Bekijk volle/desktop versie : Wat als je iemand hebt leren kennen en ineens......



Pagina's : [1] 2

20-12-2002, 21:20
je hebt iemand leren kennen die jij qua innerlijk en uiterlijk leuk vind. :verliefd: ..dus jullie spreken af en toe af......maar ...telkens als je met diegene afspreekt...ruikt ie slecht... ..elke keer denk je:dit keer gaat ie misschien wel lekker ruiken....maar toch niet!!....wat ga je dan doen???....ga je het zeggen???...ik wil echt graag weten wat JIJ zou doen...

20-12-2002, 21:22


waarom?stinkt hij zo erg?

20-12-2002, 21:23

Citaat:
Origineel gepost door Toufik19
waarom?stinkt hij zo erg?
hahahah koop voor hem een geurtje en zeg tegen hem dat dat je lievelingsgeurtje is en dat je wilt dat hij em altijdop doet

20-12-2002, 21:23
......haha nee hoor ik zei gewoon STEL je voor.....(het kan gebeuren toch???)dan wil je tich wel weten wat een mens dan gaat doen...of niet soms???

20-12-2002, 21:24



Citaat:
Origineel gepost door MocroChick
......haha nee hoor ik zei gewoon STEL je voor.....(het kan gebeuren toch???)dan wil je tich wel weten wat een mens dan gaat doen...of niet soms???
geef maar toe dat je vriend stinkt.is geen zonde,hoor (denk ik)

20-12-2002, 21:24
......haha nee hoor ik zei gewoon STEL je voor.....(het kan gebeuren toch???)dan wil je toch wel weten wat een mens dan gaat doen...of niet soms???

20-12-2002, 21:25
...weet je.....zo klink je alleen maar zielig hoor.....gedraag je als een man...en doe niet alsof je geen nederlands verstaat.....maar ja ik ruik al dat je gewoon niks te doen heb dus ik zal niets meer zeggen.....

20-12-2002, 21:26

Citaat:
Origineel gepost door MocroChick
je hebt iemand leren kennen die jij qua innerlijk en uiterlijk leuk vind. :verliefd: ..dus jullie spreken af en toe af......maar ...telkens als je met diegene afspreekt...ruikt ie slecht... ..elke keer denk je:dit keer gaat ie misschien wel lekker ruiken....maar toch niet!!....wat ga je dan doen???....ga je het zeggen???...ik wil echt graag weten wat JIJ zou doen...
stel je eens voor dat jij je niks meer kan voorstellen.. die kans is toch ook klein of niet..

20-12-2002, 21:28

Citaat:
Origineel gepost door NoreJihan
hahahah koop voor hem een geurtje en zeg tegen hem dat dat je lievelingsgeurtje is en dat je wilt dat hij em altijdop doet

20-12-2002, 21:28

Citaat:
Origineel gepost door MocroChick
...weet je.....zo klink je alleen maar zielig hoor.....gedraag je als een man...en doe niet alsof je geen nederlands verstaat.....maar ja ik ruik al dat je gewoon niks te doen heb dus ik zal niets meer zeggen.....
sooo waarom zo bot
Heeft hij je geveolige snaar geraakt of ben je gefrustreert omdat die vent van jou stinkt
Het beste is om effe op hem af te reageren en 1 ding raad ik je aan
Noem hem geen STINKERD

20-12-2002, 21:30

Citaat:
Origineel gepost door NoreJihan
sooo waarom zo bot
Heeft hij je geveolige snaar geraakt of ben je gefrustreert omdat die vent van jou stinkt
Het beste is om effe op hem af te reageren en 1 ding raad ik je aan
Noem hem geen STINKERD
hoe kan ze hem stinkerd noemen als ze haar adem moet inhouden in zijn aanwezigheid?

laten we samen naar een oplossing zoeken

20-12-2002, 21:31
.....als mijn vent stonk dan zou ik gewoon hetzelfde zeggen als jou vriendin tegen jou zei

maar ja ik ga weg mensen ciao

20-12-2002, 21:33


...en trouwens ALS mijn vriend stonk dan hoefte ik hem alleen maar om te helzen en hij ruikt lekker.....:P

20-12-2002, 21:35

Citaat:
Origineel gepost door MocroChick
...en trouwens ALS mijn vriend stonk dan hoefte ik hem alleen maar om te helzen en hij ruikt lekker.....:P
lekker zou ik niet zeggen.ik zou meer zeggen:"hij zou zichzelf niet meer ruiken omdat jij erger stinkt"

ps:dit is geen gescheld,maar pure woordenschat

20-12-2002, 21:37

Citaat:
Origineel gepost door Toufik19
lekker zou ik niet zeggen.ik zou meer zeggen:"hij zou zichzelf niet meer ruiken omdat jij erger stinkt"

ps:dit is geen gescheld,maar pure woordenschat
hahahahaha
Je bent de eerste die me aan het lachen maakt na 2 dagen verdriet

Pagina's : [1] 2