Bekijk volle/desktop versie : Pannen



15-11-2010, 10:43
een paar van mijn pannen,hebben langs de onderkant zo bruin randje van het vuur,hoe gaat dat weg
en hoe kan ik ze terug laten glanzen

15-11-2010, 10:45


Schuurspons en schuurmiddel, heel goed boenen.
Ik doe altijd chloor op een sponsje en afwasmiddel, goed boenen weer even laten inweken en goed afspoelen.

15-11-2010, 10:46

Citaat door bebergeitje:
een paar van mijn pannen,hebben langs de onderkant zo bruin randje van het vuur,hoe gaat dat weg
en hoe kan ik ze terug laten glanzen



je moet zoiezo 1 keer in de 3/4 weken ofzo, alle pannen even op de vuur zetten met zout erin en dan zo'n schuurspons (waar de zeep ook al inzit) gaan schoonmaken, dus dat de pannen heel heet zijn en de zout erin ook, en dan van het vuur eraf, handschoenen aandoen en dan schrobben met zo'n schuurspons....ze glimmen!

15-11-2010, 10:56
naar de wibra gaan, de gele ontvetter halen, dan erop spuiten, even laten inwerken en dan kan je die sorbo sponsjes gebruiken waar de zeep al op zit en dan rustig boenen, op zich hoef je niet hard te boenen omdat die ontvetter van de wibra geweldig is tegen hardnekkige vuil

15-11-2010, 12:44



Citaat door zelf_decoreren:
naar de wibra gaan, de gele ontvetter halen, dan erop spuiten, even laten inwerken en dan kan je die sorbo sponsjes gebruiken waar de zeep al op zit en dan rustig boenen, op zich hoef je niet hard te boenen omdat die ontvetter van de wibra geweldig is tegen hardnekkige vuil



Dasty is ook heel goed tegen vieze voegen in de badkamer...daar gebruik ik het ook voor.

23-11-2010, 12:28

Citaat door Casavie87:
Dasty is ook heel goed tegen vieze voegen in de badkamer...daar gebruik ik het ook voor.


dat klopt, je kan het voor heel veel dingen gebruiken het is een echt harde ontvetter

23-11-2010, 13:15
Dat is een hardnekkig randje, je kunt een grotere pan met water vullen en een vaatwastabletje erin en dan de kleinere pan erin en even laten inkoken.

Daarna boenen

De wibra heeft ook van die staalborsteltjes ter grootte van een tandenborstel om goed mee te schrobben

23-11-2010, 13:58
Dasty,supermiddel,onmisbaar in huis,ideaal voor kunstof.

25-11-2010, 21:22

Citaat door nonot:
Dasty,supermiddel,onmisbaar in huis,ideaal voor kunstof.


Je klinkt net een reclameslogan! maar je hebt gelijk