Bekijk volle/desktop versie : Vragen om excusses.



Pagina's : [1] 2

17-11-2010, 23:02
Dat hoor je toch uit jezelf te doen? Ik kan me er erg aan egeren als ik er zelf om moet vragen..

17-11-2010, 23:05


groot gelijk meid, maar ja sommige mensen zijn egt EZELS!!!
maar hoe is het nu met je lieverd..??

17-11-2010, 23:08

Citaat door getrouwd310709:
groot gelijk meid, maar ja sommige mensen zijn egt EZELS!!!
maar hoe is het nu met je lieverd..??


Dan is het lastig om te geloven dat ze de waarheid spreken..

Mwah, Alhamdoelilah waha. Bedankt voor het vragen.

17-11-2010, 23:10

Citaat door Sfgh:
Dan is het lastig om te geloven dat ze de waarheid spreken..

Mwah, Alhamdoelilah waha. Bedankt voor het vragen.



ach ja, i know meid maar wat kan je eraan doen..?? de waarheid komt altijd boven water lieverd.. dus laat het nu ff rusten!!

17-11-2010, 23:13



Citaat door Sfgh:
Dat hoor je toch uit jezelf te doen? Ik kan me er erg aan egeren als ik er zelf om moet vragen..




ik kan me aan mensen ergeren die erom vragen. dat hoort men uitzichzelf te doen en anders telt het niet vindt ik. ik vindt t erg nederlands en op een of ander manier niet menselijk als je erom vraagt. het is niet persoonlijk op jouw gericht maar ik zie dat zo vaak ook op tv. dat men t van de ander gewoon eist!!!!

17-11-2010, 23:14
Als je er om vraagt en je krijgt de excuses die je wil...

Beter geen excuses dan zulke excuses want die zijn niet oprecht.


Steek geen energie in onwelwillende mensen.. laat je je niet gek maken door mensen die jouw energie opvreten.

17-11-2010, 23:17

Citaat door getrouwd310709:
ach ja, i know meid maar wat kan je eraan doen..?? de waarheid komt altijd boven water lieverd.. dus laat het nu ff rusten!!


Ik eis gewoon voor elke 'fout' een excusses, en kan echt letterlijk doordraaien als die gene zegt (zeggen).. nee dat doe ik niet, en later wel met een excuus komen.

17-11-2010, 23:19

Citaat door Nieuwe_stap:
ik kan me aan mensen ergeren die erom vragen. dat hoort men uitzichzelf te doen en anders telt het niet vindt ik. ik vindt t erg nederlands en op een of ander manier niet menselijk als je erom vraagt. het is niet persoonlijk op jouw gericht maar ik zie dat zo vaak ook op tv. dat men t van de ander gewoon eist!!!!


Stiekem snap ik je wel, maar ik kan wel eens zo zijn.. best stom! Maar ik blijf er mee zitten als ik geen excusses heb 'gekregen' terwijl die gene weet dat ik er op dat moment behoefte aan heb.. ik laat het dan even waaien, met de hoop dat die gene het zelf doen.. als ze het niet doen vraag ik er echt na. Zo van; moet jij je excusses niet aanbieden? Soms krijg ik dan ook te horen.. nee, waarom moet ik me excusses aanbieden? Ik draai dan door.. (oké niet letterlijk :haha Paar uur later komt die gene er wel mee, en soms ook niet hoor! Zo raar..

17-11-2010, 23:22

Citaat door Surfster:
Als je er om vraagt en je krijgt de excuses die je wil...

Beter geen excuses dan zulke excuses want die zijn niet oprecht.
Steek geen energie in onwelwillende mensen.. laat je je niet gek maken door mensen die jouw energie opvreten.


Dit besef ik achteraf pas, dan denk ik; ik geloof er niks van.. anders zouden ze er zelf wel mee komen.

17-11-2010, 23:25

Citaat door Sfgh:
Ik eis gewoon voor elke 'fout' een excusses, en kan echt letterlijk doordraaien als die gene zegt (zeggen).. nee dat doe ik niet, en later wel met een excuus komen.




ja maar lieve schat denk je dat als je een 'sorry' te horen krijgt, waar je gwn aan kunt horen dat ze het voor geen meter menen.. denk je dat je, je daardoor beter gaat voelen..??

denk het niet lieffje denk dat je je dan nog kloter gaat voelen dan dat je nu al voeltt!!

laat het gaan lieffje.. mensen komen er meestal pas later achter (VEEEL LATER) dat ze fout zitten, en dan ja dan is het te laat om rossy te zeggen!!!

denk goed na wat wil je lieverd een gemeende sorry.. of een sorry die geen waarde heeft??

17-11-2010, 23:28

Citaat door Sfgh:
Stiekem snap ik je wel, maar ik kan wel eens zo zijn.. best stom! Maar ik blijf er mee zitten als ik geen excusses heb 'gekregen' terwijl die gene weet dat ik er op dat moment behoefte aan heb.. ik laat het dan even waaien, met de hoop dat die gene het zelf doen.. als ze het niet doen vraag ik er echt na. Zo van; moet jij je excusses niet aanbieden? Soms krijg ik dan ook te horen.. nee, waarom moet ik me excusses aanbieden? Ik draai dan door.. (oké niet letterlijk :haha Paar uur later komt die gene er wel mee, en soms ook niet hoor! Zo raar..



ik begrijp je wel, bij mij als ze het doen dan voel ik me juist schuldig en zeg dan nee joh t hoeft niet en t is niet erg en als ze het niet doen dan denk ik dat t aan mij ligt en dat ik fout zit zo bizarrrr

17-11-2010, 23:28

Citaat door getrouwd310709:
ja maar lieve schat denk je dat als je een 'sorry' te horen krijgt, waar je gwn aan kunt horen dat ze het voor geen meter menen.. denk je dat je, je daardoor beter gaat voelen..??

denk het niet lieffje denk dat je je dan nog kloter gaat voelen dan dat je nu al voeltt!!

laat het gaan lieffje.. mensen komen er meestal pas later achter (VEEEL LATER) dat ze fout zitten, en dan ja dan is het te laat om rossy te zeggen!!!

denk goed na wat wil je lieverd een gemeende sorry.. of een sorry die geen waarde heeft??


Het knaagt aan me, als ik geen 'sorry' te horen krijg als ik dat wil.. Zo koppig, want idd soms meent die gene er geen reet van!

Wat ben je ook een schatje hé..

17-11-2010, 23:30



Citaat door Nieuwe_stap:
ik begrijp je wel, bij mij als ze het doen dan voel ik me juist schuldig en zeg dan nee joh t hoeft niet en t is niet erg en als ze het niet doen dan denk ik dat t aan mij ligt en dat ik fout zit zo bizarrrr


Haha, schuldig? Omdat je een excusses wilt/krijgt, die vaak ook echt echt nodig is..

Ik moet je wel vertellen dat ik behoorlijk kan overdrijven, ik maak soms ook wel eens van de kleinste dingen een big problem. (Hed ik geef het gewoon toe, niet te geloven :haha

17-11-2010, 23:36
Ik moet in eens denken aan een hadith
dat je niet meer dan 3 dagen boos op elkaar mag
blijven en diegene die de eerste stap zet om goed te maken is beter.

Wat je kan doen is denk ik gewoon zeggen dat je hem/haar vergeeft.
Insjallah helpt het de ziel wel om de volgende keer uit zichzelf zijn excuus
aan te bieden. Het kan zijn dat mensen hier moeite mee hebben.
Insjallah wordt de andere ziel er een beter mens door.

17-11-2010, 23:38

Citaat door 06-12345678:
Ik moet in eens denken aan een hadith
dat je niet meer dan 3 dagen boos op elkaar mag
blijven en diegene die de eerste stap zet om goed te maken is beter.

Wat je kan doen is denk ik gewoon zeggen dat je hem/haar vergeeft.
Insjallah helpt het de ziel wel om de volgende keer uit zichzelf zijn excuus
aan te bieden. Het kan zijn dat mensen hier moeite mee hebben.
Insjallah wordt de andere ziel een beter mens door.


Ik kan doordrammen om excuses, soms komen daar weer andere ruzies uit. Maar het is een goeie van je, gewoon aangeven dat je die gene hebt vergeven.

Pagina's : [1] 2