Bekijk volle/desktop versie : klik help wordt gek pleas



Pagina's : [1] 2 3

16-11-2010, 11:18
salaam alikoum,

als eerst aid moebarek,

zusters/broeders,

ik heb nu bijna 1 jaar een realtie ben gek op hem hij is lief heeft alles alleen staat bij hem zijn werk op 1e plaats ik wordt altijd gek kan hem niet meteen bereiken is altijd DRUK DRUK als ik met hem ben dan is het kort en dan moet die weg wordt echt gek ik wil met hem trouwen ben bang om hem te verliezen hij kan zo iemand anders krijgen maar ik zit zonder eer thuis heb ook mijn eer aan hem gegeven als ik het over trouwen heb zegt hij schat komt goed nog even ik wil gewoon een gezinnetje met hem ik denk nu aan dit wil iets bij hem doen zodat hij mij niet kan loslaten is die halal? bij wie kan ik het krijgen? als je een andere oplossing hebt hoor ik het graag

pleass serieus recacties geen zin in onzin.

16-11-2010, 11:20





JE KAN HET VERGETEN!

16-11-2010, 11:24
serieus reacties aub

16-11-2010, 11:25
je denkt gelijk aan shor

waarom zal hij je veranderen voor een abdere als hij van jou houdt

16-11-2010, 11:26


Gebruik punten en komma's, dat leest een stuk makkelijker.

16-11-2010, 11:27
Accepteer hem gwn zoals hij is.... Leg het hem gwn uit .. en je moet niks bij hem gaan doen!!

16-11-2010, 11:27
ik ben seireus, je kan het vergeten.

Hij heeft het druk met werk dat kan, maar al siemand écht verliefd op een ander is neemt hij de tijd voor de ander... vergeet hem...

het is hard, maar het kan niet anders!

je had je eer niet weg moeten geven meid... hij krikt je gewoon als hij zin in je heeft en dan gaat ie weg...

Who let the dogs out?
Een hondje blijft altijd netjes op zijn baasje wachten tot het baasje tijd heeft....

je wilt toch geen hondje zijn?

juist dat dacht ik al... hij krikt je alleen en als hij een goede meid tgn komt.. denk je dat hij dan gaat denken aan de "O zo mooie tijden " die hij me tjou heeft gehad?

16-11-2010, 11:28
Vier vriendinnen, 2 vrouwen en een baksteen.

16-11-2010, 11:29

Citaat door Liefdevol.:
Gebruik punten en komma's, dat leest een stuk makkelijker.



ska ska waarom let je daarop?

het is alleem maar marokko.nl en geen sollicitatiebrief.

16-11-2010, 11:29
ik heb het zovaak tegen hem gezegd dan zegt hij je weet wat voor werk ik doen. ik weet dat hij van mij houdt maar meiden het is moeilijk als je gek op iemand bent en die gene is zo druk met werk je wordt dan onzeker

16-11-2010, 11:30

Citaat door berberahanjar:
ska ska waarom let je daarop?

het is alleem maar marokko.nl en geen sollicitatiebrief.



wolahila

16-11-2010, 11:30

Citaat door berberahanjar:
ska ska waarom let je daarop?

het is alleem maar marokko.nl en geen sollicitatiebrief.
Ik typ toch net in mijn vorige reactie dat het dan een stuk makkelijker leest. En het is enkel advies.

16-11-2010, 11:31



Citaat door Juf-Samira:
wolahila



komt goed

ik zal echt niet op imand anders vallen dan me schatje wanneer ik die heb ba3da heb niemand

16-11-2010, 11:32

Citaat door berberahanjar:
komt goed

ik zal echt niet op imand anders vallen dan me schatje wanneer ik die heb ba3da heb niemand


inshallah!

komt zeker goed met jou inshallah

16-11-2010, 11:32

Citaat door Liefdevol.:
Ik typ toch net in mijn vorige reactie dat het een stuk makkelijker leest. En het is enkel advies.



het is alleen maar marokko.nl waarom snappen we haar wel jij niet?

niet zo doen

Pagina's : [1] 2 3