Bekijk volle/desktop versie : Grootste valkuil voor mannen...



Pagina's : [1] 2 3

13-11-2010, 01:32
Ik merk dat keer op keer, dat er een cruciaal eigenschap is wat aan een man unaniem aantrekkelijk of afstotelijk gevonden wordt door vrouwen.

Een vrouw waardeert een man met een sterke persoonlijkheid. Iemand die stevig in zijn schoenen staat en weet wat hij wilt.

Beheersing van zijn emoties is ook een van de eigenschappen die laten zien in hoeverre hij een sterke persoonlijkheid heeft. Zodra een man gemakkelijk zijn beheersing verliest, scheldt of snel agressief wordt is het verhaal afgelopen.

Totale afknapper. Dames, mee eens?

13-11-2010, 01:36


Altruïstisch en emotioneel gezien stabiel. Niet al te veel gevraagd toch?

13-11-2010, 01:38

Citaat door Humi:
Altruïstisch en emotioneel gezien stabiel. Niet al te veel gevraagd toch?


Ze hebben niet eens last van menses, zoals vrouwen.

Potverdorie, is dat inderdaad teveel gevraagd?

13-11-2010, 01:45
volledig met je eens

13-11-2010, 01:47



Citaat door lala__bouchra:
volledig met je eens


En als een man in een situatie waarin je zou verwachten dat hij z'n beheersing verliest, kalm blijft en zich boven de situatie plaatst... ai ai

13-11-2010, 01:51
Een man mag kwaad worden als de vrouw wat verkeerd heeft gedaan ..

Jullie willen jullie duim op zijn achterhoofd stevig zetten en hij moet erbij blaffen .. zulke mannen bestaan niet

13-11-2010, 01:52
Er zijn twee soorten vrouwen 'the bitch en the woman, je moet ze geven naar welke avontuur ze op zoek zijn.

13-11-2010, 01:54

Citaat door MoDiesel:
Een man mag kwaad worden als de vrouw wat verkeerd heeft gedaan ..

Jullie willen jullie duim op zijn achterhoofd stevig zetten en hij moet erbij blaffen .. zulke mannen bestaan niet


Dude, you got issues... heb je toevallig een dominante vrouw?

Citaat door Dispatcher:
Er zijn twee soorten vrouwen 'the bitch en the woman, je moet ze geven naar welke avontuur ze op zoek zijn.


Hou je rare wijsheden maar voor je :S crazy kid..

Citaat door hallallove:
Klopt. Een enkele vrouw kan omwille van de liefde best over haar hart strijken, maar op gegeven moment is de koek op ja.

En een man die kalm en beheerst blijft is veel aantrekkelijker dan zo een losse flodder.


Juist ja, alleen uit liefde kan een vrouw het vergeven.

Indien er geen sprake van liefde is... tja, exit?

13-11-2010, 01:56

Citaat door Rei7aan:
Dude, you got issues... heb je toevallig een dominante vrouw?


Hou je rare wijsheden maar voor je :S crazy kid..


Juist ja, alleen uit liefde kan een vrouw het vergeven.

Indien er geen sprake van liefde is... tja, exit?

Hahaha, nee die heb ik niet .. zoals ik al zei dream on

13-11-2010, 01:57

Citaat door MoDiesel:
Hahaha, nee die heb ik niet .. zoals ik al zei dream on


Ik had het niet eens over een getrouwde situatie... in een getrouwde situatie is de man erin geslaagd om de vrouw zover te krijgen met hem te trouwen zoals die is. Zo'n vrouw is in staat om heel veel te vergeven, aangezien ze dan echt van hem houdt en alles voor lief neemt.

In de periode ervoor, is niets zeker voor de man. Het is een tip van ons vrouwen voor jullie mannen. Doe er wat mee.

13-11-2010, 01:58

Citaat door Rei7aan:
Dude, you got issues... heb je toevallig een dominante vrouw?


Hou je rare wijsheden maar voor je :S crazy kid..


Juist ja, alleen uit liefde kan een vrouw het vergeven.

Indien er geen sprake van liefde is... tja, exit?

Ervaring baby met je wijsheden en crazy kid

13-11-2010, 01:58

Citaat door hallallove:
Juist. ;-)



13-11-2010, 01:59


Een man die het een keer even helemaal verliest vind ik ook gewoon oke. Wij mensen werken immers niet (altijd) volgens programmaboekjes. Een man is ook maar een mens

13-11-2010, 01:59

Citaat door Dispatcher:
Ervaring baby met je wijsheden en crazy kid


Ik snap je topics nooit en je reacties ook niet.

Vandaar crazy kid...

13-11-2010, 02:01

Citaat door Humi:
Een man die het een keer even helemaal verliest vind ik ook gewoon oke. Wij mensen werken immers niet (altijd) volgens programmaboekjes. Een man is ook maar een mens


Dat zeker, dat kan altijd.

Maar niet als dit op regelmatige basis gebeurt. Ik vind dat dan wel erg zwak, als er geen beheersing is. Ik ga geen respect hebben voor zo'n persoon, komt puberaal over.

Pagina's : [1] 2 3