Bekijk volle/desktop versie : Studie lerarenopleidingen



12-11-2010, 00:20
Als je een lerarenopleiding volgt, vertel me dan ajb in welke richting en vertel iets over je opleiding, ik weet namelijk totaal niet welke leraren opleiding ik wil doen! Pm'en mag ook!

12-11-2010, 09:30


UP!

Waar twijfel je tussen?

12-11-2010, 18:23
Zou ik ook heeeeel graag willen weten!!

upp

12-11-2010, 22:53
Heyy meid,

ik doe de lerarenopleiding economie.... Dit is me eerste jaar!
Het bevalt wel hoor. De lessen die zijn niet vakinhoudelijkl, het is echt nieuw leren. Je hebt ook best wel veel projecten etc wat je moet doen.

gr

13-11-2010, 14:54



Citaat door Quelle:
UP!

Waar twijfel je tussen?


Citaat door Maroc_Engeltje:
up


Citaat door ShrifaDyali--:
Zou ik ook heeeeel graag willen weten!!

upp


Alle vakken eigenlijk wel, behalve wiskunde daar was ik altijd slecht in. Daarom vind ik t dus ook moeilijk om te kiezen.

13-11-2010, 15:00

Citaat door yasminaboulata:
Heyy meid,

ik doe de lerarenopleiding economie.... Dit is me eerste jaar!
Het bevalt wel hoor. De lessen die zijn niet vakinhoudelijkl, het is echt nieuw leren. Je hebt ook best wel veel projecten etc wat je moet doen.

gr


Welke lessen krijg je dan bijv? en waar volg je die opl?

15-11-2010, 00:35
Ik doe de lerarenopleiding Frans, mijn 1e jaar op de hva.
Het bevalt mij heel erg! Je moet ook wel van de Franse taal houden als je de opleiding wil doen. je krijg vakken als grammatica, de uitspraak, de Franse cultuur, literatuur. zeg et maar als je nog vragen hebt.

15-11-2010, 22:50

Citaat door LalaMeryama:
Ik doe de lerarenopleiding Frans, mijn 1e jaar op de hva.
Het bevalt mij heel erg! Je moet ook wel van de Franse taal houden als je de opleiding wil doen. je krijg vakken als grammatica, de uitspraak, de Franse cultuur, literatuur. zeg et maar als je nog vragen hebt.



Salaam Wa3alikom meid,

Ik twijfel heel erg over deze opleiding, ik spreek al redelijk frans maar niet zo perfect, welke niveau moet je hebben om zo'n opleiding te kunnen volgen? En wat voor andere vakken krijg je allemaal?

Jazakki Allaho Kola Gair..

12-12-2010, 22:57
Wat leuk om dat allemaal te horen! Ik denk niet dat ik voor een taal kies, ik ben bang dat ik dat saai ga vinden Nederlands kan nog, maar de rest lijkt me een beetje ingewikkeld. En ik ben best lazyy.. :P

Nog meer mensen met info over hun lerarenopleiding? Weees welkom!

14-12-2010, 00:48
Ik doe de pabo, het bevalt me super. Misschien is dat iets voor jou

16-12-2010, 23:56
Ik wil graag met oudere kinderen werken casa-asmae.

17-12-2010, 23:58
Docentenopleiding Nederlands. Hou je van zware literatuur? Schrijven? Grammatica en Taalkunde? DOEN!

18-12-2010, 09:10


Ik ben docent economie.Maar ik heb eerste Commerciele economie gedaan en ben toen gaan werken.Ik vond het bedrijfsleven niks en heb toen in een jaar mijn bevoegdheid gehaald.
Ik heb alleen de pedagogische en didactische vakken gehad omdat ik al een afgerond hbo opleiding had.

docent economie is wel heel erg leuk.Met economie heb je een combinatie van theorie en cijfers.En er is veel vraag naar economie docenten vooral op het mbo.Veel sucses met je keuze

19-12-2010, 23:14
doet er ook iemand een deeltijd lerarenopleiding???

19-12-2010, 23:14
doet er ook iemand een deeltijd lerarenopleiding???