Bekijk volle/desktop versie : De misdaden van de Polisario aanhangers in de Sahara (Video)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

16-11-2010, 11:00
Deze video laat zien dat Marokko gelijk had. De gasten in de kampen hadden wapens bij zich en hebben Marokkaanse agenten gelyncht. Verder hebben ze ambulance personeel gruwelijk vermoord.
Het was helemaal geen vreedzaam protest..


16-11-2010, 11:02


Wat een barbaren...

16-11-2010, 11:12
Was je ook verontwaardigd als Palestijnen geweld gebruikte als een ''kamp'' werd ontruimt?

16-11-2010, 11:17

Citaat door timioto:
Was je ook verontwaardigd als Palestijnen geweld gebruikte als een ''kamp'' werd ontruimt?


Palestijnen interesseren me niks.

Het maakt niet uit wie het doet, je gaat niet zomaar mensen zo gruwelijk vermoorden. De politieagenten, ambulance personeel etc waren niet eens bewapend.

16-11-2010, 11:30



Citaat door Mister1979:
Palestijnen interesseren me niks.

Het maakt niet uit wie het doet, je gaat niet zomaar mensen zo gruwelijk vermoorden. De politieagenten, ambulance personeel etc waren niet eens bewapend.


ok, fair enough.

16-11-2010, 11:34

Citaat door timioto:
Was je ook verontwaardigd als Palestijnen geweld gebruikte als een ''kamp'' werd ontruimt?

Als de palestijnen ongewapend waren en met bruut geweld werden gelynched zou ik idd ook verontwaardigd zijn.

16-11-2010, 11:36

Citaat door timioto:
Was je ook verontwaardigd als Palestijnen geweld gebruikte als een ''kamp'' werd ontruimt?

nee maar ik ben wel verontwaardigt wanneer de zionisten snipers inzetten om onschuldige stenengooiers tegen te houden..

16-11-2010, 11:41

Citaat door ToosTandloos:
Als de palestijnen ongewapend waren en met bruut geweld werden gelynched zou ik idd ook verontwaardigd zijn.


Andersom he, Palestijnen pakten de wapens en Israëliërs zette mensen uit een huis in Jeruzalem ofzo.

Wedden dat er andere reacties waren hier.

16-11-2010, 11:41

Citaat door DEMO:
nee maar ik ben wel verontwaardigt wanneer de zionisten snipers inzetten om onschuldige stenengooiers tegen te houden..


My point

16-11-2010, 11:42

Citaat door timioto:
Andersom he, Palestijnen pakten de wapens.

Je weet dondersgoed dat geen ene jood het in zijn harses haalt om onbewapend of zelfs zonder gepantserde wagen in de buurt van een palestijns kamp te komen

16-11-2010, 11:44

Citaat door ToosTandloos:
Je weet dondersgoed dat geen ene jood het in zijn harses haalt om onbewapend of zelfs zonder gepantserde wagen in de buurt van een palestijns kamp te komen


Juist ja, en Marokkaanse agenten zijn ongewapend?

p.s. Volgens mij bedoel je Israëliër in plaats van jood. (je bedoeld het niet maar zo is het wel)

16-11-2010, 11:44
vuile terorristen

16-11-2010, 11:56



Citaat door timioto:
Juist ja, en Marokkaanse agenten zijn ongewapend?

p.s. Volgens mij bedoel je Israëliër in plaats van jood. (je bedoeld het niet maar zo is het wel)


Iedere jood is een potentiele isralier, hoewel ik niet bedoel dat ik iets heb tegen iedere jood (wat mensen wel zo kunnen opvatten om de een of andere vreemde reden)

Marokkaanse agenten hebben vast wel een dienstwapen bij gehad, maar als je gelynched word vraag ik me af of ze kogels bij hadden.

16-11-2010, 11:58

Citaat door Mister1979:
Deze video laat zien dat Marokko gelijk had. De gasten in de kampen hadden wapens bij zich en hebben Marokkaanse agenten gelyncht. Verder hebben ze ambulance personeel gruwelijk vermoord.
Het was helemaal geen vreedzaam protest..


Ik zie dat de politie agenten tenten kapot maken waar mensen nog in zitten. Vervolgens zie ik ik boze mannen die dat niet pikken en geweld gebruiken. Ik snap niet wat die mensen fout hebben gedaan, de politie begon met geweld.

16-11-2010, 11:58
p.s. ik ben weer eens te lui geweest om het flmpje te bekijken. Heb t zojuist gezien en moet zeggen. Ik vind dat ze die mensen zelf uit de tent hebben gelokt. (dit spreekwoord is nog nooit zo toepasselijk geweest)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7