Bekijk volle/desktop versie : I just need to start over with him



14-11-2010, 15:10
Halloo allemaal,

ik ben nieuw op m.nl maar het leek me wel leuk een verhaal te plaatsen, ik heb deze ook op een andere site geplaatst ik hoop dat jullie het wat vinden, tips zijn altijd welkom!

Hoofdpersoon: Soumaya 17
Beste vriendin: manal
nichtje 17: amal
vakantiejongen 21: hicham
broer 21; Rachid
broertje 12; mohsin
Ouders: mama 42 en papa 45

De rest wordt in het verhaal duidelijk!

"Oeff school is echt saai en kan me moeilijk concentreren, ik kan alleen maar aan me zomervakantie. Niet eens 2 weken geleden was ik in Marokko, maar die gedachte doet mij gelijk weer walgen, denkend aan de jongen die mij hele vakantie verpest heeft. ik zal het uitleggen; Mijn nichtje van 17 vond een vakantieganger uit Frankrijk leuk(hicham), elke keer als hij langs liep smolt ze. Ik moest altijd wel lachen om haar klunzigheid.

Een paar weken gaven mijn ouders sadaka, en dat was de gekste dag van mijn leven. Ik was mijn moeder en tantes aan het helpen met de voorbereidingen en word opeens gebeld door een nummer dat ik niet ken, ik neem op en hoor alleen meisjes giechelen, heel vaak daarna werd ik gebeld en nam gewoon niet op. Ik dacht het zijn vast van die jongens die nummers uit gaan proberen in Marokko, maar tevergeefs, ik voelde mijn telefoon weer trillen en ik zag dat ik een smsje had, ik opende mijn smsje en las al snel dat het mijn nichtje was.

Salam a Soumia anaya amal gallak hicham wach briti t3arfih. ( heey soumia hicham vraagt of je hem wilt leren kennen)

Ik moest lachen toen ik dat smsje las en stuurde terug; hahaha 7mara, rwahi ldarna 9bal mayziw djiaff! ( hahaha ezel, kom naar mijn huis voordat alle gasten komen).

Niet veel daarna stond ze voor mijn deur en zei dat ze me privé wou spreken, ze vertelde me dat het geen grap was en dat hij mij had gezien in hun straat en dat hij me leuk vond, ze vroeg of hij me marokkaanse nummer mocht en ik stemde in, als ik hem zat word gooi ik gewoon mijn sim-kaart weg. Zo gezegt zo gedaan, ik kreeg al veel smsjes binnen van hem en het bleek een aardige jongen te zijn, mijn neef kwam er achter dat ik met hem smst en werd jaloers, ik wist niet dat hij gevoelens voor me had, hij wou me maar ik wees hem af.

Twee dagen daarna, kreeg ik een boze moeder achter me aan; Soumia wat is dit, wat is er met jou? Wat moeten mensen wel niet van ons denken, laat je vader er niet achter komen! ben je helemaal gek geworden je gaat toch niet met een jongen afspreken?! En hoezo die jongen uit Frankrijk, ben je gek geworden?!
Ik schrok me dood, Wat zijn dit voor leugens hoe komen ze hierbij? Maar tevergeefs, niet veel mensen geloofde mij en mijn hele vakantie had ik geen vrijheid meer, pas toen ik terug in Nederland was kwam ik erachter dat me neef dat had verzonnen omdat ik boos op hem was, hij heeft me reputatie verkloot in marokko.....

14-11-2010, 15:15


Ik schrok me dood, Wat zijn dit voor leugens hoe komen ze hierbij? Maar tevergeefs, niet veel mensen geloofde mij en mijn hele vakantie had ik geen vrijheid meer, pas toen ik terug in Nederland was kwam ik erachter dat me neef dat had verzonnen omdat ik boos op hem was, hij heeft me reputatie verkloot in marokko.....

Na veel overhalen geloofde mijn moeder eindelijk dat ik niks verkeerds had gedaan, maar als nog kon ik Hicham niet uit mijn hoofd krijgen, uiteindelijk bleek hij zoals iedere andere jongen te zijn en vertelde hij mij dat hij best nog contact met mij wou maar gewoon als vrienden; hij had namelijk al iemand dichtbij gevonden, ik voelde me niet goed, ik was daarom ook een tijdje niet mezelf. Dagen lang martelde ik mezelf met de vraag waarom hij dit had gedaan, niemand had het door, uiteindelijk las ik een quote die me een boost gaf en me hem liet vergeten; Never let the fear striking out keep you from playing the game.

Toekomende tijd ( dus gewoon weer het leven nu):

Ik werd slaperig wakker en ik keek op de klok, ik zag dat het 8 uur 's ochtends was en kon wel huilen, doordeweeks als ik vroeg op moet staan lukt het me niet en in het weekend ben ik altijd vroeg wakker. Ik besloot maar niet te proberen te slapen en pakte me blackberry en ging maar een beetje op de hyves van een vriendin van mij, ik zag dat ze een privébericht gehad had van een jongen en ik klikte op zijn profielfoto, ik keek met open mond naar de foto, zo een mooie jongen had ik nog nooit gezien, hij was niks in vergelijking met andere jongens. Ik wist niet wat het was maar ik had het gevoel dat ik op een of andere manier in contact met hem moest komen, ik vroeg aan Manal of ze het niet erg vond en die zei: neejohh hbila, sowieso hij vind me niet leuk of iets, ik ken hem van vakantie!" ik liet het haar me geen twee keer vertellen en voegde hem toe. Ik stond op want het was inmiddels al 10 uur, ik liep naar beneden en zag mijn moeder in de keuken msemen maken, ik kuste haar en liep naar de woonkamer en plofte op de bank, ik zat geen 2 minuten of me broer kwam me al lastig vallen; haal is je poten weg, denk je dat je de enige hieer bent ofzo? Ga aba3da mijn moeder helpen in de keuken!
Ik keek hem arrogant aan en negeerde zijn domme commentaar. na 15 minuten zei hij; owja ja dombo je telefoon ging net af, ik rende gelijk naaar boven en ik zag dat die jongen genaamd, ibrahim mij geaccepteerd had, ik weet niet wat het was maar ik voelde mijn hart kloppen, ik zag ookal dat hij begonnen was met praten.
hij; heey
ik: heyy
hij: alles goed?
ik: ja lhmd en met jou?
hij: ja ook lhmd
hij: wie ben jij eigenlijk als ik vragen mag?
(ik bedacht me dat het eigenlijk heel dom was dat ik hem toegevoegd had)
ik; ik ben siham, ik was met een vriendin op hyves en ik zei dat je wel leuke jongen was en teon had ze je toegevoegd op mijn msn i guess.
hij; haha okeoke wat is haar hyves dan?
ik; ehmm die heeft ze niet.. ( had ik gelogen)
hij: oke
ik wou net wat terug zeggen toen ik mijn broer me hoorde roepen; soumaya dagya kom, mohsin wilt niet meer wakker worden, ik heb alles geprobeerd.....
ik schrok me dood, ik gooide me blackberry op de grond en rende naar me broertjes kamer, ik zag dat hij wit was en er heel slapjes bij lag, Rachid, w.w.wat is errr met hem gebeurdd?!" Rachid negeerde mijn vraag en riep naar me dat ik een ambulance moest bellen, maar ik was aan de grond genageld, het enige wat ik kon doen was blijven staan en kijken, mijn kleine broertje......

14-11-2010, 15:19
ik wou net wat terug zeggen toen ik mijn broer me hoorde roepen; soumaya dagya kom, mohsin wilt niet meer wakker worden, ik heb alles geprobeerd.....
ik schrok me dood, ik gooide me blackberry op de grond en rende naar me broertjes kamer, ik zag dat hij wit was en er heel slapjes bij lag, Rachid, w.w.wat is errr met hem gebeurdd?!" Rachid negeerde mijn vraag en riep naar me dat ik een ambulance moest bellen, maar ik was aan de grond genageld, het enige wat ik kon doen was blijven staan en kijken, mijn kleine broertje......

me broer liep snel langs me heen en raakte me hard met zijn schouder, hij duwde me half omver en ik hoorde hem iets vloeken over dat ik in de weg stond, ik werd daarana snel wakker uit mijn dagdroom en reed met mijn vader mee naar het ziekenhuis. Al snel werden we opgevangen door de arts die Mohsin behandelde, hij vertelde ons dat hij flauw was gevallen toen hij net wakker was in zijn slaap en dat het kwam omdat hij een ijzer te kort had, opgelucht ging mijn vader in de wachtkamer naast mijn moeder en broer die inmiddels ookal gearriveerd waren. Ik had niet veel zin om daar te wachten aangezien er toch niks gedaan werd dus ik bood aan om naar huis te gaan en wat te eten te maken voor het middageten. Ik liep het ziekenhuis en liep naar de bus die er al stond, ik was binnen 12 minuutjes thuis en ik herinnerde me het gesprek met ibrahim, ik rende naar mijn kamer en zag mijn telefoon liggen nog precies waar ik m neergegooid had, ik pakte mijn telefoon op en zag mijn gesprek nog openstaan, ik zag dat hij nog online was en verontschuldigde me tegenover hem, ik zei dat ik moest gaan en ging naar beneden.
Ik deed Marokkaanse muziek en ging helemaal los in de keuken, ik maakte ondertussen het eten. Na 15 minuten hoorde ik mijn telefoon afgaan, rende naar de woonkamer en pakte hem op, ik zag dat het Manal was.
Ik; heeeyyy schatje
Manal: lieverddd wat ben jij aan het doen?
Ik: jaa mohsin was flauwgevallen en naja heel gedoe maar hij ligt nu dus in het ziekenhuis en iedereen is daar dus ik ben thuis eten aan het maken!
Manal: oww meskin, is het goed als ik even langs kom?
Ik: ja tuurlijk gekkie dat hoef je toch niet te vragen, kom snel dan
Manal: ja ik kom nu! Beslama

Ik hing op en ging weer verder met koken, 10 minuten later stond Manal voor de deur, precies op tijd want ik was net klaar met koken maar me ouders en broer waren nog steeds niet thuis dus ik besloot maar op de computer te gaan met Manal. Ik meldde me aan op msn en zag dat Ibrahim online was, we schoten beide in de lach en spraken hem aan.
Soumaya; Heey
Ibrahim: heeyyy
Soumaya; alles goed?
Ibrahim: jawel nog steeds, met jou dan?
Soumaya; jawel, je hebt trouwens blackberry zie ik, wat is je ping?
Ibrahim; haha ja klopt, xxxxxxx

Tijdsprong van 2 maanden:

Zo praatte we nog verder over ditjes en datjes, ik kreeg hem op de ping, we spraken elkaar elke dag en van het een kwam het ander. Hij had Manal ook op msn, maar al eerder dat ik hem kreeg, ze woonde beide in Berkane dus daar kende ze elkaar van vakantie. Ze vroeg op een dag hoe het tussen ons ging en hij vertelde haar dat hij mij leuk vond, mijn dag kon niet meer stuk, ik had niet verwacht dat ik zo iemand kon krijgen die me veel beter dan Hicham behandelde. Ik zelf ben niet zo van de jongens maar Manal vertelde dat hij me echt leuk vond en dat het een goeie jongen was.
Het gaat nu goed tussen ons en hij is inchallah degene waaar ik mee trouwen wil.

Ik werd wakker en keek op mijn telefoon, ik zag dat het 4 uur ’s ochtends was en zag dat ik een ping had, ik zag dat Ibrahim nog wat had getypt; Welterusten lieverd tot morgen!(l)
Ik kreeg het helemaal warm van binnen en ging gauw weer slapen. De volgende ochtend verliep zoals iedere andere ochtend, ik werd te laat wakker waardoor ik me moest haasten. Net optijd kwam ik aan op school en ik liep naar mijn kluisje en pakte mijn juiste boeken, ik liep snel de les in en ging helemaal achter in zitten naast een klasgenoot en goede vriendin van mij Rosa! Heeyy roos, pff wat heb ik me weer gehaast haha” ze moest lachen en zei; ja ik ook altijd hoor” we praatte nog veel en ik voelde halverwege de les mijn telefoon trillen, ik keek en zag dat Ibrahim mij pingde, ik keek en zag dat hij typte; Soumaya, we moeten praten….
Ik schrok me dood en wist niet wat ik hiervan verwachte moest..... wat zal er aan de hand zijn, yarab, laat alles goed zijn!!

14-11-2010, 15:21
Heeyy roos, pff wat heb ik me weer gehaast haha” ze moest lachen en zei; ja ik ook altijd hoor” we praatte nog veel en ik voelde halverwege de les mijn telefoon trillen, ik keek en zag dat Ibrahim mij pingde, ik keek en zag dat hij typte; Soumaya, we moeten praten….
Ik schrok me dood en wist niet wat ik hiervan verwachte moest..... wat zal er aan de hand zijn, yarab, laat alles goed zijn!!

Ik stuurde terug dat hij kon praten. Ik: heey ja ik ben er, zeg het maar! Hij; oke, lieve lieve lieve Soumaya, ik weet het, we zijn lhamdoulilah al een tijdje op een goede weg, maar ik denk dat ik niet langer verder kan gaan met jou, ik kan je niet veel meer zeggen maar knoop dit goed in je oren; ik hou van je!
Ik was geschokt, voor ik kon antwoorden had hij me verwijderd van ping, ik hield het niet meer en de eerste traan viel al op mijn schrift. Rosa keek geschrokken op en zei; Lieverd gaaat het? Ik; Ow jaa haha is niks hoor. Ik stak mijn vinger op en vroeg de docent of ik naar het toilet mocht, die stemde in. Half rennend ging ik naar het toilet, liep een hokje in, deed de wc-bril omlaag en ging er op zitten, tranen vielen alsof ik nog nooit gehuild had, mijn gedachtes sloegen ophol, ik hield het niet meer. De enige waar ik ooit van hield, degene waar ik verliefd op ben geworden, degene waar ik me toekomst mee wou delen, heeft me verlaten, met de woorden; “ik hou van je” waarom verlaat hij me als hij dan nog steeds van mij houdt? Met die woorden in gedachten ben ik terug gekeerd naar de les, iedereen zag dat er wat was maar niemand zei wat.
Toen de schoolbel eindelijk ging voelde ik een verlossing, ik ben altijd heel goed in mijn gevoelens verbergen dus ik besloot dat maar weer te doen tegenover mijn vriendinnen, uiteindelijk zou ik toch maar zeiken als ik het hele verhaal zou vertellen zou ik toch alleen maar aan het zeiken zijn, dus ik deed heel normaal tegen ze en heb veel gelachen in de pauze, maar als nog mijn gedachtes bleven bij Ibrahim. Die dag verliep langzaam, ik was daarom ook heel blij toen ik eindelijk thuis was, me moeder ziet meestal gelijk als er wat met mij is en sunhannallah ik weet niet hoe, maar het is wel irritant. Ze zei dus gelijk; er is iets met jou, ik zie het.”waarop ik heel vel reageerde dat ze me gewoon met rust moest laten, ik liep naar boven en liet me vallen op mijn bed, tranen stroomde over mijn wangen, en na een minuutje of 10 viel ik in slaap.
Toen ik wakker werd en ik op mijn mobiel keek schrok ik, ik zag dat het al 01:00 ’s nachts was. Ik liep naar beneden en zag dat iedereen als was gaan slapen, ik liep naar de keuken pakte wat te eten en ging aan de eettafel in de keuken zitten, ik had mijn mobiel bij de hand en ik staarde er naar, op het scherm stond ibrahim’s nummer bij mijn contactpersonen, ik twijfelde even maar deed het als nog, ik stuurde hem een smsje;
Lieve Ibrahim,
Wat is er, wat is dit?
Ik hou van jou en jij van mij wat is het probleem dan?
X

Ik liet weer een traan vallen en veegde die snel weg, ik ruimde alles netjes op en ging in mijn kamer op de computer op c.nl, ik ging beetje muziek luisteren en werd vanzelf rustiger, het was inmiddels al half 3 en ik besloot maar om te gaan slapen. Ik viel net in slaap, tot dat ik weer wakker werd gemaakt door mijn mobiel. Ik keek op mijn telefoon en zag dat het een smsje van Ibrahim was, mijn hart klopte in mijn keel, en met trillende handen opende ik het smsje;

Lieve Soumaya,
Zoals ik je al heb gezegd; het ligt niet aan mijn gevoelens
Maar er is iets dat ons tegenhoud, iemand die niet wilt dat wij bijelkaar zijn,
Let goed op jezelf, beter doet niemand je niks aan.
Vergeet nooit; ik hou van je mijn princess<3
X je mannetje

Ik werd bang, wat heeft dit te betekenen? Wie wilt dit nietm wie wilt mij wat aandoen? Met die gedachtes viel ik in slaap!

14-11-2010, 15:23


Lieve Soumaya,
Zoals ik je al heb gezegd; het ligt niet aan mijn gevoelens
Maar er is iets dat ons tegenhoud, iemand die niet wilt dat wij bijelkaar zijn,
Let goed op jezelf, beter doet niemand je niks aan.
Vergeet nooit; ik hou van je mijn princess<3
X je mannetje

Ik werd bang, wat heeft dit te betekenen? Wie wilt dit nietm wie wilt mij wat aandoen? Met die gedachtes viel ik in slaap!

De volgende ochtend werd ik wakker voelde me niet goed, dit keer was ik wel gewoon optijd opgestaan en kon daarom dus rustig aan doen. Ik liep met hoofdpijn naar de badkamer waar ik me tanden poetste en een douche nam, met mijn handdoek in mijn haren liep ik naar kamer en deed een muziek je aan, ik was boos op Ibrahim dat hij het niet uitlegde dus ik voelde me à la beyonce dus draaide ik surivor, dus al mee blerend met de muziek ging ik in mijn inloopkast zitten en keek een beetje rond wat ik aan zou doen, ik had zin om vandaag wat moeite te doen dus besloot een colbertje aan te doen met blouse-romper, dus die van onder vast zit, hoge-taille broek en pumps.
Ik liep rustig naar beneden en pakte mijn lunch enzo en pakte me fiets en fietste naar school, ik kon Ibrahim niet uit mijn gedachte houden maar het moest, waarom zou ik achter hem aangaan als hij het niet eens bij mij doet?
Op school aangekomen liep ik naar de meiden toe, die allemaal complimentjes gaven waardoor ik erg verlegen werd. We maakten nog een beetje geintjes en we gingen naar de les toen de bel was gegaan. De lessen waren zoals gewoonlijk erg saai maar ik kon gelukkig nog wel lachen met mijn vriendinnen en onder tussen ook mijn pingelingmaatjel SOUKY(LL).
De lessen gingen erg snel voorbij en we hadden nu al pauze, ik liep een rondje met karima want ze moest me nog een paar dingen vertellen, we besloten daarna om na school de stad in te gaan met Karima. De lessen verliepen zeer traag en ik was zo blij om de laatste bel te horen voor die dag! Ik kwam karima tegen in de gang, we gingen nog snel naar onze lokkers en ging naar de stad. Het was heel gezellig en ik had er over Ibrahim verteld, daarna had ik niet veel mee aan hem gedacht gelukkig totdat ik opeens mijn telefoon voelde trillen; ik was erg benieuwd wie het was en toen ik op het scherm keek zag ik dat het een onbekend nummer was, er stond in het smsje;
Schoonheid!
Wow je ziet er zeker mooi uit,
Voor wie heb je zo je best gedaan?
Trouwens treur niet te lang om Ibrahim,
Ik pas beter bij je, hahahaha!
Tot snel! Xx

Ik schrok zo erg van dit smsje dat ik mijn telefoon liet vallen, karima draaide zich geschrokken om, die was blijkbaar een heel verhaal aan het vertellen, maar ze zag dat ik stokstijf bleef staan en raapte mijn telefoon op, ze las het smsje en ik zag dat ze ook schrok, ze keek omzich heen maar zag niemand!

Wie was dit? En wat wou hij van me?

Too all be continued…..

14-11-2010, 15:45
upppppp?
door gaan of stoppen?

14-11-2010, 16:46
geeeen up?

14-11-2010, 17:03
Lijkt me een goed verhaal!
Ik zou zeggen ga zekr verder

15-11-2010, 19:01

Citaat door najoua..:
Lijkt me een goed verhaal!
Ik zou zeggen ga zekr verder


thnks meid!
ik eis nog minstens 3 ups

15-11-2010, 19:24
Hhaah Up Up Up Up Up