Bekijk volle/desktop versie : jullie ervaring met eerste bevalling



14-11-2010, 19:38
vertel ik weet echt niet wat me te wachten staat en hoe zo n bevalling begint voel je dagen van tevoren iets etc etc

14-11-2010, 19:40


Het begint eerst met lichte menstruatiekrampen en binnen een paar uur verga je letterlijk van de pijn. De pijn is niet te omschrijven meid, dus bereid je goed voor! Mohiem dat was mijn ervaring met mijn helse bevalling van 20 uur

14-11-2010, 19:52
komt helemaal goed joh!!!
weet je je hebt 9 maanden de tijd om je voor te bereiden op dat ene en dat is de bevalling, je wilt niet weten wat er allemaal van binnen gebeurd in je lichaam tijdens die 9 maanden, soebhanallah allah swt heeft niets vorr niets een vrouw deze zegen gegeven om een kind te baren.
zodra het moment daar is weet je echt wel wat je moet doen, uitzondering de comlplicatie's

ik weet nog mijn eerste bevalling ik had weeen en dacht oohh zal wel nog even duren dus ik ben gaan slapen en sliep tussen de weeen door, ik werd wakker van de weeen en viel weer in slaap tot een uur of 6 sochtends ging er een belletje rinkelen en dacht oohh jee dit is het en dacht neeeee ik moet poepen!! ik huilde tegelijkerd en schreeuwde tegen mijn man dat ik niet wil poepen tijdens de bevalling ahahahah..bleek dus dat ik gewoon al 9cm onsluiting heb aangekomen in het ziekenhuis kon ik al persen.

14-11-2010, 20:00
Hahaha, !

14-11-2010, 20:02


Na al die horrorverhalen was het me reuze meegevallen hamdulilah..

14-11-2010, 20:07
ik heb zowel bij me eerste als bij me tweede met 8 cm ontsluiting rondgelopen, terwijl ik me gewoon goed voelde en van niks afwist.

14-11-2010, 20:14
ik heb echt genoten van me zwangerschap behalve de maagzuur misselijkheid dikke voeten heb ik echt een goede zwangerschap gehad was helemaal niet bezig met de bevalling zelfs toen ik weeen had die waren wel erg maar hmdl is alles goedgekomen

14-11-2010, 20:56

Citaat door nadorchicka:
vertel ik weet echt niet wat me te wachten staat en hoe zo n bevalling begint voel je dagen van tevoren iets etc etc




Ik weet nog dat ik dacht van was dit het,o dit wil ik dan nog wel een keer hoor .


Je voelt menstruatiepijn,en wordt sterker en sterker de pijn.

14-11-2010, 22:58
denk ook altijd hoe het zal zijn, heb allerlei taferelen in mijn hoofd...

14-11-2010, 23:09

Citaat door Felfel:
Het begint eerst met lichte menstruatiekrampen en binnen een paar uur verga je letterlijk van de pijn. De pijn is niet te omschrijven meid, dus bereid je goed voor! Mohiem dat was mijn ervaring met mijn helse bevalling van 20 uur




fijn van jou dat ipv dat je haar steunt ,jij zou het toch ook niet leuk vinden als je dat te horen krijgt als je voor het eerste moet bevallen

14-11-2010, 23:19
ik heb inderdaad nu ook sinds een paar dagen dat ik menstruatiepijntjes heb maar het komt en gaat en is ook niet constant wat ik wel voel is echt me bovenbenen heel raar en dat heb ik alleen s'nachts eigenlijk

14-11-2010, 23:26
IK GING Zonder pijn naar de zh, ik verloor weinig water en toen hielden ze me daarzo honger leiden ik had dus de leid van 2008 in de zh doorgebracht..was toen ingeleid volgende dag en ingeprikt...en toen kwamen de weeeeeeeeeeeeeeeen, en toen verging ik van de pijn..op zo'n momment wil je wegrennen maar jah..kan niet geen kracht om op je benen te staan subhannelah.

trouwens bij het persen...kreeg ik de slappe lach..ik moest echt persen van die wijven maar ik kon niet, ik moest de hele tijd lachen...

14-11-2010, 23:27



Citaat door nadorchicka:
ik heb inderdaad nu ook sinds een paar dagen dat ik menstruatiepijntjes heb maar het komt en gaat en is ook niet constant wat ik wel voel is echt me bovenbenen heel raar en dat heb ik alleen s'nachts eigenlijk

ik heb dat ook...alleen snachts ook voordat ik ga slapen, lichte menstruatie pijn beneden aan me buik.

14-11-2010, 23:31
maar dat kan gewoon weken lang zo blijven die menstruatiepijn