mij. Meer eten heeft ook geen zin. Niets helpt helaas!

18-11-2010, 12:01


Het mag absoluut niet.

18-11-2010, 12:13
kol hamdoulilah dat je alleen dat probleem hebt. andere mensen hebben geen armen, benen of ogen om te zien. het is echt niet zo een grote ramp als je geen of grote borsten hebt, je kan er niks aan doen meid.
probeer anders gewoon een beetje aan te komen ofzo.. of zoals eerder is gezegd, bh's met vulling, nepborsten etc. maar geen borstvergroting..

Good Luck