Bekijk volle/desktop versie : welk duo buggy is geschikt

Pagina's : 1 2 [3] 4

14-11-2010, 11:35

Citaat door zandkasteeltje:
ja ik denk wel dat het verstandig is om zelf eerst te kijken.. hij lijkt mij best handig eigenlijk en ook niet zo duur.. ik zit ook te twijfelen... :-( wat ik me alleen afvraag of de baby wel lekker zit en warm daar achterin

precies en of het voorste zitje ook naar achteren kan als het kindje wilt slapen.
er zijn echt veel dingen naar waar je moet kijken.

14-11-2010, 11:37

oke.. wat zouden jullie doen als jullie een peuter hebben van 2 en een baby? zo een duobuggy aaschaffen of gewoon de huidige kinderwagen gebruiken en iets van een meerijdplankje gebruiken of een buggypod??

toen mijn jongste werd geboren was mijn oudste bijna 2 jaar.. heb eerst geen duowagen gekocht wou eerst kijken of het lukte met een gewone kinderwagen en zei er naast dat lukte niet dan werd ze moe dus heb toen een meerijdplankje aangeschaft viel ze in slaap.. moest constant mijn man bellen en hij kwam me dan ophalen! dus een duowagen is echt een aanrader!! vooral als de oudste nog jonger dan 4 jaar is.

14-11-2010, 11:39

nabila hoeveel leeftijdsverschil zat er tussen je kinderen?

1 jaar en 9 maanden

14-11-2010, 11:39

Citaat door nabila.:
toen mijn jongste werd geboren was mijn oudste 2 jaar.. heb eerst geen duowagen gekocht wou eerst kijken of het lukte met een gewone kinderwagen en zei er naast dat lukte niet dan werd ze moe dus heb toen een meerijdplankje aangeschaft viel ze in slaap.. moest constant mijn man bellen en hij kwam me dan ophalen! dus een duowagen is echt een aanrader!! vooral als de oudste nog jonger dan 4 jaar is.

hahah oke duidelijk. Ja volgens mij is het veel handiger zo een duobuggy kun je gewoon naar buiten zonder gezeur. zo een meerijdplankje is denk ik alleen voor hele korte afstanden. Thnx meid

14-11-2010, 11:46

Citaat door nabila.:
ik had ook een duowagen maar echt niet duur hoor hij was €150 ga echt geen honderden euro uitgeven aan een kinderwagen! heb hem toen in de aanbieding gekocht bij babypark in kesteren.... is niet van bekende merk gewoon een onbekende merk. maar heeft het goed gedaan, reed fijn. of ze er nog zijn weet ik niet maar hun website is op zondag gesloten.... ???? kan niet op de site kijken. raar http://www.babypark.nl/shopclosed.html

ik ben ook niet van plan om er veel voor te geven, dus 150 is prima.

echt raar dat hun site op zondag niet doet

14-11-2010, 11:53
een buggy wat niet zo duur is hoeft niet meteen onveilig te zijn.

14-11-2010, 11:57

Citaat door ..Maysoen..:
http://www.babyartikel.de/produkt/geschwisterwagen/abc_design_zoom_beige_dark_brown_kollektion_2010;j sessionid=1E96D65DEAF6BE92237070F52F1E3905Allah

ps; mij gaat het echt om veiligheid en dat het comfortabel is. Mn zoontje ze zitje voor in de auto was duur, maar wel tot het veiligste autostoeltje gekozen. Denk dat dat toch het belangrijkste is en niet de prijs.

autostoel is toch wat anders dan een buggy
ik denk niet dat als een buggy goedkoop is dat ie dan uit elkaar valt, of dat de riemen zomaar los schieten.

het is maar wat je ervoor wilt geven

14-11-2010, 12:01

Citaat door bumbaa:
autostoel is toch wat anders dan een buggy
ik denk niet dat als een buggy goedkoop is dat ie dan uit elkaar valt, of dat de riemen zomaar los schieten.

het is maar wat je ervoor wilt geven

Achja zolang het comfortabel is en veilig.

14-11-2010, 12:06

Citaat door ..Maysoen..:

Achja zolang het comfortabel is en veilig.

precies het moet ook comfortabel voor het voorste kindje dus niet alleen waar de baby komt te liggen.
en dat blijft moeilijk.

ik heb die buggy een keer gezien die jij bedoelde in een winkel bij een vrouw. ze had er 2 maxi cosi op zitten, ze zijn wel lang zeg.
je kan niet zo ff tussen de gangen gaan. dus dat is wel jammer

08-12-2010, 11:59

Citaat door missmagrebia1:

de icandy peach. geen idee wattie kost maar ik denk dattie best prijzig is

wie weet waar ik zo een kan halen

08-12-2010, 12:28

Citaat door zina_hbiba:
wie weet waar ik zo een kan halen

hij babyplanet in utrecht op de woonboulevard in kanaleiland

08-12-2010, 12:45
Sinds kort heb ik de PHIL&TEDS, ben super tevreden en helemaal verliefd!

08-12-2010, 13:02

08-12-2010, 13:03
Persoonlijk vind ik deze het aller leukst en mooist kinderwagen.

08-12-2010, 13:04

Citaat door Bent_A_Nass:
Persoonlijk vind ik deze het aller leukst en mooist kinderwagen.

Deze is nog niet eens te koop.

Pagina's : 1 2 [3] 4