Bekijk volle/desktop versie : DRINGEND hulp voor el3ied!!!!!



Pagina's : [1] 2

15-11-2010, 23:14
Jaja de titel spreekt voor zich dames!! Ik heb een probleempje wat betreft el3ied morgen.. Morgen ga ik voor het eerst el3ied vieren bij mn schoonfamilie en ik wil dat ze onder de indruk zijn van mn kookkunsten dus wil jullie vragen of jullie indrukwekkende heeeerlijke recepten hebben van koekjes of cakes met duidelijke beschrijvingen en 100% succes garantie... Het liefste recepten die bereidt kunnen worden in een (lasagna)ovenschaal... Hoeft niet perse... Help me dames!!

Kus!

15-11-2010, 23:21


Daar kom je wel een beetje laat mee vind je niet?

15-11-2010, 23:24
Sucses

15-11-2010, 23:25
Nu?

Ik zou meer proberen indruk te wekken door de bakker leeg te kopen morgen.

En bereid een lekkere gevulde salade voor bij het vlees

15-11-2010, 23:27


Gaat m niet meer worden denk ik

15-11-2010, 23:28
Hoezo moeten je schoonouders in godsnaam onder de indruk zijn van je kookkunsten die je helemaal niet bezit? Best triest!


15-11-2010, 23:30
Pessimisten!


TS, ik zou je mama lief aankijken en vragen of ze een paar lekkere lemsemmen maakt en jijzelf kunt op de valreep nog beghrir maken..ik weet niet of er meer in zit..ja misschien een pasta-salade...

Ik hoop dat je ze kunt afleiden met je schoonheid..

15-11-2010, 23:30

Citaat door Sfgh:
Hoezo moeten je schoonouders in godsnaam onder de indruk zijn van je kookkunsten die je helemaal niet bezit? Best triest!




Niet zo gemeen jij batata.

15-11-2010, 23:31

Citaat door Sfgh:
Hoezo moeten je schoonouders in godsnaam onder de indruk zijn van je kookkunsten die je helemaal niet bezit? Best triest!




waarom triest, zo een eerste eleid met je schoonfam is leuk maar ook spannend op zich. Ik snap daarom wel dat iemand niet met lege handen op bezoek wil gaan en als je nog eens aankomt met een eigen gemaakte cake dan ben je helemaal binnen, toch!!!

15-11-2010, 23:32
Last minute.


Ik zou morgen heel vroeg naar de bakker gaan als ik jou was.

15-11-2010, 23:36

Citaat door hbiba_biba:
Niet zo gemeen jij batata.


Sorry hoor, dat ik het triest vind. Je gaat toch niet 3 gangen gerechten voorbereiden zodat schoonmoe zegt; sene3 mere3 inesh ke7 ikeh tamg3aat!

Als je een cake, koekjes of wat anders mee brengt voor je sf omdat het eli3d is en het er gewoon bij hoort.. is dat natuurlijk wat anders.

15-11-2010, 23:37

Citaat door yasminne:
waarom triest, zo een eerste eleid met je schoonfam is leuk maar ook spannend op zich. Ik snap daarom wel dat iemand niet met lege handen op bezoek wil gaan en als je nog eens aankomt met een eigen gemaakte cake dan ben je helemaal binnen, toch!!!


Je gaat zoiezo never nooit met lege handen ergens naar toe, elmohiem 'wij' niet.. of het nou een zelfgemaakte cake is of een taart van de Hema. Maar koekjes en cakes en andere gerechten maken om indruk te maken op sf vind ik gewoon triets, klaar punt uit.

15-11-2010, 23:38



Citaat door Sfgh:
Sorry hoor, dat ik het triest vind. Je gaat toch niet 3 gangen gerechten voorbereiden zodat schoonmoe zegt; sene3 mere3 inesh ke7 ikeh tamg3aat!

Als je een cake, koekjes of wat anders mee brengt voor je sf omdat het eli3d is en het er gewoon bij hoort.. is dat natuurlijk wat anders.



Jij verkracht het Berbers.

15-11-2010, 23:39

Citaat door slimiatje:
Jij verkracht het Berbers.


Zolang je het maar begrijpt.

Hoe vertaal je die zin eigenlijk?

15-11-2010, 23:44

Citaat door Sfgh:
Zolang je het maar begrijpt.

Hoe vertaal je die zin eigenlijk?


Ik mag trots zijn dat jij mijn schoondochter bent. Of zoiets.

Pagina's : [1] 2