Bekijk volle/desktop versie : Shab Nador melden ff....



Pagina's : [1] 2 3

14-11-2010, 15:30
Salaam,,

ik heb een vraag! wie weet een zaal in segangan" gourgou wie weet er meer van hoeveel het kost en of er egt wel een zaal is, heeft iemand een foto of iets of een telefoon nummer.


Alvast bedankt voor het lezen & voor het reageren!!

14-11-2010, 15:31


Upppp Upppp!!!!

14-11-2010, 15:39
Echt een mooie plaats

up voor jou!

14-11-2010, 15:39

Citaat door rifiagirl00:
Salaam,,

ik heb een vraag! wie weet een zaal in nador-goulgou (azen3aan) wie weet er meer van hoeveel het kost en of er wel een zaal is, heeft iemand een foto of iets of een telefoon nummer.


Alvast bedankt voor het lezen & voor het reageren!![/FONT]



[FONT="Tahoma"]salaam meid. Ik weet niet over welke zaal je het hebt van nador-goulgou (azen3aan).

Maar ken wel een prachtige zaal is net buiten nador, om precies te zijn die weg van ka3ria. als je nador uit rijd krijg je een rotonde rechtdoor ga je naar airport/tanger enz.. Rechts ga je richting gourgou. En als je naar links gaat ga je richting ka3ria en aan de linkerkant zit een prachtige zaal(paleis) met witte zwanen. Een echte aanrader ziet er prachtig uit. Maar hoeveel die is weet ik niet moet ik even voor je vragen aan me familie.

Allah kmel bigair inch allah

14-11-2010, 15:48



Citaat door Pareltjee_:
salaam meid. Ik weet niet over welke zaal je het hebt van nador-goulgou (azen3aan).

Maar ken wel een prachtige zaal is net buiten nador, om precies te zijn die weg van ka3ria. als je nador uit rijd krijg je een rotonde rechtdoor ga je naar airport/tanger enz.. Rechts ga je richting gourgou. En als je naar links gaat ga je richting ka3ria en aan de linkerkant zit een prachtige zaal(paleis) met witte zwanen. Een echte aanrader ziet er prachtig uit. Maar hoeveel die is weet ik niet moet ik even voor je vragen aan me familie.

Allah kmel bigair inch allah



Dat ligt net naast nador, "segangan" gourgou bedoelt ze. Veel mooier dan die zaal van Karia.

Weet alleen niet wat ie vraagt ik zal het even navragen maar echt super mooi is het daar!

14-11-2010, 15:54

Citaat door Miss.Zakelijk:
Dat ligt net naast nador, "segangan" gourgou bedoelt ze. Veel mooier dan die zaal van Karia.

Weet alleen niet wat ie vraagt ik zal het even navragen maar echt super mooi is het daar!



oh oke nee ik denk dat ik niet weet welke je bedoeld.
Ken segangan wel en gourgou maar een zaal daar geen idee.
Maar die van karia is ook echt prachtig.

Succes.

14-11-2010, 15:56

Citaat door Pareltjee_:

oh oke nee ik denk dat ik niet weet welke je bedoeld.
Ken segangan wel en gourgou maar een zaal daar geen idee.
Maar die van karia is ook echt prachtig.

Succes.



Ja gourgou zelf verhuren een zaal. Ze hebben er echt alles, hotel, dieren restaurant zwembad, echt alles.

Ja die van karia is ook erg mooi, ben ik ook wel eens geweest.

14-11-2010, 15:58

Citaat door Pareltjee_:
salaam meid. Ik weet niet over welke zaal je het hebt van nador-goulgou (azen3aan).

Maar ken wel een prachtige zaal is net buiten nador, om precies te zijn die weg van ka3ria. als je nador uit rijd krijg je een rotonde rechtdoor ga je naar airport/tanger enz.. Rechts ga je richting gourgou. En als je naar links gaat ga je richting ka3ria en aan de linkerkant zit een prachtige zaal(paleis) met witte zwanen. Een echte aanrader ziet er prachtig uit. Maar hoeveel die is weet ik niet moet ik even voor je vragen aan me familie.

Allah kmel bigair inch allah[/FONT]



[FONT="Georgia"]Dank je wel meid. jaa is goed vraag maar doe maar rustig aan ik hoor het wel van je. xx

14-11-2010, 15:59

Citaat door Bride-2011:
Echt een mooie plaats

up voor jou!



Dank je wel meid, en dank je wel voor je upp. xx

14-11-2010, 16:01

Citaat door Miss.Zakelijk:
Dat ligt net naast nador, "segangan" gourgou bedoelt ze. Veel mooier dan die zaal van Karia.

Weet alleen niet wat ie vraagt ik zal het even navragen maar echt super mooi is het daar!




Jaa die bedoel ik, dank je wel, wil je het na vragen voor me? alvast bedankt meid xx

14-11-2010, 16:03
Upppp Upppp....

14-11-2010, 16:11

Citaat door Miss.Zakelijk:
Ja gourgou zelf verhuren een zaal. Ze hebben er echt alles, hotel, dieren restaurant zwembad, echt alles.

Ja die van karia is ook erg mooi, ben ik ook wel eens geweest.



oh bedoelen jullie die gourgou zelf?
Of in de buurt van gourgou?

14-11-2010, 16:11



Citaat door rifiagirl00:
Dank je wel meid. jaa is goed vraag maar doe maar rustig aan ik hoor het wel van je. xx[/FONT]



[FONT="Tahoma"]Is goed meid zal ik doen

14-11-2010, 16:14

Citaat door Pareltjee_:
Is goed meid zal ik doen [/FONT]


[FONT="Georgia"]Dank je wel! xx[/SIZE][/FONT]


Citaat door Pareltjee_:
[FONT="Tahoma"]oh bedoelen jullie die gourgou zelf?
Of in de buurt van gourgou? [/FONT]

[FONT="Georgia"][SIZE="3"] jaa daar in zelf, maar kijk maar ook bij die plek wat je zij. maar het ging het om gourgou zelf. xx

14-11-2010, 16:15
Uppp Uppp....

Pagina's : [1] 2 3