Bekijk volle/desktop versie : Stokke verkocht, nu bugaboo

Pagina's : [1] 2

10-11-2010, 12:14
Salam alaikom dames,

Ik heb gisteren onze stokke verkocht en nu wil ik voor een bugaboo gaan. De reden daarvoor is, omdat wij binnenkort 2 kindjes hebben en dan kan de oudste op een meerijplankje en de kleine kan dan in de wagen. Bij mijn stokke kan er helaas geen meerijplankje op, dat hebben ze alleen bij het model van 2010.

Nu heb ik geen ervaring met de bugaboo, dus waar moet ik op letten als ik m aanschaf en wat zijn jullie ervaringen???????????

10-11-2010, 12:15

Binnenkort komt de duowagen uit van de bugaboo mss is dat nog beter. Ik zal even info opzoeken voor je.

10-11-2010, 12:16
Bugaboo cameleon
Ben er echt tevreden mee

10-11-2010, 12:17
http://www.babyvergelijk.nl/wordpress/archief/bugaboo-donkey-duowagen-kinderwagen

10-11-2010, 12:20

Was je voor de rest wel tevreden over de stokke?Wil er zelf ook 1

10-11-2010, 12:20
ik zou ook voor de duowagen gaan, je kindje is nog te jong hoor voor een merijplank!

10-11-2010, 12:21

Citaat door Rouwayda:
ik zou ook voor de duowagen gaan, je kindje is nog te jong hoor voor een merijplank!

Ja dat vind ik ook.

10-11-2010, 12:24
Ik vind die duowagens echt verschrikkelijk. Dat plankje vind ik wel handig, want ik beval Inshallah in januari en de eerste 2 a 3 maanden ben ik niet van plan om alleen uitgebreid naar buiten te gaan. Het is zowieso erg koud en het lijkt mij moeilijk met 2 kleintjes. Dat plankje is meer voor een korte afstand. Als ik echt ga winkelen dan zal het meestal in het weekend zijn en dan ben ik wel met mijn man of mijn mams. Dan nemen we gewoon 2 wagens, de kleine in de bugaboo en Nadir in een buggy.

10-11-2010, 12:25

Citaat door Rouwayda:

Dat wou ik ook zeggen...

10-11-2010, 12:25

Citaat door doornroosje21:
Was je voor de rest wel tevreden over de stokke?Wil er zelf ook 1

Ik blijf nog steeds de stokke nummer 1 vinden! Je kindje zit heerlijk hoog en hij ziet er erg mooi uit. Maar hij is voor mij nu niet meer praktisch.

10-11-2010, 12:27

Citaat door Dikrayet:
Ik vind die duowagens echt verschrikkelijk. Dat plankje vind ik wel handig, want ik beval Inshallah in januari en de eerste 2 a 3 maanden ben ik niet van plan om alleen uitgebreid naar buiten te gaan. Het is zowieso erg koud en het lijkt mij moeilijk met 2 kleintjes. Dat plankje is meer voor een korte afstand. Als ik echt ga winkelen dan zal het meestal in het weekend zijn en dan ben ik wel met mijn man of mijn mams. Dan nemen we gewoon 2 wagens, de kleine in de bugaboo en Nadir in een buggy.

Deze duowagen is prachtig, helemaal niet lomp of groot. Mohiem succes met je keuze en je kleintjes

10-11-2010, 12:30
dan had je beter de stokke kunnen laten en een buggy erbij kunnen kopen, aangezien je toch niet van plan bent om met 2 kindern op stap te gaan

10-11-2010, 12:31

Citaat door Robijn27:
Deze duowagen is prachtig, helemaal niet lomp of groot. Mohiem succes met je keuze en je kleintjes

Ik ga liever voor een enkele wagen, shokran!
Nog meer ervaringen wat betreft de bugaboo? Makkelijk in te klappen???

10-11-2010, 12:33

Citaat door Rouwayda:
dan had je beter de stokke kunnen laten en een buggy erbij kunnen kopen, aangezien je toch niet van plan bent om met 2 kindern op stap te gaan

Neeh juist niet, want Nadir wil nu al niet te lang in de wagen zitten. Hij gaat veel liever lopen, dus de tijd dat hij wel in een wagen wil zitten doet hij dat lekker in een buggy. Vind het ook geldverspilling om de stokke te houden en een bugaboo erbij te kopen, een bugaboo is ook niet goodkoop. Het is zowieso maar voor een paar maanden dat we gebruik maken van een buggy voor de oudste.

10-11-2010, 12:34
Je kindje is echt te jong voor een meerij plankje. Volgens mij heb jij het echt over die grote, koeien duowagens? Je hebt tegenwoordig een hele mooie, waarin de kleine onderin zit en je peuter bovenin. Ken het merk alleen niet meer.

Pagina's : [1] 2