Bekijk volle/desktop versie : Mooie Moderne Stapelbed TE KOOP!!



14-11-2010, 00:20
[

K heb een hele mooie moderne zeer comfortable stapelbed te koop. Het is een lilablaue stapelbed, van de IKEA gekocht. Het materiaal is van staal, niet zoals de meeste van hout die zeer snel stuk gaan. De stapelbed is in meerdere stukken te verdelen om opgehaald te worden. Wie interesse heeft, k stuur graag foto's..

]

14-11-2010, 00:23


ik heb al 8 jaar een houten stapelbed van de Ikea en die is nog steefs in perfecte staat.

Waarom denk je dat die snel kapot gaan??

14-11-2010, 00:26
Ik heb het echt over de onderkant waar je het matras op legt. Ik heb daarmee echt ervaring gehad. Die dingen zijn zoo onaangenaam om op te slapen. Elke keer gaat er zo een dingetje wel stuk aan de onderkant en dan moet je weer een nieuw stapelbed kopen (k heb het opzich niet over het hout van de stapelbedden in het geheel )

14-11-2010, 00:28

Citaat door Moslima_Amina:
Ik heb het echt over de onderkant waar je het matras op legt. Ik heb daarmee echt ervaring gehad. Die dingen zijn zoo onaangenaam om op te slapen. Elke keer gaat er zo een dingetje wel stuk aan de onderkant en dan moet je weer een nieuw stapelbed kopen (k heb het opzich niet over het hout van de stapelbedden in het geheel )


wat raar. ik heb hem dus al 8 jaar.
Ook van de Ikea?

14-11-2010, 00:29



Citaat door Moslima_Amina:
Ik heb het echt over de onderkant waar je het matras op legt. Ik heb daarmee echt ervaring gehad. Die dingen zijn zoo onaangenaam om op te slapen. Elke keer gaat er zo een dingetje wel stuk aan de onderkant en dan moet je weer een nieuw stapelbed kopen (k heb het opzich niet over het hout van de stapelbedden in het geheel )

Ik heb interesse,wat voor kleur?

14-11-2010, 00:30
Lilablauw.. Als je je email-adres doorgeeft, wil k je graag de foto's ervan sturen..

14-11-2010, 00:45
Weet iemand hoe ik de foto's kan uploaden? Dan kan ik de foto's gewoon hierop zetten..

14-11-2010, 00:58
tinypic.com