Bekijk volle/desktop versie : laten jullie de kinderen thuis?



13-11-2010, 00:16
met aankomende el3eid?

de volle 3 dagen? ik neem nog geen vrij gevraagd ervoor, hij zit nog maar pas op de voorschool, moet geen probleem zijn toch?

13-11-2010, 00:19


Ik neem maar 1 dag. In belgie hebben ze het er niet moeilijk mee als ze nog op de voorschool zitten.

Maar als je toch niks speciaals plant voor die dgen dan kunnen ze beter de volgende dag naar school vind ik zelf

13-11-2010, 00:22
Ze gaan dinsdag gewoon naar school en woensdag blijven ze thuis. Meestal wordt het de 1e dag altijd druk en laat door al die familiebezoekjes. Ik wil op die avond ook niet vroeg terug naar huis om ze in te stoppen. Zo kunnen ze woensdag lekker uitslapen en gaan we het thuis met zijn 4tjes vieren.

13-11-2010, 00:22

Citaat door noona:
Ik neem maar 1 dag. In belgie hebben ze het er niet moeilijk mee als ze nog op de voorschool zitten.

Maar als je toch niks speciaals plant voor die dgen dan kunnen ze beter de volgende dag naar school vind ik zelf


bedankt voor je reactie, in principe zal hij maar 2 daagjes vrij zijn, aangezien hij normaal gesproken altijd al op woensdags vrij is



woon jij dan in belgie?

13-11-2010, 00:25



Citaat door lala167:
bedankt voor je reactie, in principe zal hij maar 2 daagjes vrij zijn, aangezien hij normaal gesproken altijd al op woensdags vrij is



woon jij dan in belgie?


Nee, ik woon aan de grens. Ik heb mijn kinderen op de belgische school gezet voor even. En op de voorschool deden ze er neit moeilijk over als je je kind even thuis wilde houden , ongeacht de reden

13-11-2010, 00:25
tuurlijk doen ze niet moeilijk op een voorschool, je mag een kind tot zn 4e thuislaten , ze zijn niet leerplichtig

vanaf 5 jaar is t verplicht

mijn dochter is 4 ze gaat naar school , alleen met el3id de 1e dag niet. de 2e en 3e dag gaat ze lekker naar school, ik ga dan nergens heen , misschien savonds wel, of ik krijg visite , dus ze mag lekker gaan spelen.