Citaat door Citroentje_:Nobel van je.
Betekent dit dat je niet buitenshuis (meer) gaat werken en je volledig stort op pleegmoederschap?
Nadat ons koophuis hamdollilah verkocht is en met mijn baby heb ik besloten om na 1 januari het werken op een laag pitje te zetten.
Ik zal ins allah ontslag nemen.
Dit komt ook doordat ik anders ben gaan denken doordat mijn dochtertje langdurig ziek is geweest.
Hamdollilah gaat het nu goed
Citaat door Johnny__Bravo:Hou er wel rekening mee, dat je ooit afscheid moet nemen van het kind meid. Naar een tijdje ga je het toch als je eigen kind zien. Dat is iets wat niet iedereen kan, daarom wordt daar niet zo vaak voor gekozen.
Ik had een tijdje terug op tv een docu gezien over een Marokkaanse vrouw, die toen rond de 50 was ofzo en die had een stuk of 16 kinderen opgevangen en had daar echt geen spijt van. Was echt mooi om te zien wollah en ik zou zoiets ook wel willen doen, als mijn man het er mee eens zou zijn. Lijkt me echt geweldig om zoiets te kunnen doen.
Maar ik zal dan toch eerst een man moeten hebben
Miss heb je hier wat aan meid.
http://www.eenpleegkind.nl/
Bedankt meid.
We hebben binnenkort een informatie avond, dus ik ben benieuwd.
Het lijk me geweldig om later, als ik oud mag worden ins allah, om terug te kijken op dit.
Ik zal het heel moeilijk hebben als ze weer terug gaan, vooral omdat ik zelf heel erg emotioneel en gevoelig ben.
Maar als ik zo blijf denken, zal ik het nooit doen.