Bekijk volle/desktop versie : Chadli oorbel?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

12-11-2010, 23:22
tfoe jeh zemmer als ik over marokkaansevoetbalbond ging wollah zal ik hem niet oproepen laat hem maar voor belgie kiezen tfoee geen bezems nodig en ook nog twijfelen voor welke land hij gaat kiezen..............

12-11-2010, 23:33


Een (goede) speler weigeren om een oorbel. Wth?

12-11-2010, 23:48

Citaat door xMO13_:
Zou ik wel doen hoor, is hij een homo ofzo met z'n oorbel?! homoseksualiteit is verboden in de Islam en dan willen mensen dat deze zemmer voor Marokko gaat spelen ga slapen aub, volgens mij deelt hij nu zelfs het bed met Theo Janssen.


Als je oorbel draagt ben je homo?
Dan zou elke Surinaamse Pangbang boy homo zijn.

12-11-2010, 23:49
jullie zeggen altijd oorbel maar ik heb nergens een foto van hem gezien met oorbel.
op een voetbalveld kan je ook niet spelen met een oorbeld dus waar is jullie bron?

12-11-2010, 23:50


gouden tand, oorbel, tattoo, piercing valt allemaal onder zelfde categorie

12-11-2010, 23:51

Citaat door brownie74:
jullie zeggen altijd oorbel maar ik heb nergens een foto van hem gezien met oorbel.
op een voetbalveld kan je ook niet spelen met een oorbeld dus waar is jullie bron?


Ik heb hem vroeger op hyves gehad, hij was nog jaartje of 18.
Hij droeg geen oorbel, maar zo magneetoorbelletje.
Was op uitgaansfoto's.
Deze mensen praten hier onzin, laatste jaren heb ik hem ook niet met oorbel gezien.

12-11-2010, 23:54

Citaat door xMO13_:
Zou ik wel doen hoor, is hij een homo ofzo met z'n oorbel?! homoseksualiteit is verboden in de Islam en dan willen mensen dat deze zemmer voor Marokko gaat spelen ga slapen aub, volgens mij deelt hij nu zelfs het bed met Theo Janssen.



Citaat:








congratz, je bent fan van een ''zemmerteam''

13-11-2010, 00:01

Citaat door xMO13_:
BURN!





Je hebt gelijk.
Ooohhh disss



.

13-11-2010, 00:03

Citaat door Marocaine_:
Ooohhh disss



.


wat is die di maria toch een mislukkeling hahaha

13-11-2010, 00:04
Hoe kom je er bij om als man zijnde een oorbel te dragen? dat begrijp ik gewoon niet.

13-11-2010, 00:05
Het kan mij over het algemeen niet schelen hoe iemand zich gedraagt (Behalve bij Kaboul, maar hij is geval apart, niet alleen oorbel ofzo) of wat hij doet. Dat is tussen hem en Allah. Het gaat om het algemene plaatje bij Marokko, niet om individu's.

Jij en ik zijn niet degene die over hem gaan oordelen, laat die man in z'n waarde.

13-11-2010, 00:08
Wat ik jammer vind van Chadli is dat hij niet snel gewoon een keuze maakt. Kies je voor je hart? Dan moet ie voor Marokko kiezen. Kiest ie voor carriere? Dan moet ie voor Belgie kiezen. De Belgen spelen verrot en de supporters blijven maar klagen.

Ik snap niet dat een Marokkaan gaat twijfelen. Maar goed...niet iedereen is zo. Het is zijn keuze (zullen we maar zeggen).

13-11-2010, 00:08



Citaat door Tangerino:
Hoe kom je er bij om als man zijnde een oorbel te dragen? dat begrijp ik gewoon niet.



Sommigen zijn gewoon ezels.
de modewereld is 1 flikkergedoe
1 flikker overtuigt iemand dat het mode is en ze volgen allemaal als schapen
kijk maar in de zomer in marokko,iedereen in het roos,tasjes als Aisha en skinnyjeans met witte riemen
je moet eigenlijk niet eens naar marokko, scheveningen loopt er vol mee

13-11-2010, 00:12

Citaat door brownie74:
Sommigen zijn gewoon ezels.
de modewereld is 1 flikkergedoe
1 flikker overtuigt iemand dat het mode is en ze volgen allemaal als schapen
kijk maar in de zomer in marokko,iedereen in het roos,tasjes als Aisha en skinnyjeans met witte riemen
je moet eigenlijk niet eens naar marokko, scheveningen loopt er vol mee



klopt...schapengedrag inderdaad.

13-11-2010, 00:18

Citaat door marmita-lover:
Als je oorbel draagt ben je homo?
Dan zou elke Surinaamse Pangbang boy homo zijn.

In de islam is het verboden om je te gedragen/kleden als vrouw. Waarom denk je dat het dragen van een oorbel haram is? Het is iets wat een vrouw doet.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6