Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Brazilian Wax in Rotterdam!



12-11-2010, 14:40
Iemand die mij kan verwijze naar een vrouw die goed brazilian wax doet.

Niet dat ze mij hele vagina meetrekt.. of dat het er onhygienisch is..


Wie o wie kan me helpen? Aub heel dringend..

12-11-2010, 15:58


Up up ... ik wil het morgen laten doen!!

12-11-2010, 16:13
Waarom reageer je dan haha trutje..

12-11-2010, 16:39
Ik wil het ook graag weten heb vandaag met een epileer machine gedaan jeetje x wat een pijn ! en de andere helft heb ik maar met een scheermesje gedaan

12-11-2010, 16:48



Citaat door Barbieee:
Ik wil het ook graag weten heb vandaag met een epileer machine gedaan jeetje x wat een pijn ! en de andere helft heb ik maar met een scheermesje gedaan



Hahahahahaha, dat deed ik vroeger altijd met mijn benen..

Begon ik met de epilator aan mijn benen.. maakte het nooit af, door de pijn, dus derest scheerde ik gewoon weg.

Maar met epilator bij je vagina..

Nu hars ik alles weg.. al lange tijd, komt bijna niks terug, wil nu ook eens beginnen met brazilian wax, ben dat scheren van onder ook zat.

12-11-2010, 17:06
Ik las gister nog ergens dat je een of andere creme kan gebruiken tegen de pijn. Zou ideaal zijn, wil het zelf ook uitproberen.

12-11-2010, 19:52
Nee nee deze topic gaat over brazilian wax in rotterdam, waar ik dat kan laten doen.. dus eerst locatie weten

dan pas cremepjes plaatsen.

12-11-2010, 19:55
Google staat er vol van:
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=brazilian+wax+rotterdam&m eta=&aq=4&aqi=g10&aql=&oq=braz&gs_rfai=

12-11-2010, 19:58

Citaat door Viva_Diva:
Hahahahahaha, dat deed ik vroeger altijd met mijn benen..

Begon ik met de epilator aan mijn benen.. maakte het nooit af, door de pijn, dus derest scheerde ik gewoon weg.

Maar met epilator bij je vagina..

Nu hars ik alles weg.. al lange tijd, komt bijna niks terug, wil nu ook eens beginnen met brazilian wax, ben dat scheren van onder ook zat.


Benen kan ik juist met een epilieer machine beetje pijn, maakt niet uit .. maar mij poeniee my god ik had kapot veel pijn alleen de bovenste gedeelt gedaan ( tussen mij benen durfde ik niet en heb me nog gesneden met een scheermesje ( ik heb echt een gevaarlijk scheermejs uit de tijden maar scheert wel goed, maar het is fucking gevaarlijk.

12-11-2010, 20:01
Ik doe het ook. Ben nu even gestopt en weer geschoren heel stom.....
Ik doe het in 1e middeland tegenover de bas
Zijn braziliaansevrouwen die het doen eigenares heet Maria

Top vrouwen en goeie hygiene

12-11-2010, 20:02

Citaat door sweetysma:
Ik doe het ook. Ben nu even gestopt en weer geschoren heel stom.....
Ik doe het in 1e middeland tegenover de bas
Zijn braziliaansevrouwen die het doen eigenares heet Maria

Top vrouwen en goeie hygiene


Yowwwwwww hoeveel kost het ? hey, ik schaam me echt enorm om mij prive gedeelte de laten zien .. hoe heet de winkel ? en hoeveel mensen doen het , en die kamer is toch wel safe geen één of andere camera ofzo haha sorry

12-11-2010, 20:23

Citaat door DiepOngelukkig_:
Google staat er vol van:
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=brazilian+wax+rotterdam&m eta=&aq=4&aqi=g10&aql=&oq=braz&gs_rfai=



Graag eentje met persoonlijke ervaring.. en een tevreden klant.

12-11-2010, 20:30



Citaat door sweetysma:
Ik doe het ook. Ben nu even gestopt en weer geschoren heel stom.....
Ik doe het in 1e middeland tegenover de bas
Zijn braziliaansevrouwen die het doen eigenares heet Maria

Top vrouwen en goeie hygiene



Dank je wel meid!! Heb op google gegevens opgezocht..

12-11-2010, 20:39

Citaat door Barbieee:
Yowwwwwww hoeveel kost het ? hey, ik schaam me echt enorm om mij prive gedeelte de laten zien .. hoe heet de winkel ? en hoeveel mensen doen het , en die kamer is toch wel safe geen één of andere camera ofzo haha sorry

brazilian wax kost 30 euro.
Maar nee hahaha ik schaamde me ook maar ze stellen je op je gemak
En het is zeker safe, een kamertje deur doet ze opslot saffie rustig liggen.
Ze vertelt precies hoe je moet zitten en waar je je zelf beet kan pakken om je vlees strak te houden.

Echt een aanrader, die winkel heet braziliaanse winkel.
Ze doen er ook manicure en pedicure