Bekijk volle/desktop versie : Het gaat goed met de PVV :D



Pagina's : [1] 2

17-11-2010, 10:46
Na Lucassen (die nog gewoon in de partij zit) hebben we Sharpe! Dit is wel mooi nieuws voor alle anti-pvv'rs.

'PVV-Kamerlid Sharpe mishandelde atleet' http://www.nu.nl/politiek/2380837/pvv-kamerlid-sharpe-mishandelde-atleet.html


I want more!

17-11-2010, 10:50


Sub7anAllahm, onze grootste nachtmerrie is werkelijkheid geworden door die PVV, geen zekerheid meer om in Nederland te mogen blijven en nu gebeurdt dit. PVV wordt zwart gemaakt met allemaal verschillende feiten.

Heerlijk om te lezen...

17-11-2010, 10:59
moet je vrienden worden met deze vrouw, erg interessant!!!

http://jacquelineiris.hyves.nl/

17-11-2010, 11:00
En als je die reactie's leest van pvv aanhangers dat ze een moeilijke tijd hebben, dat iedereen het gemunt heeft op de PVV

Erg he PVV-ERS

17-11-2010, 11:01


hier een blog van haar


En de beerput is open deel 3 : PVV'er De Mos liegt over werk als schoolhoofd vandaag, 10:52

PVV-Kamerlid Richard de Mos heeft zich uitgegeven als schooldirecteur terwijl hij dat nooit is geweest. In zijn cv op de PVV-site stond tot voor kort dat hij ervaring heeft als schooldirecteur. Een foutje, zegt hij. In een interview stelde hij zich echter onlangs nog voor als voormalig schooldirecteur, schrijft de Volkskrant vandaag op zijn website.
Op de site van de krant zegt hij dat hij wel schoolhoofd zou kunnen zijn als hij dat wil. "Ik heb met bloed, zweet en tranen al mijn diploma's gehaald. Als ergens staat dat ik schooldirecteur ben geweest, dan is dat verkeerd overgenomen."

De Mos deed in Delft een tweejarige opleiding tot schoolleider in het basisonderwijs. Hij erkent dat er een verschil is tussen het zijn van een schoolleider en het hebben van de juiste papieren om schoolleider te worden.

De Volkskrant zegt echter een video van een interview te hebben gezien waarin De Mos zegt: "Ik ben schooldirecteur geweest en heb altijd voor de klas gestaan." Dat zei De Mos in een interview met een student journalistiek. Het interview is vrijdag gepubliceerd.
Inmiddels vermeldt zijn cv op de PVV-site alleen nog dat hij ervaring heeft als onderwijzer. De Mos is in korte tijd het derde PVV-Kamerlid dat onder vuur komt.

17-11-2010, 11:04
Wat een circus, wat een vermaak

17-11-2010, 11:10

Citaat door -Bubbels-:
moet je vrienden worden met deze vrouw, erg interessant!!!

http://jacquelineiris.hyves.nl/


Interessant! Dat verhaal van Mos is ook weer te belachelijk voor woorden..toestanden LPF herhalen zich. Nou ja, ik geniet! Hoop dan wel dat de partijen die de PVV als gedoogpartij hebben het niet meer zien zitten om met een stelletje criminelen te werken. I really hope that! Maar ja politiek is een machtspel en daar worden (helaas) vele slachtoffer van)!

Ik heb toevallig drie dagen geleden mijn hyves verwijderd, heb enkel twitter, FB en linkedin..misschien dat ze op tiwtter actief is, zal haar daar opzoeken!

17-11-2010, 11:13

Citaat door MyMy:
Interessant! Dat verhaal van Mos is ook weer te belachelijk voor woorden..toestanden LPF herhalen zich. Nou ja, ik geniet! Hoop dan wel dat de partijen die de PVV als gedoogpartij hebben het niet meer zien zitten om met een stelletje criminelen te werken. I really hope that! Maar ja politiek is een machtspel en daar worden (helaas) vele slachtoffer van)!

Ik heb toevallig drie dagen geleden mijn hyves verwijderd, heb enkel twitter, FB en linkedin..misschien dat ze op tiwtter actief is, zal haar daar opzoeken!




17-11-2010, 11:16
hahah zijn er nog best veel dus! Maar ben alleen actief op twitter :P

17-11-2010, 11:18
haha ik heb alleen twitter om Frits Wester te kunnen volgens....

ik ben een echte FB'er

17-11-2010, 11:24
heerlijk om dit te lezen, I WANT MORE.....

heerlijk, echt waar..waar blijft zijn ondergang

17-11-2010, 11:29
en er zijn meerdere die wat op hun kerfstok hebben :

De stand tot nu toe:

1. Dion Graus – openlijke geweldpleging, stalking van meerdere vrouwen, fraude met zijn cv
2. Hero Brinkman – bedreiging, openbare dronkenschap, diefstal (van bier) en openlijke geweldpleging
3. Mellony van Hemert – cv-fraude (opgestapt om "medische redenen&quot
4. Arjan Brogt – oplichting (ineens "verdwenen" van de kandidatenlijst)
5. Gidi Markuszower – verboden wapenbezit (opgestapt na "aanhoudende negatieve berichtgeving&quot
6. Jhim van Bemmel - faillissementsfraude
7. Marcial Hernandez – openlijke geweldpleging
8. Eric Lucassen - bedreiging, openlijke geweldpleging


bron nu.nl

17-11-2010, 11:42



Citaat door MyMy:
Interessant! Dat verhaal van Mos is ook weer te belachelijk voor woorden..toestanden LPF herhalen zich. Nou ja, ik geniet! Hoop dan wel dat de partijen die de PVV als gedoogpartij hebben het niet meer zien zitten om met een stelletje criminelen te werken. I really hope that! Maar ja politiek is een machtspel en daar worden (helaas) vele slachtoffer van)!

Ik heb toevallig drie dagen geleden mijn hyves verwijderd, heb enkel twitter, FB en linkedin..misschien dat ze op tiwtter actief is, zal haar daar opzoeken!



nog ene leuke.. maar haar kun je op hyves dacht ik ook bekijken als je geen fiends bent

http://jacquelineiris.hyves.nl/blog/39339923/En_de_beerput_is_open_deel_1_PVV_Kamerlid_Sharpe_m ishandelde_atleet/3kJB/

17-11-2010, 11:43
net als met LPF toen!! heerlijk!

17-11-2010, 11:46
Ik begrijp hem niet,
er is hem duidelijk gezegd, dat ze hem uit de partij willen zetten maar het niet mogelijk is.
dan zegt die lucassen ik ben blij met een 2de kans

WAKKER WORDEN: Je krijgt geen 2de KANS, Ze kunnen je er niet uitetten dat is heel wat anders!!

SUKKEL

Pagina's : [1] 2