Bekijk volle/desktop versie : Het recht om te klagen



Pagina's : [1] 2

18-11-2010, 10:51
Waarom mag je niet klagen?
Ik begrijp dat echt niet en word er soms echt boos over. Ik merkte dat tijdens de borstvoeding: ik had pijnlijke borsten, liep erbij als een lekkende koe met tepels zo groot als een TV-schotel. Alles zo groot dat ik mijn eigen voeten nog steeds niet kon zien. En als je hierover even jouw hart lucht dan hoor je al gauw: wees dankbaar want sommige mensen kunnen helemaal geen borstvoeding geven
Of als je meerdere kinderen hebt en sommige even hun hart luchten dat het zwaar is en je nauwelijks aan bepaalde dingen toekomt etc., dan hoor je al gauw: wees dankbaar want sommige kunnen helemaal geen kinderen krijgen

En zo zijn er nog tig andere voorbeelden (zie het hier op het forum ook regelmatig voorbij komen). Natuurlijk zijn er altijd mensen die het minder hebben en insahallah zullen zij allemaal beloond en verblijd worden met datgene wat ze wensen! En natuurlijk zijn we dankbaar voor alles. Alhamdoelilah. Maar dat betekent toch niet dat daardoor een ander zijn hart niet mag luchten zonder dat iemand je weer attendeert op anderen. Omdat anderen bepaald iets niet hebben betekent toch niet dat je constant maar met een big smile op jouw gezicht door het leven moet en dat je dus ook maar niet moet klagen…………….

Pppffffff, mag het eens een keer……..

18-11-2010, 10:55


Dat is waar Klagen mag, ik denk dat mensen die jou erop wijzen dat anderen het erger hebben jou willen helpen relatieveren.
Het is dus niet negatief bedoeld.

18-11-2010, 11:01
Je hebt helemaal gelijk, laten we er een heerlijke klaagtopic van maken.

18-11-2010, 11:01

Citaat door erasmus1:
Dat is waar Klagen mag, ik denk dat mensen die jou erop wijzen dat anderen het erger hebben jou willen helpen relatieveren.
Het is dus niet negatief bedoeld.



Maar ik kan zelf ook relativeren. Ik weet ook dat er mensen zijn die het veel moeilijker hebben en leef ook echt mee met hun. Maar soms wil ik gewoon lekker klagen klagen en nog eens klagen en dat men zich eventjes in mij verplaatst zonder dat ik eigenlijk de mond word gesnoerd van: zeik niet, want anderen hebben het zwaarder…….

18-11-2010, 11:02


Relativeren is belangerijk! Kan je dan dan is klagen helammal niet erg!

18-11-2010, 11:03

Citaat door Simmie:
Je hebt helemaal gelijk, laten we er een heerlijke klaagtopic van maken.



Yeah...........barst maar los.......of nee, laat mij maar beginnen


Ben weer ongesteld na zo een lange tijd en ik vind dat helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet leuk



(en owee, als er nu iemand reageert met wees blij dat je ongi bent want sommige worden dat helemaal niet )

18-11-2010, 11:05

Citaat door MoneyMonster:
Yeah...........barst maar los.......of nee, laat mij maar beginnen


Ben weer ongesteld na zo een lange tijd en ik vind dat helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet leuk



(en owee, als er nu iemand reageert met wees blij dat je ongi bent want sommige worden dat helemaal niet )


al3ayla wees blij dat je oni bent !! hahahahhahaha!

18-11-2010, 11:06
wees blij met je ongi








grapje

maar ik herken wel wat je daar neerzet. ik verloor stukjes tepel en mocht niet klagen of hoor je van en de moeder die 7 of 8 kids op de wereld hebben gezet en bla
terwijl je ineengekrompen bent van de pijn, dan zit je niet te wachten op zulke opmerkingen.

18-11-2010, 11:06

Citaat door MoneyMonster:
Waarom mag je niet klagen?
Ik begrijp dat echt niet en word er soms echt boos over. Ik merkte dat tijdens de borstvoeding: ik had pijnlijke borsten, liep erbij als een lekkende koe met tepels zo groot als een TV-schotel. Alles zo groot dat ik mijn eigen voeten nog steeds niet kon zien. En als je hierover even jouw hart lucht dan hoor je al gauw: wees dankbaar want sommige mensen kunnen helemaal geen borstvoeding geven
Of als je meerdere kinderen hebt en sommige even hun hart luchten dat het zwaar is en je nauwelijks aan bepaalde dingen toekomt etc., dan hoor je al gauw: wees dankbaar want sommige kunnen helemaal geen kinderen krijgen

En zo zijn er nog tig andere voorbeelden (zie het hier op het forum ook regelmatig voorbij komen). Natuurlijk zijn er altijd mensen die het minder hebben en insahallah zullen zij allemaal beloond en verblijd worden met datgene wat ze wensen! En natuurlijk zijn we dankbaar voor alles. Alhamdoelilah. Maar dat betekent toch niet dat daardoor een ander zijn hart niet mag luchten zonder dat iemand je weer attendeert op anderen. Omdat anderen bepaald iets niet hebben betekent toch niet dat je constant maar met een big smile op jouw gezicht door het leven moet en dat je dus ook maar niet moet klagen…………….

Pppffffff, mag het eens een keer……..



trek je niks aan van wat anderen denken, doe waar jij goed bij voelt
en klagen moet kunnen, hebben we allemaal af en toe nodig

18-11-2010, 11:06

Citaat door Amaraain:
al3ayla wees blij dat je oni bent !! hahahahhahaha!




18-11-2010, 11:08

Citaat door MoneyMonster:



M tirleksi meni !

Maar vandaag mag je klagen, Verder nog iets ?

18-11-2010, 11:08

Citaat door Qalitouz:
wees blij met je ongi


grapje

maar ik herken wel wat je daar neerzet. ik verloor stukjes tepel en mocht niet klagen of hoor je van en de moeder die 7 of 8 kids op de wereld hebben gezet en bla
terwijl je ineengekrompen bent van de pijn, dan zit je niet te wachten op zulke opmerkingen.


Precies. Op dat moment kunnen die mensen juist niet relativeren. Een beetje sympathie kan namelijk geen kwaad..........

Maar wat bedoel je met stukjes tepel kwijt raken......klinkt erg auchhhhh........


Citaat door oemtarik:
trek je niks aan van wat anderen denken, doe waar jij goed bij voelt
en klagen moet kunnen, hebben we allemaal af en toe nodig


Dank je dank je

18-11-2010, 11:12



Citaat door Amaraain:
M tirleksi meni !

Maar vandaag mag je klagen, Verder nog iets ?



Lah hsoema.

Nou heb je even:

Heb last van mijn rug. Die klote matras is 3 keer niks. En dat ding is slechts een maand oud

En ik ben 1 van mijn favoriete pump kwijt. Heb alleen de linkerpump heb het hele huis ondersteboven gehaald voor de rechterpump en kan hem nergens meer vinden

18-11-2010, 11:14
Hahaha, ik snap precies wat je bedoelt hoor...

Maar ik moet zeggen, ik zeg dat soms ook weleens tegen mensen hoor.. Maar ik bedoel het dan echt heel anders!! Ik bedoel het dan gewoon lief, om diegene een beter gevoel te geven en zich minder rot te voelen... Ik bedoel het dan dus absoluut niet op de manier van: zeik toch niet er zijn mensen die het erger hebben... Maar juist: probeer aan anderen te denken die het erger hebben misschien verzacht dat voor jezelf een beetje de pijn

Is toch lieeeeeeeeeefff

18-11-2010, 11:16

Citaat door MoneyMonster:
Lah hsoema.

Nou heb je even:

Heb last van mijn rug. Die klote matras is 3 keer niks. En dat ding is slechts een maand oud

En ik ben 1 van mijn favoriete pump kwijt. Heb alleen de linkerpump heb het hele huis ondersteboven gehaald voor de rechterpump en kan hem nergens meer vinden


'
ewa haidak !

Het is inderdaad niet fijn als je niet lekker kan slapen maar ik zou de matras weer laten ophalen..

en dingen kwijt raken !!1 Ohh daar kan ik me ook echt druk om maken .. ik ben gisteren 230 euro kwijt geraakt dacht dat ik dat had opgeborgen maar niet dus Alllah mag weten waar ik het nu weer heb gedaan .. of ik heb er mee geshopt ! ik heb wel een rechterpump voor je .. maat 37 ?

Pagina's : [1] 2