Bekijk volle/desktop versie : Wie kan me helpen met Flash of Jquery sliders maken ? vergoeding naar geleverd werk !



12-11-2010, 02:51
titel zegt het al

ben je goed in Jquery sliders maken

of adobe flash ?

stuur me een pm en we komen er samen wel uit

gr,

DaDjin

12-11-2010, 16:40


jquery, motools slideshow's kun je zo kant en klaar downloaden en implementeren in je site. Minimale kennis vereist en het kost meestal niets..

Citaat door DaDjin:
titel zegt het al

ben je goed in Jquery sliders maken

of adobe flash ?

stuur me een pm en we komen er samen wel uit

gr,

DaDjin

12-11-2010, 23:25
bedankt voor de tips

heeft iemand anders een idee hoe ik een verticaal image slider kan maken met eventueel een text onder de image ???



het liefst iemand die zich kan redden met adobe flash ?

alvast bedankt

13-11-2010, 00:09

Citaat door R.H.:
waarom adobe flash als je met jqeury gemakkelijk kan gebruiken.. met flash moet je elke keer opnieuw bewerken en opslaan.. te veel moeite.. tenzij je er een cms achter zet..



kan jij shi vertical slider dan ?

ik heb me gek gezocht op het web walou man

13-11-2010, 00:36



Citaat door R.H.:
demo:
http://www.queness.com/resources/html/slideshow/jquery-slideshow.html

script:
http://www.queness.com/post/152/simple-jquery-image-slide-show-with-semi-transparent-caption

Je heb niet echt goed gezocht.. en mijn link daarvoor heb je ook niet gebruikt..



ik kan op zeg met deze wel wat doen

het probleem waar ik dan tegen loop is het verkleinen van die plaatje en de houder ervan snap je

dus de javascript en de css aanpassen gaat niet een twee bij mij aangezien ik geen enig kennis heb van javascript css gaat redelijk

ik zat te denken aan een widht van 542 en een height van 173

maar ik ga ermee rommelen hopelijk bak ik er wat van

als jij weet hoe ik dat moet doen graag de info

anders ben ik weer een uurtje van me leven kwijt gerommel met javascript waar ik geen moer van snap

choukran voor de links broer waardeer het echt

enne je hulp is zeker welkom en gewaardeerd