Bekijk volle/desktop versie : Shisha Lounge Mazik Roermond



15-11-2010, 16:43
Welkom bij Mazik, waar genieten en relaxen een pré is.

Omgeven door arabischen en turkse sfeer vergeet u de stress en uw dagelijkse routine en komt u even tot uzelf, samen met vrienden, familie , bekenden of uw geliefden.

In onze verstiging in Roermond staan heerlijke muziek,
geuren, dranken en shisha's tot u beschikking

Shisha Lounge Mazik bied u een uitgebreide keuze aan diverse fruit-juices en geeft u de mogelijkheid om weg te dromen onder het genot van de heerlijke muntthee en een Shisha.
Marhaba, kom kennis maken met de Arabische/turkse sferen.

Tevens zijn er exclusieve Shisha smaken aanwezig:

- Bubble Gum!
- Sportlife!
- Red Bull!
- Chocola!
- Watermeloen!

U bent welkom voor een drankje/ shisha, in onze nieuwe lounge!

ACTIE!!....ACTIE!!....ACTIE!!....ACTIE!!....ACTIE! !....ACTIE!!....ACTIE!!....ACTIE!!....

Ben je gezellig met 3 of meer dames vraag dan naar de actie aan het personeel en laat je verassen!

ACTIE!!....ACTIE!!....ACTIE!!....ACTIE!!....ACTIE! !....ACTIE!!....ACTIE!!....ACTIE!!....

Tevens een aparte ruimte aanwezig, geschikt voor verjaardagen en partijen.
Graag ontvangen wij u in mazik voor een leuke herinnering aan een arabisch-turks avondje uit!

Groeten,

Mazik personeel
Shisha Lounge Mazik
Nassaustraat 26
Roermond

MAZIK.HYVES.NL

16-11-2010, 23:39


wat zij jullie openingsuren

07-12-2014, 16:50

Citaat door miss_betty:
wat zij jullie openingsuren

Citaat door flowerbomm:
Wat zijn de openings tijden

07-12-2014, 19:32

Citaat:
Ben je gezellig met 3 of meer dames vraag dan naar de actie aan het personeel en laat je verassen!
Waarom perse dames?

07-12-2014, 20:25


Kijk die shisha ho´s direct reageren. tfoe 3likoem

08-12-2014, 01:14

Citaat door flowerbomm:
nou nou ik wil de zaal huren voor mijn bruilloft, de meeste shisalounges zijn heel mooi ingericht, spoel je stinkende moel met zeep stink dier
Natuurlijk joh, een shisahlounge afhuren voor je bruiloft. Het zou me niks verbazen als je daar ook je vent hebt ontmoet. Leuke ot by the way. Lekker hypcriet, heerlijk.