Bekijk volle/desktop versie : Anasheed Band



12-11-2010, 23:23
Asalaamoe'Alaikom beste broeders en zusters

in cha Allah verkeren jullie in een staat die beter is dan die van mij.

mijn broertje gaat in cha Allah over een paar maanden trouwen en ben zo blij dat ze geen muziek gaan draaien maar wel Anasheed Alhamdoellilah.

Ik ben dus op zoek naar een anasheedband in nederland wie kan mij hiermee helpen ik hoorde van een anasheedband uit rotterdam ik denk saffae wie kent ze en heeft eventueel ervaring met ze??

mijn dank is groot

Baaraka Allahoe fiekom

wasalaam Alaikom

15-11-2010, 09:50


Ik heb safa gehad op mn bruiloft. Ze zijn mashs Allah goed. Ze doen Anasheed en dou3a en reciteren Qoraan.

Afnane uit Eindhoven is ook erg goed Masha Allah.

19-11-2010, 22:10
Salaam ou 3alikoum,
Wie heeft die nummer van die band safae,
Salaam ou 3alikoum

20-11-2010, 10:26
ik heb laatst ichlaas meegemaakt ,echt mashallah

20-11-2010, 16:30



Citaat door MiNiMe_86:
Ik heb safa gehad op mn bruiloft. Ze zijn mashs Allah goed. Ze doen Anasheed en dou3a en reciteren Qoraan.

Afnane uit Eindhoven is ook erg goed Masha Allah.



Afnane vanuit eindhoven gebruiken ze geen adjoen met die rinkelbelletjes en gebruiken ze niet al te veel doerboeka????

Al zoiezo als je een ansheed band neemt moet je duidelijke afspraken maken wat je wel en nieet wilt je hebt groepen tussen zitten die te veel onzin zingen...

20-11-2010, 16:39

Citaat door leilaetta:
Afnane vanuit eindhoven gebruiken ze geen adjoen met die rinkelbelletjes en gebruiken ze niet al te veel doerboeka????

Al zoiezo als je een ansheed band neemt moet je duidelijke afspraken maken wat je wel en nieet wilt je hebt groepen tussen zitten die te veel onzin zingen...

ze gebruiken inderdaad darboeka en zingen ook te luid

20-11-2010, 17:09
Aselamoe aleikoem warahmutulah,

Zou iemand de kosten kunnen plaatsen voor de belangstellende onder ons?
MashaAllah dat er inshaAllah geen muziek gedraaid zal worden, geloof mij nou maar het zal een top feest worden inshaAllah.

Wasalam,

Reiziger

21-11-2010, 16:02
Asalaamoe 'alaikom allemaal

zou ik het nummer van ichlaas en afnane mogen baarakaAllahoe fiekom

en jammer dat anasheedbands zooo duuur zijn ghaaayr

Thanks

wasalaam alaikom