Bekijk volle/desktop versie : Uwv gekte!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

15-11-2010, 17:14
Even voor de duidelijkheid;

Lieve mensen ik zat 2 jaar in de ziektewet. Tijdens mijn ziektewet moest ik de wia uitkering aanvragen, want ik ben nog ziek Ik heb de wia dan ook op tijd aangevraagd, zij zijn het die later met het onderzoek begonnen en ik daardoor nu zonder inkomen zit. Tijdens een gesprek met een van die uwvmannetjes van wat ik moet doen zonder inkomen zei hij vraag de ww maar aan, maar dat is dus niet echt slim aangezien ik nog ziek ben.

Mijn vraag is dan ook voor de mensen die er kennis van hebben en er misschien mee te maken hebben gehad, wat moet ik doen?
Ik heb wel al een klacht ingediend voor het te late onderzoek en dat ik nu ook zonder inkomen zit.

15-11-2010, 17:16


begrijp er niks van,,,,

15-11-2010, 17:17
misschien een advocaat nemen?

15-11-2010, 17:31
Advocaat? Zo ver is het nou nog niet.

15-11-2010, 17:34



Citaat door InToMyEyes:
begrijp er niks van,,,,


Wat begrijp je niet precies? Ik heb een wia-uitkering aanvraag lopen en
ik zit nu zonder inkomen. Ik had de ziektewet, maar die is nu verlopen.
En nu is mijn vraag wat kan ik doen? Ww aanvragen lijkt me niet slim, omdat ik nog ziek ben. En de bijstand is een gedoe.

15-11-2010, 17:38
Hoelang zat je in de ziektewet?
Citaat door Rmamitta:
Wat begrijp je niet precies? Ik heb een wia-uitkering aanvraag lopen en
ik zit nu zonder inkomen. Ik had de ziektewet, maar die is nu verlopen.
En nu is mijn vraag wat kan ik doen? Ww aanvragen lijkt me niet slim, omdat ik nog ziek ben. En de bijstand is een gedoe.

15-11-2010, 17:55

Citaat door Surfster:
Hoelang zat je in de ziektewet?


2 jaar..

15-11-2010, 17:57
ik zou op de beslissing wachten en dan bezwaar tekenen en inderdaad een advocaat in arbeidsrecht inschakelen.

15-11-2010, 18:04

Citaat door Amoura:
ik zou op de beslissing wachten en dan bezwaar tekenen en inderdaad een advocaat in arbeidsrecht inschakelen.


Sowieso ga ik nu alvast een bezwaarschrift indienen over het rapport en ook na de beslissing als die slecht valt. Maar ik zit nu zonder inkomen, snap je? Wat dan?

15-11-2010, 18:05
Oh dus je hebt ook niet echt iets van een werkgever?

Maar goed, in de brieven van va en ad zal toch wel iets staan over procedure als je niet eens bent met advies?
Citaat door Rmamitta:
2 jaar..

15-11-2010, 18:06
Wat heb je?

15-11-2010, 18:09
Lieve Surfster volgens mij begrijp je me niet helemaal. Kijk sowieso dien ik bezwaar in tegen elk besluit, indien deze niet goed valt.
Het gaat er nu om dat ik nu tijdens het Wia-onderzoek zonder inkomen zit.
Die arbomannetje wil dat ik de ww aanvraag, maar dat is niet slim. Ik ben nog ziek dus dan is dat wel heel raar.

15-11-2010, 18:10


Volgens arts geen zin..


Sorry ts, flauw grapje..
Citaat door nadiak:
Wat heb je?

15-11-2010, 18:17

Citaat door Surfster:
Volgens arts geen zin..


Sorry ts, flauw grapje..


Volgens mij had die arts er zelf geen zin in, die zat daar zo somber en vaagjes te kijken... Echt heb van alles ingevuld en dingen gezegd, maar zei tegen die stomme aap dat als hij er niks van gelooft hij me huisarts kan bellen.

15-11-2010, 18:20

Citaat door nadiak:
Wat heb je?


Een boel, en ze maken het maar erger zo. Echt hatelijk...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6