Bekijk volle/desktop versie : hoe liet jij iedereen weten dat je bevallen was?.



Pagina's : [1] 2

17-11-2010, 12:24
bij mijn 1e stuurde ik iedereen die ik lief heb, een geboorte sms.. scheelt een hoop gebel heen en weer

17-11-2010, 12:30


ik moest wachten tot mn placenta eruit kwam dat duurde nogal laaang dus smste ik iedereen in de tussentijd

17-11-2010, 12:38

Citaat door Louwelieh:
ik moest wachten tot mn placenta eruit kwam dat duurde nogal laaang dus smste ik iedereen in de tussentijd



zo kan het ook..

ik smste zodra ik de uitlsaapkamer uit mocht, en mijn kindje in mijn armen had.. en ga dat deze keer weer doen...

ik had dit als sms..

Salaam Alaikoum.

mag ik even storen, ik ben geboren op 13-07-2009 om 08:40, en wil je laten weten dat ik "bubbels" zal heten.. Ik en mijn mama maken het goed, en doen jou een vriendelijke groet..


17-11-2010, 13:18
Liet je ook vantevoren weten dat de bevalling eraan kwam? K denk eraan om dat wel aan mn moeder te laten weten. Zo van "mam, we hebben de vk gebeld, de weeen komen nu om de ... minuten".


17-11-2010, 13:21


hipper de poep hipper hipper poep!! de baby is eruit gefloept!

17-11-2010, 13:29
We hebben het niemand laten weten dat we in het ziekenhuis waren.
Pas toen mijn zoontje geboren was heeft mijn man zijn ouders en mijn ouders als eerste gebeld en daarna onze broers en zussen.

17-11-2010, 13:31

Citaat door dutchSaliha:
Liet je ook vantevoren weten dat de bevalling eraan kwam? K denk eraan om dat wel aan mn moeder te laten weten. Zo van "mam, we hebben de vk gebeld, de weeen komen nu om de ... minuten".




Dat wilde ik niet. Ik weet hoe mijn moeder is .
Achteraf blij dat ik niemand op de hoogte heb gebracht anders zaten ze meer dan 24 uur in de stress

17-11-2010, 13:49

Citaat door dutchSaliha:
Liet je ook vantevoren weten dat de bevalling eraan kwam? K denk eraan om dat wel aan mn moeder te laten weten. Zo van "mam, we hebben de vk gebeld, de weeen komen nu om de ... minuten".




denk niet dat je hoofd er na staat om elke dingetje je mams te gaan bellen of te smsen als je bezig bent..

bij mij weten de meeste wel wanneer ik in het ziekenhuis ben, maar ja krijg ook voor de 2e ene geplande keizersnede, en weet dus al 1,5 ban te voren wanneer ik zal gaan bevallen insha'Allah


@Carlsson, is je vrouw dan ook zwnager?? want zie dat je een man bent

17-11-2010, 13:50

Citaat door Rach_:
hipper de poep hipper hipper poep!! de baby is eruit gefloept!




17-11-2010, 13:52
Ik had een hele leuke ontvangen, maar ben hem vergeten

17-11-2010, 13:55

Citaat door Carlsson:
Hebben jullie meer van die smsjes?



moet je hier ff kijken, tekst kan je altijd beetje aanpassen

http://www.gedachten-gedichten.nl/gedichtenindex.htm

17-11-2010, 13:56

Citaat door Mayday09:
Dat wilde ik niet. Ik weet hoe mijn moeder is .
Achteraf blij dat ik niemand op de hoogte heb gebracht anders zaten ze meer dan 24 uur in de stress
Oh, hoe dan?
Hmm ja dat is ook zo he

Citaat door -Bubbels-:
denk niet dat je hoofd er na staat om elke dingetje je mams te gaan bellen of te smsen als je bezig bent..

bij mij weten de meeste wel wanneer ik in het ziekenhuis ben, maar ja krijg ook voor de 2e ene geplande keizersnede, en weet dus al 1,5 ban te voren wanneer ik zal gaan bevallen insha'Allah


@Carlsson, is je vrouw dan ook zwnager?? want zie dat je een man bent
Hm, bijv Nems heeft tijdens de bevalling nog wel veel gesmst en gebeld.. Denk dat t er een beetje vanaf hangt hoe t gaat.

Oh, spannend! Aan je banner te zien is t over 5 dagen? Of ben je dan uitgerekend en is de keizersnee op een andere dag?
Insha'Allaah beval je van een gezond wondertje!

17-11-2010, 13:59



Citaat door dutchSaliha:
Oh, hoe dan?
Hmm ja dat is ook zo he
Hm, bijv Nems heeft tijdens de bevalling nog wel veel gesmst en gebeld.. Denk dat t er een beetje vanaf hangt hoe t gaat.

Oh, spannend! Aan je banner te zien is t over 5 dagen? Of ben je dan uitgerekend en is de keizersnee op een andere dag?
Insha'Allaah beval je van een gezond wondertje!


ameen

ben de 28e uitgerekend, maar de 22 krijg ik een ks..

zie dat jij ook zwnager bent, ik wens jou een voorspoedige zwnagerschap toe

17-11-2010, 14:01
Mijn zussen/vriendinnen gewoon per sms en die hadden ze al klaar , ze hoefden alleen op knop versturen te drukken....!

17-11-2010, 14:03
Ouders, zussen, schoonouders .. gebeld.

Tanten, nichten, vriendinnen, ... gesmst.

Pagina's : [1] 2