Bekijk volle/desktop versie : I think I'm in love



Pagina's : [1] 2 3

12-11-2010, 13:39
op een leverancier boy!!!!!

Hij belde aan en moest deur open en daar zag ik hem oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh !!

Was een Marokkaan, mooi getint, normale post uur, schat hem 1.80, prachtige gebitxkwijlx[/COLOR]

12-11-2010, 13:44


Ik was vorige week aan het rijden, met me turk rij-instructeur die gast is ook maar 22. Kwam een Marokkaans leverancier van Tnt voor bij de auto en ik was aan het inparkeren die gast bleef gewoon toe kijken alles. Gewoon "versieren" toen ik aan het rijden was.

Je had die turk moeten zien, Wat is er lan? Wat kijk jij lan? Ga werken oefzoe ga ga

12-11-2010, 13:46
Bel zn werkgever op en vraag naar zn nummer hehehe!!
Of dien een klacht in en zeg dan ik trek die klacht terug als hij mij een bos bloemen bezorgd...

12-11-2010, 13:50

Citaat door FRISNFRUITIG.:
Ik was vorige week aan het rijden, met me turk rij-instructeur die gast is ook maar 22. Kwam een Marokkaans leverancier van Tnt voor bij de auto en ik was aan het inparkeren die gast bleef gewoon toe kijken alles. Gewoon "versieren" toen ik aan het rijden was.

Je had die turk moeten zien, Wat is er lan? Wat kijk jij lan? Ga werken oefzoe ga ga


Waarom deed die Turk zo?

Citaat door Taza3tout:
Bel zn werkgever op en vraag naar zn nummer hehehe!!
Of dien een klacht in en zeg dan ik trek die klacht terug als hij mij een bos bloemen bezorgd...


Zot:

12-11-2010, 13:51



Citaat door justmimz:
[op een leverancier boy!!!!!]

Hij belde aan en moest deur open en daar zag ik hem oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh !!

Was een Marokkaan, mooi getint, normale post uur, schat hem 1.80, prachtige gebitxkwijlx



Love is in the air.. How cute!

12-11-2010, 13:54

Citaat door Misz_Eendje:
Love is in the air.. How cute!

HAhahah ff serieus die is cute!!!

12-11-2010, 13:56

Citaat door justmimz:
Waarom deed die Turk zo?




Wallah meh ik weet / Ik gaf een aap een keer voorrang maar ik moest lachen om die turks opmerking hij dacht ik lachte naar hem gaat die stoppen op de weg gaat die helemaal tegen de raam naar binnen kijken.

Hoor die turk weer : Wats lan? Hij doet die raam open hij zegt iegh poeh je weet die turks spuugactie van hun, Zegt die waarom keek die zo 3eyak man

[ Hij kan wat Marokkaans praten ]

12-11-2010, 14:02

Citaat door justmimz:
[op een leverancier boy!!!!!]

Hij belde aan en moest deur open en daar zag ik hem oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh !!

Was een Marokkaan, mooi getint, normale post uur, schat hem 1.80, prachtige gebitxkwijlx


Je "droomman" kan overal rondlopen

12-11-2010, 14:03

Citaat door habibaziz:
Je "droomman" kan overal rondlopen

Ma habibazz je moet mij eens zien wat ik aan heb echt een flop gewoon Met me orange hoofddoek was grappigste al HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA

12-11-2010, 14:06
http://www.youtube.com/watch?v=gPZN41aB7uo&feature=fvst

meschien helpt dit wel

12-11-2010, 14:07
Hahahaha shit happends

Sommige mensen kunnen je zo maar verliefd maken. Stom he is dat :/

12-11-2010, 14:08

Citaat door justmimz:
Ma habibazz je moet mij eens zien wat ik aan heb echt een flop gewoon Met me orange hoofddoek was grappigste al HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA


Dat kan die best eens heel lief hebben gevonden hoor

Komt hij nóg eens een x langs,of hebben jullie niets meer nodig?!

12-11-2010, 14:13



Citaat door oegt_najiha:
Hahahaha shit happends

Sommige mensen kunnen je zo maar verliefd maken. Stom he is dat :/

HAHha, ja zeg dat wel!! pff ben ook een MArokkaan als leverancier niet gewoon, normaal gezien komen er altijd Belgen
Citaat door habibaziz:
Dat kan die best eens heel lief hebben gevonden hoor

Komt hij nóg eens een x langs,of hebben jullie niets meer nodig?!


!!!
Je weet nooit hé

12-11-2010, 14:18

Citaat door justmimz:

[COLOR="DarkRed"]!!!
Je weet nooit hé



12-11-2010, 14:18

Citaat door justmimz:
HAhahah ff serieus die is cute!!!


Gaan de vlinders al te keer in je maag?

Pagina's : [1] 2 3