Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Zara jurk...



Pagina's : [1] 2

13-11-2010, 17:59
wat vinden jullie van dit jurkje en hoe zou je het combineren

13-11-2010, 18:09



Citaat door miszikram:
wat vinden jullie van dit jurkje en hoe zou je het combineren



Leuk jurkje.. Ik had em laatst ook gepast, maar het jurkje viel strak uit, waardoor ik het niet meer heb genomen..

Zou zelf niet weten hoe je dat het beste kan combineren


13-11-2010, 18:17

Citaat door Johnny__Bravo:


Leuk jurkje.. Ik had em laatst ook gepast, maar het jurkje viel strak uit, waardoor ik het niet meer heb genomen..

Zou zelf niet weten hoe je dat het beste kan combineren


Ja ze vallen inderdaad strak, had een s gepast en kreeg hem amper om, ik heb een m gepakt en die viel minder strak Bedankt voor je reactie x

13-11-2010, 18:25

Citaat door miszikram:
Ja ze vallen inderdaad strak, had een s gepast en kreeg hem amper om, ik heb een m gepakt en die viel minder strak Bedankt voor je reactie x



Welke maat heb jij normaal gesproken dan, als ik vragen mag.. Ik heb normaal gesproken een XS boven en beneden een M.. Zou die dan goed vallen, als ik een maatje M zou halen?

Toen ik em wou halen, toen wou ik em combineren, met een zwarte skinny, zwarte lang vest en paarse hakjes.. Ik wou er een paars kapje bij doen en zwarte hoofddoek.. Ik zou dan sieraden hebben gebruikt, om er een beetje kleur bij te doen, anders was het allemaal zo zwart en paars.. Weet alleen niet welke kleur sieraden

Iemand die het een beetje kan opfleuren ??


13-11-2010, 18:28


Mwaah ik vind hem niet denderend, maar als ik m zou dragen dan zou ik er een zwarte legging onder aan doen en een lange vest eroverheen maar dan wel gwn open laten. De kleur van de vest zou ik ook zwart doen of een kleurtje dat ook voorkomt in dat jurkje

13-11-2010, 18:38

Citaat door Johnny__Bravo:


Welke maat heb jij normaal gesproken dan, als ik vragen mag.. Ik heb normaal gesproken een XS boven en beneden een M.. Zou die dan goed vallen, als ik een maatje M zou halen?

Toen ik em wou halen, toen wou ik em combineren, met een zwarte skinny, zwarte lang vest en paarse hakjes.. Ik wou er een paars kapje bij doen en zwarte hoofddoek.. Ik zou dan sieraden hebben gebruikt, om er een beetje kleur bij te doen, anders was het allemaal zo zwart en paars.. Weet alleen niet welke kleur sieraden

Iemand die het een beetje kan opfleuren ??


IK heb normaal boven een maatje xs en onder een s , jah ik denk wel dat ie je dan zal passen. Ik dacht aan goudkeurige siraden

13-11-2010, 18:42

Citaat door taktakzit0ena:
Mwaah ik vind hem niet denderend, maar als ik m zou dragen dan zou ik er een zwarte legging onder aan doen en een lange vest eroverheen maar dan wel gwn open laten. De kleur van de vest zou ik ook zwart doen of een kleurtje dat ook voorkomt in dat jurkje

Bedankt vr je reactie

13-11-2010, 18:46

Citaat door miszikram:
IK heb normaal boven een maatje xs en onder een s , jah ik denk wel dat ie je dan zal passen. Ik dacht aan goudkeurige siraden


Oke thnxxx.. Dan zal k tog nog langs de Zara gaan en kijken of het ook bij mij goed gaat vallen


13-11-2010, 22:06

Citaat door Johnny__Bravo:

Oke thnxxx.. Dan zal k tog nog langs de Zara gaan en kijken of het ook bij mij goed gaat vallen


Veel geluk x

13-11-2010, 22:22
wat kost dat jurkje?

13-11-2010, 22:24
Niet mijn smaak!

13-11-2010, 22:26

Citaat door miszikram:
Bedankt vr je reactie



graag gedaan

13-11-2010, 22:31


Je kan er een kort zwart jasje bij aantrekken met een zwarte skinny.
Of een zwarte colbert.

13-11-2010, 22:33

Citaat door Dametje..:
wat kost dat jurkje?

25.95

13-11-2010, 22:35

Citaat door Yousla:
Je kan er een kort zwart jasje bij aantrekken met een zwarte skinny.
Of een zwarte colbert.

Bedankt vr je reacte,Ik dacht eraan om er een zwarte kousenbroek onder aan te trekken, zou het ermee staan denk je

Pagina's : [1] 2