Bekijk volle/desktop versie : Goal Marouane Chamakh



17-11-2010, 22:01
Doelpunt van Marouane Chamakh na goed doorjagen van Chamakh op de keeper !!!


17-11-2010, 22:04


Wajoow Wajoow, 3laaa Schot Van Hermach Op De Latttt !!!!

17-11-2010, 22:40
alleen hij speelde goed toch

17-11-2010, 22:50

Citaat door geefhetop:
alleen hij speelde goed toch


Nee er waren meer spelers die goed speelden, alleen jammer van die actie van Soulaimani

17-11-2010, 22:56


Chamakh eruit en Marokko speelde toch veel minder. Over het algemeen wel lekker gespeeld. Alleen vond Hadji en Belhanda tegenvallen. Jammer dat Marokko het weer op zo'n rare manier weet te verneuken. DIt mag be3dak niet meer gebeuren. Slimani had wel goed gespeeld (tot dat moment en enkele scheve voorzetten).

Voor mij staat het vast. Chamakh en El-Hamdaoui moeten de aanvalsduo vormen. Geen twijfel over mogelijk.

17-11-2010, 23:03

Citaat door Mohammed1986:
Chamakh eruit en Marokko speelde toch veel minder. Over het algemeen wel lekker gespeeld. Alleen vond Hadji en Belhanda tegenvallen. Jammer dat Marokko het weer op zo'n rare manier weet te verneuken. DIt mag be3dak niet meer gebeuren. Slimani had wel goed gespeeld (tot dat moment en enkele scheve voorzetten).

Voor mij staat het vast. Chamakh en El-Hamdaoui moeten de aanvalsduo vormen. Geen twijfel over mogelijk.


Het is Belhanda ze eerste wedstrijd, ik denk dat hij nog gewoon moet wennen . Ja ik ben het met je eens over ons aanvalsduo dat lijkt me gewoon duidelijk. Mounir en Marouane maar tja die actie van soulaimani is gewoon dom. Dat vond ik eigenlijk het enige echte minpuntje. Ik heb er wel een goed gevoel over voor de toekomst Insha Allah. Gerets weet wat ie doet.

17-11-2010, 23:06

Citaat door Actiff:
Goed doelpunt van Chamakh!

Ik ben blij dat mijn broer voor england gaat voetballen en niet de keuze heeft gemaakt om voor Marokko uitkomen.


Wie is jou broer ?

17-11-2010, 23:14

Citaat door Actiff:
7neya woulled Hadj Mimoun....
3ta wahed ma ji3rafna!


Oke dan ....

17-11-2010, 23:31

Citaat door Taarabt:
Het is Belhanda ze eerste wedstrijd, ik denk dat hij nog gewoon moet wennen . Ja ik ben het met je eens over ons aanvalsduo dat lijkt me gewoon duidelijk. Mounir en Marouane maar tja die actie van soulaimani is gewoon dom. Dat vond ik eigenlijk het enige echte minpuntje. Ik heb er wel een goed gevoel over voor de toekomst Insha Allah. Gerets weet wat ie doet.

De voetballers zijn volwassen. Je ziet dat ze echt hun best doen. Verdedigend zijn die Marokkanen echt sterk. Hermach, Kharya, Kaddouri, Benaita, Portier en Sloumani verdedigen echt bikkel. Alleen moeten de creatieve spelers zoals Boussoufa sneller aangespeeld worden.

Dit is mijn opstelling:


-----------------------Nadir-------------------------------

Basser---------Benaita---------Kantari--------Kaddouri


---------Belhanda-----------Kharya-------------Hermach

--------Hamdaoui----------Chamakh----------Chadli----