Bekijk volle/desktop versie : Hoe ga ik dit doen?



Pagina's : [1] 2 3

17-11-2010, 23:31
Ik word over 2 maandjes 23 inchaAllah, 't gaat ook zo snel allemaal. Dus ergens zit ik er toch wel over na te denken om te trouwen. Je weet wel, omdat het erbij hoort en omdat ik toch wel kinderen wil en ja, ik wil ook een partner met wie ik gezellig op de bank filmpjes kan gaan kijken. Anyways, hoe doe ik dit tegenwoordig zonder een relatie aan te gaan? Want dat zie ik namelijk niet zo zitten.

Wat ik ook weer niets vind is, om met dit naar mijn vader te gaan. Want hij kent volgens hem genoeg mensen die met mij willen trouwen. Dan gaat hij weer veel te enthousiast doen, en mijn man als zijn eigen beste vriend zien (van pak 'm beet 25 jaar jonger). Ook geen optie dus.

17-11-2010, 23:35


Jij al 23 wat worden ze groot

17-11-2010, 23:35
Ja moeilijk. Ik durf niet eens naar mijn vader te gaan voor zoiets, dus dat zou ik in jouw geval juist als een mooie optie zien.

17-11-2010, 23:36
Inshaa'Allah. Het komt allemaal wel. Juist op het moment dat je het niet verwacht...

Ik had jou echt niet 23 geschat

17-11-2010, 23:37


23 aha je bent dus ouder dan mij : P

17-11-2010, 23:43

Citaat door Tharifesht__:
Je broers?


Die zien me al aankomen. Ik zou het eventueel wel via hun vrouwen kunnen proberen..


Citaat door marokkaan18:
Jij al 23 wat worden ze groot



Ja he, maar hallo ik ben nog 22!


Citaat door Peanut:
Ja moeilijk. Ik durf niet eens naar mijn vader te gaan voor zoiets, dus dat zou ik in jouw geval juist als een mooie optie zien.



Ik weet dat mijn vader te hard van stapel gaat lopen. Z'n eerste dochter die trouwt, en hem dan ook nog eens om hulp vraagt. Nee nee.


Citaat door Experience:
Inshaa'Allah. Het komt allemaal wel. Juist op het moment dat je het niet verwacht...

Ik had jou echt niet 23 geschat



Ik ben ook nog maar 22 hoor, hehe. Hoe oud had je me dan geschat?

Waar moet het dan vandaan komen?


Citaat door Fatiine:
23 aha je bent dus ouder dan mij : P


22!!!! Over 2 MAANDEN pas 23. Waarom willen jullie allemaal dat ik zo oud ben? Hoe jong ben jij Fatiine?

17-11-2010, 23:46
Echt waar joh
owja 22 plus een is 23 maar min een 22 dus ik kan helaas niet goed rekenen

17-11-2010, 23:47

Citaat door Afriqiyah.:

Ik weet dat mijn vader te hard van stapel gaat lopen. Z'n eerste dochter die trouwt, en hem dan ook nog eens om hulp vraagt. Nee nee.


lijkt me echt grappig

17-11-2010, 23:49
Zoiets komt vanzelf op je pad.

.

17-11-2010, 23:50

Citaat door Peanut:
lijkt me echt grappig



Ik zou het achteraf misschien grappig vinden.

17-11-2010, 23:52

Citaat door Samenvooraltijd:
Zoiets komt vanzelf op je pad.

.



Ik geloof niet dat alles spontaan maar op je pad komt. Dat zou het leven veel te makkelijk maken.

17-11-2010, 23:53

Citaat door Afriqiyah.:



22!!!! Over 2 MAANDEN pas 23. Waarom willen jullie allemaal dat ik zo oud ben? Hoe jong ben jij Fatiine?



23 is niks wat zeg je oud.
haha ik had je wel rond mijn leeftijd geschat daar niet van, ik ben pas geleden 22 geworden.

17-11-2010, 23:54



Citaat door Afriqiyah.:
Ik geloof niet dat alles spontaan maar op je pad komt. Dat zou het leven veel te makkelijk maken.

Mijn man kwam spontaan mijn leven binnen.

Tjá, het is maar hoe jij het bekijkt.

18-11-2010, 00:09

Citaat door Fatiine:
23 is niks wat zeg je oud.
haha ik had je wel rond mijn leeftijd geschat daar niet van, ik ben pas geleden 22 geworden.


Het valt wel mee toch?

Ik ben maar een paar maanden (hehe) ouder, want ik moet nog 2 maanden hoor Fatiine.


Citaat door Samenvooraltijd:
Mijn man kwam spontaan mijn leven binnen.

Tjá, het is maar hoe jij het bekijkt.


Hij kwam spontaan binnen en toen bleef jij kijken en ondernam geen actie en hij deed alles uit zichzelf? Zo ja; heeft 'ie geen broers ofzo?

18-11-2010, 00:12

Citaat door Afriqiyah.:
Het valt wel mee toch?

Ik ben maar een paar maanden (hehe) ouder, want ik moet nog 2 maanden hoor Fatiine.



Hij kwam spontaan binnen en toen bleef jij kijken en ondernam geen actie en hij deed alles uit zichzelf? Zo ja; heeft 'ie geen broers ofzo?


Ik bleef zeker kijken van wth overkomt mij. Hij doet nog steeds alles zelf, ben niet zo'n actie nemer. Nummer 4 is helaas laatst getrouwd en nummer 5 is hij. En die andere zijn nog jong sorry.

Pagina's : [1] 2 3