Bekijk volle/desktop versie : Heb jullie even nodig



10-11-2010, 20:36

Citaat door salsala:
Asalaamoe aleikoem,

Kent iemand hier een leuke privé sauna omg. Utrecht?
Wil hierheen gaan met mijn vrouw, walakien kan niks vinden.
Hebben jullie wat buiten die prive zwembaden die aquatis.be, hehe

DjazakAllahoe ghaira
.

10-11-2010, 20:48


had jij vanochtend geen problemen met je man dat hij nooit wat leuks met je deed

10-11-2010, 21:06
neem een bad of douche en gebruik je fantasie.

10-11-2010, 21:09
Ik weet daar helaas niks, ik kan je wel een paar goeie adressen in Antwerpen en omgeving geven?

10-11-2010, 21:18



Citaat door salsala:
3afwan dat ik het een beetje grof zeg, maar ben geen vrouw en niet die vrouw waar jij me voor uitmaakt.

Ik vergeef je hoor, aangezien er niks nuttigs dan alleen zulke reacties uit je mond komt.

Misschien een tip voor onze volk, laten we eerst GOED lezen en dan NADENKEN en als het nuttig is dan REAGEREN.

Was slechts een soort van advies naar mij en dan naar jou en de rest van onze volk gericht.


10-11-2010, 21:18
volgens mij zat er 1 in zoetermeer, bellavita ofzo
kinderen mochten niet mee

11-11-2010, 17:06
Hier in Nederland heb ik nog niet van gehoord maar in belgie wel

In Antwerpen
http://www.aquatis.be/

11-11-2010, 18:50

Citaat:
hehe ik kan het begrijpen dat je man niks leuks met je kan doen, dan behalve de douche nemen...
maar Alhamdoellilah nu ik de tijd er nog voor heb, zou ik in iedergeval mijn romantische kant willen laten zien... want als Allah 3azaa wa djal ons vrome kinderen schenkt dan is het begrijpelijk dat je geen tijd meer voor hebt.
zo gemeen, ze geeft alleen een tip hoor... licht geraakt.. als ik niet wist dat je een vrouw had zou ik denken dat je gay was

12-11-2010, 09:26

Citaat door salsala:
hehe ik kan het begrijpen dat je man niks leuks met je kan doen, dan behalve de douche nemen...maar Alhamdoellilah nu ik de tijd er nog voor heb, zou ik in iedergeval mijn romantische kant willen laten zien... want als Allah 3azaa wa djal ons vrome kinderen schenkt dan is het begrijpelijk dat je geen tijd meer voor hebt.


Zo haaks tegen overelkaar, de vrome moslim uithangen maar onder tussen steekt hij als een nicht, jammer

als je allemaal wilt weten wat Rachid met me deed en na 2 kinderen 9jaar huwelijk nu nog doet, lees jij alleen in boekjes.

12-11-2010, 09:35

Citaat door samraaa:
Zo haaks tegen overelkaar, de vrome moslim uithangen maar onder tussen steekt hij als een nicht, jammer

als je allemaal wilt weten wat Rachid met me deed en na 2 kinderen 9jaar huwelijk nu nog doet, lees jij alleen in boekjes.





12-11-2010, 09:44

Citaat door samraaa:
Zo haaks tegen overelkaar, de vrome moslim uithangen maar onder tussen steekt hij als een nicht, jammer

als je allemaal wilt weten wat Rachid met me deed en na 2 kinderen 9jaar huwelijk nu nog doet, lees jij alleen in boekjes.


You go girl!!