Bekijk volle/desktop versie : wie is er ook zwanger en hoelang? kom gezellig kletsen !

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13

17-11-2010, 21:00

Citaat door Usila88:
wat leuk allemaal. Moge Allah subhana wata3ala jullie een voldragen zwangerschap schenken amin. En geniet van jullie dagen als bolle mamma's

choukran oegt en ja gelijk heb je voel me echt net een oud omatje

17-11-2010, 21:37

Citaat door sweetymom:
wie heeft er ook al zo erg last van zijn benen en bekken en of je rug??????????

Jah ik heb daar ook zo´n last van dat ik daardoor minder ben gaan werken....

17-11-2010, 21:45

Citaat door sweetymom:
gefeliciteerd meid en die banden pijn dat is me wl wat zeg
maar goed van je om minder te gaan werken want je lichaam kan niet veel hebben nu dat kan je niet aan ,ik ben nu zelf huisvrouw maar ik werk ook erg hard ik heb mijn handen vol met mijn jongen en man en met het heen en weer brengen van de kinderen en alle andere dingen soms denk ik echt werkte ik maar dan was ik even met iets anders bezig ik wordt er wel erg moeh van hoor

Jah ik snap wat je bedoelt want met de dagen dat ik vrij ben heb ik meer last van me rug omdat ik drukker bezig ben dan op me werk. Terwijl ik die dagen heb om juist uit te rusten...

17-11-2010, 22:26

Citaat door sweetymom:
oke nou willen we het allemaal wel weten kom op je maakt ons nu wel heel erg nieuwsgierig

Citaat door sweetymom:
wie heeft er ook al zo erg last van zijn benen en bekken en of je rug??????????

ik heb daar ook heeeeel veel last van! niet mijn benen, maar de bekken en de rug.

18-11-2010, 00:24

he meiden elk zwangerschap is anders, maar ze zeggen dat de derde het moeilijkst is klopt het? Met mijn ervaring nu is deze zwangerschap het zwaarst , ervaren jullie dat ook??

18-11-2010, 00:27
en mama's hebben jullie ook al aan namen gedacht of laten jullie dat op jullie afkomen?

18-11-2010, 13:07

Citaat door sweetymom:
oh zit dat zo nee kom op deel je geheim met ons ik heb mijn geheim ook gedeeld spannend hoor ...nu moet je het wel vertellen

Over nog wat weekjes kom je het wel te weten inshallah

Citaat door sweetymom:
die zijn stapelverliefd op hun zusje ze hebben haar nog niet eens ontmoet

Die kunnen vast en zeker niet meer wachten, mijn kleine die vraagt constant wanneer de baby nou eindelijk komt, vooral nu de bedje er staat en er zo'n mobiel aan hangt (tot we de box hebben neergezet in de woonkamer), ze vind het zo leuk allemaal...

Citaat door sweetymom:
he meiden elk zwangerschap is anders, maar ze zeggen dat de derde het moeilijkst is klopt het? Met mijn ervaring nu is deze zwangerschap het zwaarst , ervaren jullie dat ook??

Geen idee, ik weet wel dat ik deze 2de zwangerschap zwaarder vind dat de eerste, ben veel meer moe nu met de laatste weekjes vooral...
Zal het komen doordat we ouder worden, dat word mij steeds verteld...

18-11-2010, 22:59
Ja met de tweede was het voor mij ook moeilijk maar nu ik de derde meemaak is het niks vergeleken het valt mij echt zwaar tegen, mijn verloskundige en schoonzus en nichten zeiden het al maar ik dacht het zal wel maar nu met mijn laatste weken voelt het echt of ik op elke moment moet of kan bevallen

Geen idee, ik weet wel dat ik deze 2de zwangerschap zwaarder vind dat de eerste, ben veel meer moe nu met de laatste weekjes vooral...
Zal het komen doordat we ouder worden, dat word mij steeds verteld...[/QUOTE]

19-11-2010, 01:07
Hallo dames

Ik ben 23 jaar, 7 jaar getrouwd (ja op jonge leeftijd ) en ben 29 weken zwanger van ons 2e Prinsesje. Ons eerste prinsesje is 2,5 jaar

19-11-2010, 13:18
Ik ben 18 weken en ben nog steeds misselijk en moet nog steeds overgeven. Ben zo moe.. Maar zeg wel elke keer hamdoulilah..

@Syrian Queen: Leuk om zo jong getrouwd te zijn!

En wat betreft namen, ik heb twee meisjesnamen maar twijfel nog..
Jongensnamen moet ik nog zoeken want weet pas volgende maand inshallah wat het wordt..

19-11-2010, 20:32

Citaat door Syrian_Queen:
Hallo dames

Ik ben 23 jaar, 7 jaar getrouwd (ja op jonge leeftijd ) en ben 29 weken zwanger van ons 2e Prinsesje. Ons eerste prinsesje is 2,5 jaar

he meid gefeliciteerd! ja ik was ook zo jong toen ik trouwde dus maak je geen zorgen lieverd en wat zal jou prinsesje jaloers worden zeg met een tweede prinsesje

19-11-2010, 20:36

Citaat door imane12345:
Ik ben 18 weken en ben nog steeds misselijk en moet nog steeds overgeven. Ben zo moe.. Maar zeg wel elke keer hamdoulilah..

@Syrian Queen: Leuk om zo jong getrouwd te zijn!

En wat betreft namen, ik heb twee meisjesnamen maar twijfel nog..
Jongensnamen moet ik nog zoeken want weet pas volgende maand inshallah wat het wordt..

ik hoop insahalaah dat het overgeven en misselijkheid snel over gaan dat heb je vooral de eerste weken maar dat verbeterd insahallaah ,en je weet het zeker pas met de 20 weken echo zeker nou ben benieuwd en welke namen had je in gedachten?? meschien kunnen we jou helpen

19-11-2010, 21:27

salaam dames

21-11-2010, 00:30
sallaam meiden
ik ben 2,5 jaar getrouwd en we zijn allebei 26
we hebben alhamdoe allah een geweldig zoontje van 13 maanden Adam en ben net 5 weken zwanger!
gaat gelukkig nog goed,
mijn eerste zwangerschap was geweldig,t is dat ik dikker werd anders zou ik niet zeggen dat ik zwanger was,al die verschijnselen heb ik allemaal niet gehad,heb er daarom ook v iedere sec van mijn zwangerschap genoten

21-11-2010, 11:01
Dames wat heb ik verrot geslapen vannacht zeg, bah, de kleine bleef maar bewegen en schoppen en duwen etc...
Toen kwam mijn dochter ook nog eens vannacht naast me bed staan, die heb ik weer terug in bed moeten doen, en nu ben ik helemaal

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13