Bekijk volle/desktop versie : pleegouders

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12

02-12-2010, 13:41

Citaat door Miss_Nerd:
YUPPIE~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!

Citaat door Naila_taha:

Van harte gefeliciteerd meid

Citaat door Miss_Nerd:
Jij had toen een topic geopend ik herinner het mij weer..
....

heb tranen gekregen in mijn ogen door jou reactie... (collegas kijken me nu aan)...

Klopt, pas als er iets ergs gebeurt met onze naasten worden wij wakker geschud....
Ik begrijp wat je bedoelt ....

Jou dochter is nu kerngezond?

Ik vind je echt een sterke en moedige vrouw!!!!

Een dikke knuffel voor jou!

Wat mijn dochtertje mee heeft gemaakt,heeft nooit mogen gebeuren,daarom ben ik nu ook in een juridisch gevecht met het ziekenhuis.
AbidAllah, ze wilden haar eierstokken weg halen, heeft meerder MRI scans gehad, CT scannen, werd plat plat gespoten door antibiotica, waardoor haar lichaam er imuum voor werd en als klap op de vuurpijl nog een kijk operatie en nog wisten ze niet waar die ontstekingen in haar buik vandaan kwamen.

Pas bij het weg halen van de ontstekingen( een operatie) zagen ze dat haar blindedarm door midden was gebroken, terwijl ik het al die tijd had geroepen

Het is een raadsel dat ze nog leeft volgens hun.
Ze takelde elke keer af, elke dag beetje bij beetje....

Haar goede gezondheid heeft haar gered volgens hun.

Ik ben zo woedend, maar ik ben o zo dankbaar dat ze het heeft gered...

Hamodllilah...

02-12-2010, 13:46

Citaat door Heaven:

Wat mijn dochtertje mee heeft gemaakt,heeft nooit mogen gebeuren,daarom ben ik nu ook in een juridisch gevecht met het ziekenhuis.
AbidAllah, ze wilden haar eierstokken weg halen, heeft meerder MRI scans gehad, CT scannen, werd plat plat gespoten door antibiotica, waardoor haar lichaam er imuum voor werd en als klap op de vuurpijl nog een kijk operatie en nog wisten ze niet waar die ontstekingen in haar buik vandaan kwamen.

Pas bij het weg halen van de ontstekingen( een operatie) zagen ze dat haar blindedarm door midden was gebroken, terwijl ik het al die tijd had geroepen

Hamodllilah...

Zo zie je maar weer vertrouw altijd op je moeder gevoel..
Hmdl, dat ze het heeft gered..
Wat de gevolgen kon zijn door de onkundigheid van het ziekenhuis, wil ik amper aan denken...
Hoe is dat gebeurt dat haar dikke darm door 2 was gebroken? (ik wist niet dat het mogelijk was)...
Dat lijkt mij het ergste wat je als moeder zijnde kan meemaken...

ben je wel over je angst heen?

Moge ALLAH jou en je naasten beschermen met ZIJN kracht.. amien

02-12-2010, 13:46

Citaat door Heaven:

Hamodllilah...

Wat erg dit zeg. Allah yakhod fihom el7ak
El7amdoellah dat ze nu gezond is. Rebi khalihalek

02-12-2010, 13:55

Citaat door Miss_Nerd:
Zo zie je maar weer vertrouw altijd op je moeder gevoel..
Hmdl, dat ze het heeft gered..
Wat de gevolgen kon zijn door de onkundigheid van het ziekenhuis, wil ik amper aan denken...
Hoe is dat gebeurt dat haar dikke darm door 2 was gebroken? (ik wist niet dat het mogelijk was)...
Dat lijkt mij het ergste wat je als moeder zijnde kan meemaken...

ben je wel over je angst heen?

Moge ALLAH jou en je naasten beschermen met ZIJN kracht.. amien

Een blindedarm( dus niet je dikke darm) die door midden is gebroken of zelfs ontploft in je buik is dodelijk. Je moet dan met spoed worden geoppereerd, maar zij heeft er dus vanaf mei dit jaar mee gelopen( toen lag ze 2 weken plat) en hebben ze het afgedaan als verstopping..

Ze takelde echt af..
Na lang aandringen hebben ze haar opgenomen en daar zagen ze diverse ontstekingen in haar buik. Het had haar hele buik aangetast( volgens hun ook haar eierstokken, dikke darm etc)..

Maar de oorzaak wisten ze gewoon niet.

maar Allah is groot, alles is in zijn handen.

Ik heb nog steeds de angst dat ze dood gaat.
Bij elke pijn die ze heeft, roep ik: is het dezelfde pijn?

Ze werd op het laatst ook niet meer wakker van de vele medicijnen en pijn.
Werd heel depressief etc..

Ze is nog steeds niet de oude, maar gaat de goede kant op

02-12-2010, 13:55

Citaat door Naila_taha:
Wat erg dit zeg. Allah yakhod fihom el7ak
El7amdoellah dat ze nu gezond is. Rebi khalihalek

Amin Ins allah

02-12-2010, 13:57

Citaat door Sentoper:
Oh wauw wat goed van je, mashaALlah! Moge Allah het vergemakkelijken.

Ik heb er ook heel vaak over nagedacht, en zou het zo willen doen. Maar dan moet je er als stelletje 100 % achter staan. En op dit moment is dat nog niet zo.

Zou heel leuk en inspirerend zijn om je ervaringen met ons te delen, een soort dagboek bijhouden? Misschien dat het andere motiveert, misschien kun je de voor en nadelen ook naar buiten brengen, jij staat er inmiddels dan middenin.

Moeder van Naila! Ik weet niet of je dit al doet. Maar als Marokkaanse mama (ga ik even vanuit) heb je veel meer invloed op Marokkaanse gezinnen dan dat een buitenstaander dat zou hebben. Misschien een idee om voorlichting te geven, workshops, etc. in de moskee, buurthuis of andere plekken waar je Moslimgezinnen kunt bereiken? Iets van een Platform opzetten voor Moslimpleegouders? Ik zeg maar wat...

Dit is een heel goed idee.
Ik zal Ins Allah een soort dagboek hier bijhouden.

02-12-2010, 14:07

Citaat door Sentoper:
Oh wauw wat goed van je, mashaALlah! Moge Allah het vergemakkelijken.

Ik heb er ook heel vaak over nagedacht, en zou het zo willen doen. Maar dan moet je er als stelletje 100 % achter staan. En op dit moment is dat nog niet zo.

Zou heel leuk en inspirerend zijn om je ervaringen met ons te delen, een soort dagboek bijhouden? Misschien dat het andere motiveert, misschien kun je de voor en nadelen ook naar buiten brengen, jij staat er inmiddels dan middenin.

Moeder van Naila! Ik weet niet of je dit al doet. Maar als Marokkaanse mama (ga ik even vanuit) heb je veel meer invloed op Marokkaanse gezinnen dan dat een buitenstaander dat zou hebben. Misschien een idee om voorlichting te geven, workshops, etc. in de moskee, buurthuis of andere plekken waar je Moslimgezinnen kunt bereiken? Iets van een Platform opzetten voor Moslimpleegouders? Ik zeg maar wat...
Mijn moeder geeft al voorlichting/ workshops bij Kompaan, en geeft altijd voorlichting bij gelegenheid (zoals je al zei moskeën, buurthuizen ect) Bijna alle vriendinnen van mijn moeder hebben nu pleegkindjes in huis el7amdoellilah. en ik hoop dat er nog veel meer bijkomen inchAllah.

02-12-2010, 14:10

Citaat door Heaven:
Een blindedarm( dus niet je dikke darm) die door midden is gebroken of zelfs ontploft in je buik is dodelijk. Je moet dan met spoed worden geoppereerd, maar zij heeft er dus vanaf mei dit jaar mee gelopen( toen lag ze 2 weken plat) en hebben ze het afgedaan als verstopping..

Ze takelde echt af..
Na lang aandringen hebben ze haar opgenomen en daar zagen ze diverse ontstekingen in haar buik. Het had haar hele buik aangetast( volgens hun ook haar eierstokken, dikke darm etc)..

Maar de oorzaak wisten ze gewoon niet.

maar Allah is groot, alles is in zijn handen.

Ik heb nog steeds de angst dat ze dood gaat.
Bij elke pijn die ze heeft, roep ik: is het dezelfde pijn?

Ze werd op het laatst ook niet meer wakker van de vele medicijnen en pijn.
Werd heel depressief etc..

Ze is nog steeds niet de oude, maar gaat de goede kant op

Zoals je zelf zegt alles ligt in handen van ALLAH..
Als je jouw vertrouwen legt bij HEM, komt alles insallah goed....

houdt haar nog maar goed in de gaten.
Insallah zal ze snel de oude zijn..
Miskiena ze is ook zo jong.....

02-12-2010, 15:12

Citaat door Naila_taha:
Mijn moeder geeft al voorlichting/ workshops bij Kompaan, en geeft altijd voorlichting bij gelegenheid (zoals je al zei moskeën, buurthuizen ect) Bijna alle vriendinnen van mijn moeder hebben nu pleegkindjes in huis el7amdoellilah. en ik hoop dat er nog veel meer bijkomen inchAllah.

Oh super, tbarkellah. Mag ik vragen waar dit is? Misschien kunnen we haar "inhuren"?

02-12-2010, 15:22

Citaat door Johnny__Bravo:

Hou er wel rekening mee, dat je ooit afscheid moet nemen van het kind meid. Naar een tijdje ga je het toch als je eigen kind zien. Dat is iets wat niet iedereen kan, daarom wordt daar niet zo vaak voor gekozen.

Ik had een tijdje terug op tv een docu gezien over een Marokkaanse vrouw, die toen rond de 50 was ofzo en die had een stuk of 16 kinderen opgevangen en had daar echt geen spijt van. Was echt mooi om te zien wollah en ik zou zoiets ook wel willen doen, als mijn man het er mee eens zou zijn. Lijkt me echt geweldig om zoiets te kunnen doen.
Maar ik zal dan toch eerst een man moeten hebben

Miss heb je hier wat aan meid.

http://www.eenpleegkind.nl/

Jouw ot

02-12-2010, 15:46
Masa'allah van jullie

02-12-2010, 16:32

Citaat door Heaven:
Lieve meiden,

WE ZIJN GEACCEPTEERD!!!!!!!!!

Ik kan het nog steeds niet geloven.

Ik wil door de sneeuw gaan rennen en het keihard uitschreeuwen

wouww macha Allah wat leukkk ben super blij voor je

02-12-2010, 16:36

Heaven,zou je ons op de hoogte willen houden hoe het allemaal verloopt? want wij willen dus inscha Allah over ongeveer een half jaar alles in gang zetten.

en ik las een reactie van jou en ik begreep zo goed wat je bedoelde.ik heb ook heel veel mee gemaakt met de gezondheid van mijn zoontje en ik lag pas in bed,en ik zat na te denken omdat ik een deadline moest halen voor mijn werk en ik zat dus te piekeren.
maar opeens kwam weer heel sterk dat gevoel naar boven dat gevoel van waar draaid het nou echt om in dit leven,ik kan wel steeds iets gaan na proberen te jaagen wat uit eindelijk toch geen voldoening geeft maar ik voelde ineens zooo goed dat ik pleegouder wilde worden

en alhemdoelilah heeft mijn man dit ook

02-12-2010, 17:18

Citaat door Heaven:
Dames,

Na lang overleg hebben mijn man en ik besloten om pleegouders te worden.
Een tijdje terug was er hier een topic dat er islamitische pleegouders worden gezocht.
Ik weet alleen niet bij welke instantie dit was.

Heeft iemand een link naar deze topic?

Zijn er dames die hier pleegouders zijn?
Wat zijn jullie ervaringen etc etc??

Macha aallah!

Gefeliciteerd meid ! echt leuk dat jullie het mogen doen!

Mag ik vragen hoe je dat met de kamer indeling gaat doen? Ik las namelijk dat je nu in een kleine app. woont en je zelf al 3 kindjes hebt

Verder wens k je dochter heeel veel Shifae toe insa allah en een hele goede gezondheid! (over de blinde darm heh hoor je heeeeeeeeeel vaak klachten dat ze het niet weten wat het is pas t laats moment terwijl er idd tig keer word geroepen door de fam. blinde darm!)

Insa allah ga ik ook pleeg moeder worden

02-12-2010, 17:21
Hier heb ik echt veel bewondering voor
Heaven, ik wens je heel veel succes met alles. Moge Allah je hier rijkelijk voor belonen

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12