Bekijk volle/desktop versie : Kijk nu naar vermist Ned 2!!!



20-12-2002, 22:25
het gaat over de Marokkaanse ontvoerde Noureddine.

20-12-2002, 22:27


Ik zie het...

hoe kwam het dat hij vermist was?

20-12-2002, 22:33
Vermist werd vorige maand benaderd door een Marokkaans ouderpaar dat vertelde dat hun zoon destijds, tegen hun zin, vanuit Marokko door een vage kennis was weggenomen en naar Nederland gebracht. Jarenlang probeerden ze tevergeefs hun kind Nouredinne terug te halen. Uiteindelijk bleek hij spoorloos.

Via Vermist kwam vele jaren later de ontknoping. In 1999 werd Nouredinne als jongetje van negen verwaarloosd op straat in Rotterdam aangetroffen door de politie. Hij sprak geen Nederlands en maar een paar woorden Marokkaans. Aan de hand van onderzoek van zijn botten werd globaal zijn leeftijd bepaald. Net als onlangs bij het vondelingetje Luca slaagde men er niet in zijn herkomst te ontdekken, ondanks het opmerkelijke gegeven dat hij aan elke hand zes vingers had! Nouredinne kwam onder de hoede van Jeugdzorg.

Anno 2002 blijkt Nouredinne bij pleegouders te wonen en is een vrolijke jongen van dertien jaar, met veel voetbaltalent. Zijn Marokkaanse ouders zijn buiten zinnen van vreugde om het onverwachte opduiken van hun zoon na een lange periode van intens verdriet. Ze zijn inmiddels naar Nederland gekomen en dankzij de bemiddeling van Jeugdzorg zal Nouredinne in Vermist van vrijdag 20 december a.s. met hen worden herenigd.


Ik vond het echt ontroerend om te zien dat hij zo gek was op dat liedje van "Aicha".

20-12-2002, 22:34
twinkeleye???


bedoel je jouw nordin???

20-12-2002, 22:34



Citaat:
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Vermist werd vorige maand benaderd door een Marokkaans ouderpaar dat vertelde dat hun zoon destijds, tegen hun zin, vanuit Marokko door een vage kennis was weggenomen en naar Nederland gebracht. Jarenlang probeerden ze tevergeefs hun kind Nouredinne terug te halen. Uiteindelijk bleek hij spoorloos.

Via Vermist kwam vele jaren later de ontknoping. In 1999 werd Nouredinne als jongetje van negen verwaarloosd op straat in Rotterdam aangetroffen door de politie. Hij sprak geen Nederlands en maar een paar woorden Marokkaans. Aan de hand van onderzoek van zijn botten werd globaal zijn leeftijd bepaald. Net als onlangs bij het vondelingetje Luca slaagde men er niet in zijn herkomst te ontdekken, ondanks het opmerkelijke gegeven dat hij aan elke hand zes vingers had! Nouredinne kwam onder de hoede van Jeugdzorg.

Anno 2002 blijkt Nouredinne bij pleegouders te wonen en is een vrolijke jongen van dertien jaar, met veel voetbaltalent. Zijn Marokkaanse ouders zijn buiten zinnen van vreugde om het onverwachte opduiken van hun zoon na een lange periode van intens verdriet. Ze zijn inmiddels naar Nederland gekomen en dankzij de bemiddeling van Jeugdzorg zal Nouredinne in Vermist van vrijdag 20 december a.s. met hen worden herenigd.
gelukkig een goed einde!!

20-12-2002, 22:35

Citaat:
Origineel gepost door Kenitrya
twinkeleye???


bedoel je jouw nordin???
Hahhahah,

Nee, hem heb ik nog niet gevonden

Shit man, ik mis hem écht...

Maar, die Nouredinne van de uitzending is ook een schatje

20-12-2002, 22:41
shit ik heb het gemist... komt er nog een herhaling?

20-12-2002, 22:45
Ik heb t ook gezien!!

20-12-2002, 22:58
ik heb hier vanmiddag ook een topic hierover geopend, maar die kabouters hebben em verwijderd.

die nourdinne was echt een schatje, echt een mooi jongetje (tbarkellah!)

en ik heb het niet droog kunnen houden, vooral toen die moeder begon te huilen

20-12-2002, 23:05

Citaat:
Origineel gepost door SaraZena
ik heb hier vanmiddag ook een topic hierover geopend, maar die kabouters hebben em verwijderd.

die nourdinne was echt een schatje, echt een mooi jongetje (tbarkellah!)

en ik heb het niet droog kunnen houden, vooral toen die moeder begon te huilen
Ja man,

Echt, dat hij al die jaren zijn moeder niet vergat en maar naar dat liedje van "Aicha" wilde luistern :tranen: Echt, ontroerend.

20-12-2002, 23:23
komt er nou nog een herhaling want `k heb het gemist?

20-12-2002, 23:27

Citaat:
Origineel gepost door SoldierOf_Allah
komt er nou nog een herhaling want `k heb het gemist?
Ik zou het niet weten, meid.

Check ander de tv-gids op het internet

20-12-2002, 23:34


volgens mij wordt het maandagmiddag herhaald, maar dat weet ik niet zeker.

20-12-2002, 23:45
shukran ik zal kijken(ik kijk altijd naar onzinnige dingen op tv tfoeee man en zulke dingen mis ik altijd )