Bekijk volle/desktop versie : Model Zijn voor marokaansse mode.



16-11-2010, 22:41
waar kan je je aanmelden?
het lijkt me namelijk super leuk om het een keer te doen.

16-11-2010, 22:58


Nou er is afgelopen zondag nog een grote fashion show geweest in A'dam, soms zie je hier wat oproepen dat ze modellen zoeken, soms gaat dat via via, je kunt ook op http://www.marocstore.nl kijken, bijv. ergens in februari is er weer de jaarlijkse trouwbeurs en negaffa award show, dan worden er ook veel modeshows gehouden, je kunt bijv. via marocstore een van de ziana's zelf benaderen en vragen of ze nog iemand zoeken.. Doe er zelf ook vaak aan mee, is super leuk voor de ervaring!

16-11-2010, 23:29

Citaat door missnador2:
Nou er is afgelopen zondag nog een grote fashion show geweest in A'dam, soms zie je hier wat oproepen dat ze modellen zoeken, soms gaat dat via via, je kunt ook op http://www.marocstore.nl kijken, bijv. ergens in februari is er weer de jaarlijkse trouwbeurs en negaffa award show, dan worden er ook veel modeshows gehouden, je kunt bijv. via marocstore een van de ziana's zelf benaderen en vragen of ze nog iemand zoeken.. Doe er zelf ook vaak aan mee, is super leuk voor de ervaring!



Dankjewel,
ik hou die site in de gaten dan!
ben je ook via die site geweest?
hebben ze trouwens ook voorkeuren qua lengte enz,
ben namelijk niet zo heel lang

16-11-2010, 23:42

Citaat door Saartje22:
Dankjewel,
ik hou die site in de gaten dan!
ben je ook via die site geweest?
hebben ze trouwens ook voorkeuren qua lengte enz,
ben namelijk niet zo heel lang


Nee bij mij is het op andere manieren gegaan, eh nee gewoon een paar goede hoge hakken doen wonderen, elke meid doet dat wel daar.. ben ook niet echt lang hoor.

16-11-2010, 23:59


idd een leuke ervaring lijkt me dit!!!!

17-11-2010, 00:15
Heb zondag meegedaan.. Echt een leuke ervaring!!

17-11-2010, 00:18

Citaat door Tijgertje21:
Heb zondag meegedaan.. Echt een leuke ervaring!!


hoe ben jij er terrecht gekomen?
ooh super en al leuke reacties gekregen..

17-11-2010, 00:19

Citaat door missnador2:
Nee bij mij is het op andere manieren gegaan, eh nee gewoon een paar goede hoge hakken doen wonderen, elke meid doet dat wel daar.. ben ook niet echt lang hoor.



Ja heb een paar goeie palen in de kast staan

17-11-2010, 00:23

Citaat door Saartje22:
hoe ben jij er terrecht gekomen?
ooh super en al leuke reacties gekregen..



Voor wie ik gelopen heb, had hier een topic geopend en zo daar dus terecht gekomen...
Er is in februari weer een modeshow dus hou het gewoon in de gaten, ze zoeken zo nu en dan wel modellen..
Ehmm qua reacties,. kwam meer door de jurk die ik aanhad hoorde alleen maar mag ik foto maken,mag ik foto maken...
Complimenten aan Asli Arabia dus!

Mocht ik wat tegenkomen dan hou ik je op de hoogte..

17-11-2010, 00:26

Citaat door Tijgertje21:

Voor wie ik gelopen heb, had hier een topic geopend en zo daar dus terecht gekomen...
Er is in februari weer een modeshow dus hou het gewoon in de gaten, ze zoeken zo nu en dan wel modellen..

Mocht ik wat tegenkomen dan hou ik je op de hoogte..



Serieus joh dan moet ik toppics in de gaten houden haha
Jaa graag dat zou tof zijn van je
een extra paar ogen zouden me zeker helpen choukran.