Bekijk volle/desktop versie : Broer en zus ruzies

12-11-2010, 09:56
'Mama, mama, mama, zeg dat hij moet ophouden', 'mama, mama, zij lokt me me uit, zij heeft me geduwd, nee, hij heeft mijn tekening gescheurd, nee, zij heeft op de mijne gekrast'. Om gek van te worden, zo gaat het de hele dag door, dag in dag uit. Ik vond het vreselijk en had van alles geprobeerd om te voorkomend dat ze ruzie zouden krijgen, maar niets hielp. Ik dacht eerst dat het zou liggen aan hun leeftijden.

Lees verder: http://www.opvoedmix.nl/opvoedmaatjes/nawal/broer-en-zus-ruzies

12-11-2010, 10:15

Waait wel over als ze ouder zijn.

12-11-2010, 10:26
Bedenk een systeem waarmee jij hun "lief zijn" voor elkaar beloont

12-11-2010, 11:53

Citaat door erasmus1:
Waait wel over als ze ouder zijn.

Echt niet, ik heb er 3: 16, 12 en 4.
Wordt alleen maar erger, in het begin maken ze ruzie om speelgoed, als ze ouder zijn (de oudste zijn meiden) om sieraden en stijltangen.........

12-11-2010, 11:58

sluit ze gewoon op in een kast of laat ze in de schuur slapen.

Neee meid waait vanzelf over, komt wel goed.
Ik heb het gezien bij mijn broers die vochten om kleding, meisjes, parfum, onderbroeken, sokken en ga zo maar door.
nu halen ze heeerlijk herinneringen op als we met zijn allen zijn en lachen zich kapot en schamen zich dood.

12-11-2010, 12:01

Citaat door dunja:
Wordt alleen maar erger, in het begin maken ze ruzie om speelgoed, als ze ouder zijn (de oudste zijn meiden) om sieraden en stijltangen.........

heb jij mijn kinderen in huis?

12-11-2010, 12:03
:lol;,

ik moet zeggen dat ik tot de dag van vandaag nog steeds ruzie kan maken met me zusje. Verschrikkelijk! Om kleding, make up, afwas... Echt van die meiden dingen.

12-11-2010, 12:04

Citaat door mmu2:
heb jij mijn kinderen in huis?

Haha, ja erg he, de momenten dat de meiden een "normaal" gesprek met elkaar hebben zijn zeldzaam, ik geniet er dan ook maar van

12-11-2010, 13:47

Citaat door dunja:
hahahaah bij juist hetzelfde